quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef Catch22- het volgende:
Het is zon typische user die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Maar wel vandaag besteld, morgen in huis met perfecte software en bouwkwaliteit.
tis ook nog een belg...quote:
Er zijn al 100 mensen die een oneplus hebben ontvangen door de Smash the Past challange. Dus de telefoons zijn al wel daadwerkelijk in productie. Morgen om 3 uur eindigt de "invite rain" met maar liefst 150 invites. (Niet veel dus.) Dus als we een lijst kunnen maken voor een volgend evenement/invite rain zal een leuk idee zijn, als er genoeg mensen op Fok! zijn die zo'n telefoon willen kopen. (Ik ga hem in ieder geval kopen.)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:14 schreef Catch22- het volgende:
Daar kunnen we eens aan beginnen als ze er daadwerkelijk zijn. Indien de mods het goed vinden
Ik weet dat er "twee" account types zijn, maar volgens mij doe je eigenlijk alles met het forum account. Ik weet niet zo goed waar het tweede voor is. Anyhow ik heb je toegevoegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:03 schreef Senor__Chang het volgende:
Senor_Chang
OnePlus (forumnaam?): NadaCambia
Wachten op invite
Black 64GB
-
-
Ik heb in het reglement gezet, bij voorkeur op volgorde. Als mensen vrienden hebben/een connectie hebben voor wat voor reden dan ook wordt daar toch wel op afgeweken. Ik heb liever dat mensen er eerlijk over zijn en ik wil niemand verplichten om "wanneer ze een invite krijgen er ook een terug te geven". De invite lijst is dus compleet op vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:10 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe wordt de lijst afgewerkt? Willekeurig of op volgorde van plaatsing op lijst?
Nee, ziet er goed uit. Alleen is er volgens mij enkel een zwarte 64GB versie, vandaar dat ik dat erbij heb gezet. De witte versie is met 16GB aan geheugen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb in het reglement gezet, bij voorkeur op volgorde. Als mensen vrienden hebben/een connectie hebben voor wat voor reden dan ook wordt daar toch wel op afgeweken. Ik heb liever dat mensen er eerlijk over zijn en ik wil niemand verplichten om "wanneer ze een invite krijgen er ook een terug te geven". De invite lijst is dus compleet op vertrouwen.
Verder nog suggesties?
Klopt. Echter op de Chinese website is de kleur te kiezen onafhankelijk van welke versie. Mocht OnePlus daar op den duur nog onderscheid mee maken in invites, dan is het handig om het genoteerd te hebben. Just in case.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:16 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nee, ziet er goed uit. Alleen is er volgens mij enkel een zwarte 64GB versie, vandaar dat ik dat erbij heb gezet. De witte versie is met 16GB aan geheugen.
Om 3 uur stopt het! Ben erg benieuwd, want de kans is ongeveer 1 op 1800 dat je wint. Maar nu met onze lijst met 3 mensen 1 op 600quote:
Je weet maar nooit! Schrijf je in en wie weet heeft er één van ons een invite en jij dan ook binnen een week ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef Stickers het volgende:
Total entries: 2.280.147
en na mijn edit 2.280.826
Er zijn ook mensen die zeggend at ze op buitenlandse fora hebben gezegd pas volgende week de winnaars bekend te maken. Dit zou wel in lijn zijn met de bug fixes die ze eerst nog willen doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:07 schreef Senor__Chang het volgende:
Geen idee. In de stijl van de afgelopen tijd kan het wel een week duren.
https://twitter.com/oneplus/status/469828389986377728quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zeggend at ze op buitenlandse fora hebben gezegd pas volgende week de winnaars bekend te maken. Dit zou wel in lijn zijn met de bug fixes die ze eerst nog willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |