Haha dank jequote:
Ja en Nachtzuster dezequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
maakt pavement die allemaal voor jou?
ja die zie ik ook wel eens, cool! En vanwaar de muis eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Nachtzuster deze [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh dat kan ik niet verradenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die zie ik ook wel eens, cool! En vanwaar de muis eigenlijk?
Niets zo charmant als een tegel aan de wandquote:
Jôh. Open een Nixan-Topic.. reuze leuk tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Komkommertijd, .... die streams en de cos zijn te saai om bij wakker te blijven en deze sc heeft de laatste tijd ook het niveau van een buurtkrantje.
Kan er weinig aan doen dat iedereen uit A'dam komtquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Komkommertijd, .... die streams en de cos zijn te saai om bij wakker te blijven en deze sc heeft de laatste tijd ook het niveau van een buurtkrantje.
Ik had van mijn statement hier ook een topic kunnen maken inderdaad, maar zo belangrijk vind ik het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh. Open een Nixan-Topic.. reuze leuk tegenwoordig
Volgens mij is Souri muis in t fransquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die zie ik ook wel eens, cool! En vanwaar de muis eigenlijk?
Het is de schuld van die lui van beneden de rivierenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen dat iedereen uit A'dam komt
Verklaard dr UI tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Volgens mij is Souri muis in t frans
2 kilo per maand zo'n beetje? dan lig je op de 1ste hulp in October als ik goed reken... heb je wat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben alweer 7 kilo kwijt sinds januari, als dat zo doorgaat heb ik in oktober geen buik meer over.
Ik heb nog steeds een kilotje of 15 overgewicht hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 kilo per maand zo'n beetje? dan lig je op de 1ste hulp in October als ik goed reken... heb je wat?
Ohhw ik schrok alquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een kilotje of 15 overgewicht hoor.
Jeetje, dan ben je lekker bezig.. een kilootje p/m is primaquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
drie jaar geleden was het bijna 50 kilo overgewicht
dat is het verschil tussen werkeloos zijn en een baan hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je lekker bezig.. een kilootje p/m is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |