abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 14 april 2014 @ 10:24:20 #126
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138859255
:o held! Helemaal zelf gedaan??

Moppert das n fraaie drager! Stond hier op de lijst voor ik toch voor doekjes ging!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138859404
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:24 schreef Kimpossible het volgende:
:o held! Helemaal zelf gedaan??

Moppert das n fraaie drager! Stond hier op de lijst voor ik toch voor doekjes ging!
:Y Viel me echt alles mee!
♥ J & S
  maandag 14 april 2014 @ 10:30:42 #128
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138859441
Ik raad ook altijd voor kleine babytjes deze aan. Ik heb getwijfeld of ik hem in de zwangerschap moest kopen maar ik wilde de manduca eerst proberen ging bij de midi prima met insert maar nu past niet.
Hij kan nog niet zonder insert maar voor de insert vande manduca is hij veel te dik :') O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 14 april 2014 @ 10:33:33 #129
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138859514
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:29 schreef klaprooss het volgende:

[..]

:Y Viel me echt alles mee!
^O^ netjes gedaan! Voor een volgende keer zou ik iets hoger nog :) dat het hoofdje echt op je schouder/nek rust.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138859545
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef Moppert het volgende:

[..]

^O^ netjes gedaan! Voor een volgende keer zou ik iets hoger nog :) dat het hoofdje echt op je schouder/nek rust.
:D
Ja dat probeerde ik nog maar dat vond ik eng :+. Bang dat ik hem over mijn schouder zou gooien haha!
Hij hangt nu weer lekker op mn buik maar wilde het toch eens doen!
♥ J & S
  maandag 14 april 2014 @ 10:53:55 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138860090
Klap :D is dat de rucksack?
KuikenGuppy
pi_138860156
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef Burdie het volgende:
Klap :D is dat de rucksack?
Yes!
♥ J & S
pi_138860183
Wat knap KR! :o
pi_138860570
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:00 schreef Moppert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goeie keus :) daar ga je blij mee zijn!
pi_138861458
Wat knap, Klap!



Mijn leendoek *O*
Eerst oefenen met mijn oude teddybeer en straks als N. wakker is haar er eens in proberen te krijgen.

Edit: hmm, heb de foto verkleind maar hij linkt alsnog naar de grote versie? Heb dat probleem wel vaker bij Photobucket..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_138864110
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:58 schreef GotC het volgende:
Als ik uitleg waarom een draagdoek/ergonomische draagzak beter is dan een BB/soortgelijk, krijg ik al-tijd de vraag: 'Ja maar waarom verkopen ze die BB/soortgelijk dan in de Prenatal?'
Ja, euhh...

Omdat daar geld aan te verdienen valt. BB is een groot bedrijf met de financiële middelen voor marketing e.d. Voor Manduca en consorten is het schijnbaar of niet haalbaar of niet lucratief om aan te kloppen bij prenatal of babydump.

Klaproos, stoere! Krijg jij de doek een beetje fatsoenlijk onder z'n kont en in z'n knieholtes? Ik merk dat bij zo'n kleintje ze zo hoog zit, dat ik daar gewoon niet goed bij kom en het eigenlijk meer geluk dan wijsheid is als de doek goed zit :@
pi_138864436
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef WupWup het volgende:

[..]

Omdat daar geld aan te verdienen valt. BB is een groot bedrijf met de financiële middelen voor marketing e.d. Voor Manduca en consorten is het schijnbaar of niet haalbaar of niet lucratief om aan te kloppen bij prenatal of babydump.

Klaproos, stoere! Krijg jij de doek een beetje fatsoenlijk onder z'n kont en in z'n knieholtes? Ik merk dat bij zo'n kleintje ze zo hoog zit, dat ik daar gewoon niet goed bij kom en het eigenlijk meer geluk dan wijsheid is als de doek goed zit :@
hihi bedankt!

Ja, ik had toen hij op mijn heup hing al voldoende (maar ook weer niet te veel :') ) doek onder zijn kontje gedaan. Toen J naar achter geschoven en zelf naar voren gaan hangen en hem steeds hoger gehupt. Ik stond zonder spiegel dus op een gegeven moment stopte ik maar want hij voelde 'hoog' en durfde niet hem nog hoger te gooien bang dat hij over mijn hoofd schoot :') maar achteraf kon hij idd wat hoger :+. Tussen door elke keer gezorgd dat er al doek onder zijn bil zat.

Tja iemand die het vaker heeft gedaan zal het ook beter doen maar voor een eerste keer voelde het erg goed. Hij hing goed dicht tegen me aan, lekker stevig/strak en de banden liepen best oke. Wie weet was het bij mij ook meer geluk dan wijsheid dat zal blijken als ik het vaker ga doen en op een gegeven moment hem voor de 5e keer opnieuw op mijn rug gooi en nog niet tevreden ben :+

Ik weet wel dat ik nu echt opzoek moet naar een kleinere doek. Ik deed het nu met mijn kleinste 6 en die moest ik nog een keer om mijn lichaam slaan :+. Niet handig!

[ Bericht 5% gewijzigd door klaprooss op 14-04-2014 14:01:06 ]
♥ J & S
pi_138864978
Knaprooss!! ^O^
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_138865113
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik maak me door die stomme hormonen al druk om n dode vlieg... :')
Oh... Zijn het de hormonen :'). Onzeker hoopje hier ineens ja. :')
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:58 schreef GotC het volgende:
Als ik uitleg waarom een draagdoek/ergonomische draagzak beter is dan een BB/soortgelijk, krijg ik al-tijd de vraag: 'Ja maar waarom verkopen ze die BB/soortgelijk dan in de Prenatal?'
Ja, euhh...
Ja waarom worden er dan nog sigaretten verkocht enzo?
pi_138865792
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef Ororea het volgende:

[..]

Oh... Zijn het de hormonen :'). Onzeker hoopje hier ineens ja. :')

[..]

Ja waarom worden er dan nog sigaretten verkocht enzo?
Omdat sigaretten veel geld binnenbrengen door accijnzen.
Verschil is dat rokers weten dat roken slecht is.

Imo niet te vergelijken met dragen met BB :)
pi_138865928
Nou, ik vind het eerlijk gezegd wel debiel dat Prenatal zoiets verkoopt. Iets met ethiek. Zij hebben toch een bepaalde verantwoordelijkheid en ze pretenderen ook te weten wat goed is voor baby's; Kijk maar op de website waar ze uitleg geven over hoe je een bedje moet opmaken e.d.

Maar Prenatal heeft sowieso nogal lak aan ethische kwesties, want het was ook een winkel die geen afspraken wilde maken met de overheid over het verantwoord inkopen van kleding.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 14 april 2014 @ 14:18:39 #142
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138866008
Klaproos misschien een idee om de superman of santatoss te gebruiken :Y dan ligt hij direct hoog op je rug.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138866164
Oh wacht. Ik moet natuurlijk ook even diep respect tonen voor Klap. _O_ .

Ik heb tot nu toe alleen een tricot slen gebruikt. Voor de eerste tijd een prima doek en ik vond het ook fijn dat ik hem van tevoren om kon knopen. Maar nu ga ik wel een geweven aanschaffen. Ben heel benieuwd!

Een beetje mislukte selfie van afgelopen week. Maar I weet precies wat ze moet doen als ze op de foto wordt gezet. :+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138867335
Ik wil ook zo graag een doek om k te dragen maar zie door de bomen het bos even niet meer. Iemand die een doek te leen heeft om te kijken of het bevalt??
pi_138867872
Franny :D! Wat is I. toch een lekker ding haha!

Wb rugdragen he. Het is zeker gewoon een kwestie van durven? :+
pi_138869137
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:30 schreef klaprooss het volgende:

[..]

+1
_O- Wat ik precies dacht! Ik vond het een beetje mja, smakeloos -O-
+1 _O-.

Hier ben ik ook weer begonnen met opbouwen, half uurtje per dag op de rug. Nu nog oefenen, want ze ligt niet echt stil :D.
Home is where the O+ is...
pi_138869246
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:18 schreef Moppert het volgende:
Klaproos misschien een idee om de superman of santatoss te gebruiken :Y dan ligt hij direct hoog op je rug.
Oke! Dat mag dus al met onze jonge baby's? :D tof! Aa ik van de week is proberen. Al vind ik buikdragen nu natuurlijk het fijnst en leukst maar soms is op de rug net iets handiger qua klusjes in huis :+
♥ J & S
pi_138869301
Franny! Wat is ze leuk! :D

Uhm ja GotC, gewoon een keer doen. Voordat ik J op mn rug gooide dacht ik wel "helup ga ik dit echt doen" en 2 sec later zat ie er al :D
♥ J & S
pi_138871478
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:18 schreef Moppert het volgende:
Klaproos misschien een idee om de superman of santatoss te gebruiken :Y dan ligt hij direct hoog op je rug.
Ik gebruik idd de supermantoss, maar dan dus het doek-onder-de-kont-issue. Santatoss ook geprobeerd, maar daar kan ik niet mee overweg.
  maandag 14 april 2014 @ 17:41:17 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138873047
Kuiken slaapt al een uur bij mij in de doek, zo gezellig O+!
KuikenGuppy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')