Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
johannes 2 is ook al dood?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Bij deze mijn herdenkingsvideo voor Johannes.
En dit keer doet hij het wel.
Nee, m'n eerste video deed kut, dit is dus video 2 van johannes 1quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes 2 is ook al dood?;"(
2013?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Prutser.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, m'n eerste video deed kut, dit is dus video 2 van johannes 1
excuses voor de verwarring.
Je hebt wel een mooi liedje gekozen, dat heb ik ook ooit op de piano moeten spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, m'n eerste video deed kut, dit is dus video 2 van johannes 1
excuses voor de verwarring.
10 minuutjes.quote:
Prachtvideootje, grote klasse maat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
PEC gaat RKC afslachten.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga kijken.
Ik heb eigenlijk geen zin.
Nee natuurlijk niet.quote:
Jij bent ook geen PSV-supporter.quote:
Bedankt, dat is aardig van je om te zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ook geen PSV-supporter.
Idd wie verzint zoiets?quote:Op zondag 13 april 2014 19:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit is wel weer fucking irritant, die 2 wedstrijden door elkaar
*onderdanenquote:Op zondag 13 april 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis met zijn assistenten De Pers en de Stroot.
Waren ze sowieso al, mogen niks kopen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben ze als grap op de bank gezet.
Zijn al die scouts van Barca voor niks afgereisd
Het was ook een grapje.quote:Op zondag 13 april 2014 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waren ze sowieso al, mogen niks kopen.
Ohquote:
Dit is ook een grapje, toch?quote:
Ja ik vraag je bij deze of je daar mee op wil houden. Anders tyf ik weer zo'n vis uit die bak van je.quote:
Eerste half uur ging gelijk op.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik vraag je bij deze of je daar mee op wil houden. Anders tyf ik weer zo'n vis uit die bak van je.
Kunnen we volgend jaar kampioen worden.quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, PSV geen Europees voetbal zou echt grappig zijn.
PSV - AZ play-offs voor Europees voetbal finale en RKC tegen VVV voor een plek in de Eredivisie. Zouden nog een paar mooie finale's aan kunnen komen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, PSV geen Europees voetbal zou echt grappig zijn.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik vraag je bij deze of je daar mee op wil houden. Anders tyf ik weer zo'n vis uit die bak van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |