In een Adidas vestquote:
Ik liep richting de trap, en die 2 vetzakken liepen naar de lift, en ik zag ze nog instappen ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:31 schreef Lothiriel het volgende:
Als het toch maar een klein trapje is moet je zelf toch de lift niet nemen?
Met 2 dikke wijven in de lift. Die stinken meestal ook een uur in de wind.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Life2.0 het volgende:
moet je ook de lift nemen en gaan springen, raken ze in paniek
Nee, bij mannen is dik zijn een teken van welvaart.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Hetzelfde geldt voor dikke mannen
Eenden kunnen moeilijk trap lopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:38 schreef eend112 het volgende:
Ik pak die lift ook altijd en ben niet dik
Nee, mannen mogen dik zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Hetzelfde geldt voor dikke mannen
Dat is twee keer zo snel? Als je tenminste loopt op de roltrap.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso mensen die de roltrap pakken op stations als je gewoon normaal functionerende poten onder je lijf hebt.
Denken dat je in Nederland op de roltrap kan lopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is twee keer zo snel? Als je tenminste loopt op de roltrap.
Mongolen die niet begrijpen dat je rechts moet gaan staanquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:42 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Denken dat je in Nederland op de roltrap kan lopen![]()
WO-grappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:34 schreef Stratotanker het volgende:
De lift zorgt voor een geleidelijk geregelde massa-energie verplaatsing ts. Als spekkie te snel van de trap afloopt verschuift het centrale massapunt van de aarde met als gevolg dat de valversnelling over de gehele wereld kort in oscillatie treedt. Dat is egt kut, want dan klopt je klokkie ook niet meer enzo.![]()
Spekkies zouden verplicht met de lift moeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |