dat is het voordeel van meerdere batterijen + externe oplader voor je telefoon hebben :pquote:Op zondag 1 juni 2014 16:54 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Het is best een valide punt hoor. De Nexus 5 haalt in z'n standaardconfiguratie ongeveer 3 a 4 uur screen-on time. Mijn vorige Xiaomi Mi3 met praktisch dezelfde specificaties, maar een 3000 mAh batterij, haalde met gemak 6 uur schermtijd met hetzelfde gebruikspatroon. De Nexus 5 moet in mijn geval 's ochtends echt op 100% staan, de Mi3 kon ik 's ochtends gerust meenemen als die maar 70% had.
Nu heb je overal wel stroom daar niet van, maar een Nexus 5 ben je ontzettend vaak aan het opladen. Dat heeft ook invloed op de levensduur van de batterij. Persoonlijk red ik me wel met mijn Nexus, maar het was even wennen na de geweldige batterijduur van mijn Mi3. De Nexus 5 heeft echter zoveel voordelen, unlockable bootloader zonder gezeik, een berg aan custom roms als je het wil gebruiken, soft-touch op de hele behuizing en een klein profiel voor een groot scherm.
De Nexus 5 gaat korter mee, maar het betekent niet dat ik de dag niet doorkom overigens. Dat moet ik even rechtzetten denk ik. Als ik hem 's ochtends meeneem met 100% en je 4 uur schermtijd verspreidt over de hele dag, dan kom je de dag wel door. Ik, en ik denk velen, zitten niet elke minuut van de dag op de smartphone omdat er ook andere dingen te doen zijn. Voor de echte poweruser (verslaafde?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:03 schreef Brecht35 het volgende:
Nexus 5 heeft geen verwisselbare batterij en als je telefoon niet eens 1 dagje meekan is het best irritant om telkens een externe lader mee te sleuren.
3000 mah mensen, het is een standaard bij de vlaggenschippen met een reden.
Daar ga ik uiteraard volledig mee akkoord. ^^quote:Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
De Nexus 5 gaat korter mee, maar het betekent niet dat ik de dag niet doorkom overigens. Dat moet ik even rechtzetten denk ik. Als ik hem 's ochtends meeneem met 100% en je 4 uur schermtijd verspreidt over de hele dag, dan kom je de dag wel door. Ik, en ik denk velen, zitten niet elke minuut van de dag op de smartphone omdat er ook andere dingen te doen zijn. Voor de echte poweruser (verslaafde?) is een grotere batterij wellicht wat beter, maar ook niet de heilige graal. Software kan een boel verpesten.
En in verhouding is het niet eens zo slecht, veel telefoons met een 720p scherm en batterij ongeveer even groot als de Nexus 5 gaan vaak niet langer mee. Mijn Xiaomi Mi2S met 720p scherm en 2000 mAh scherm haalde ook 4 uur schermtijd, net als de Nexus 5. Dus op zich is dat niet eens zo slecht.
Kan jij dan eens ophouden met je herhaaldelijk gejank gebaseerd op ongefundeerd onderbuikgevoel?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Kan jij alstublieft eens ophouden met die aanhoudende irritante provocerende reacties?
Ik post gewoon wat ik denk, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kan jij dan eens ophouden met je herhaaldelijk gejank gebaseerd op ongefundeerd onderbuikgevoel?
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik post gewoon wat ik denk, ja.
Als dat jou irriteert, is dat een reden temeer voor mij om het te doen. Gedraag je eens volwassen, na 10 jaar zou dat toch al redelijk moeten lukken, maar jij hebt nog heel wat werk voor de boeg.
wanneer komen de eerste invites?quote:Op maandag 2 juni 2014 09:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heerlijk gebrabbel hier.
Deze week de eerste invites!
Nee. De 6e staan de invites online. Echter mag niemand mededelen dat ze er een hebben, van OPO. Ze willen dat mensen het verzwijgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Volgende week? Maar niemand hier heeft er 1 te pakken jammer genoeg.
wat willen ze ertegen doen danquote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. De 6e staan de invites online. Echter mag niemand mededelen dat ze er een hebben, van OPO. Ze willen dat mensen het verzwijgen.
De invites deactiveren? Als iemand het herleidbaar naar een forumuser bekend maakt, that is.quote:
dm's kunnen ze toch niet lezenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De invites deactiveren? Als iemand het herleidbaar naar een forumuser bekend maakt, that is.
Nee hier niet, maargoed, je bent wel een domme lul als je dat op het forum daar bekend maakt.quote:
waarom zou je dat überhaubt doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee hier niet, maargoed, je bent wel een domme lul als je dat op het forum daar bekend maakt.
Mag ik ook op die lijst?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Bij deze presenteer ik u: De FOK! OnePlus One lijst! Momenteel sta alleen ik er nog maar op, maar ik hoop dat dit snel veranderd!
De lijst mag iedereen bekijken: FOK! OnePlusOne lijst!
Aanpassingen worden alleen door mij gedaan, want anders dan kan het fout gaan. Mochten er vragen of tips zijn hoor ik het graag!
Lees eens wat er staat?quote:
quote:Registratie kan door brammetje1994 op FOK! een PM/DM te sturen met alle criteria die vermeld staat in de lijst. Niet volledige aanmeldingen zullen niet geplaatst worden.
Stuur me eventjes je OP forum naam en voorkeur toestel, dan zet brammetje1.0 je op de lijst.quote:
Moest me nog aanmelden bij One+.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Stuur me eventjes je OP forum naam en voorkeur toestel, dan zet brammetje1.0 je op de lijst.
Leeellquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Bij deze presenteer ik u: De FOK! OnePlus One lijst! Momenteel sta alleen ik er nog maar op, maar ik hoop dat dit snel veranderd!
De lijst mag iedereen bekijken: FOK! OnePlusOne lijst!
Aanpassingen worden alleen door mij gedaan, want anders dan kan het fout gaan. Mochten er vragen of tips zijn hoor ik het graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |