quote:Op zondag 13 april 2014 04:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik voel me nog te jong en teveel base....
Zeik niet, dat gelul in een COS, Daar een grote bek, hier een grote bek.quote:
I come in peace.quote:Op zondag 13 april 2014 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeik niet, dat gelul in een COS, Daar een grote bek, hier een grote bek.
Ik denk dat ik overal wel een even grote bek heb....quote:Op zondag 13 april 2014 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeik niet, dat gelul in een COS, Daar een grote bek, hier een grote bek.
Burnerquote:Op zondag 13 april 2014 04:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overal wel een even grote bek heb....
Mensen heb zo een regeltje onderaan hun post he. Ik ben eigenlijk keilief... Maar mensen beginnen erachter te komen dat dat regeltje ook waar isquote:
Bruner! draai even een plaat dude!quote:Op zondag 13 april 2014 04:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overal wel een even grote bek heb....
All your base are belong to us.quote:Op zondag 13 april 2014 04:09 schreef Joezi het volgende:
te bedenken dat er mensen uit de SC werden gepest, de SC is nu van ons! [ afbeelding ]
Mensen kunnen zoveel zeggen.. Ik heb niks met 'lief' .quote:Op zondag 13 april 2014 04:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mensen heb zo een regeltje onderaan hun post he. Ik ben eigenlijk keilief... Maar mensen beginnen erachter te komen dat dat regeltje ook waar is
Are you serial? Like superserial??quote:Op zondag 13 april 2014 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen kunnen zoveel zeggen.. Ik heb niks met 'lief' .
Maar darling dear Burner, hier kun je alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |