Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja die huurauto. Ik zag het in het vorige topic al voorbij komen maar wat boeit dat nou? Ik heb zelf ook geen auto meer, gebruikte het ding veel te weinig en als ik een keer een auto of busje nodig heb huur ik er ook 1.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:07 schreef MacorgaZ het volgende:
DIe Friso van 37 is eigenlijk nog de raarste ja, Marc van 49 heeft in ieder geval nog een eigen huis en alles (en elke keer een huurauto?).
Snap ook niet hoe je als 37-jarige man nog thuis bij je ouders kan wonen zonder gek te worden en je eigen plek willen hebben, dan moet je ook wel echt zo'n moederskindje zijn zonder vrienden of (blijkbaar) een vriendin...
RTL had ook wel even voor een auto kunnen zorgen.. Maar dat doen ze ook wel .. krijgen denk ik flink betaald door bo-rentquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja die huurauto. Ik zag het in het vorige topic al voorbij komen maar wat boeit dat nou? Ik heb zelf ook geen auto meer, gebruikte het ding veel te weinig en als ik een keer een auto of busje nodig heb huur ik er ook 1.
Ze zijn bijna allemaal manlets, dat is geen toeval. Een kerel kleiner dan 170 gaat altijd moeilijk aan de vrouw komen. Gelukkig ben ik 5'11" masterrace.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
Die friso, 37 jaar en nog bij je ouders wonen is nou niet bevoorderlijk voor het aantrekken van vrouwen![]()
Zitten best een paar redelijk normale mannen tussen waarvan ik denk: waarom krijg jij geen vrouw zoals die Rob bv, ziet er toch gewoon goed uit en lijkt me een aardige gozer. En alhoewel het uiterlijk van bv Marcel niet super is lijkt ie me wel sociaal redelijk goed en is het ook wel een aardige kerel volgens mij.
En sommige anderen zijn gewoon wereldvreemd
Als je weinig rijdt is een huurauto natuurlijk veel voordeliger, maar als je als 49-jarige man zonder ooit een vriendin te hebben gehad nog geen eigen auto kan betalen doe je toch wel iets verkeerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja die huurauto. Ik zag het in het vorige topic al voorbij komen maar wat boeit dat nou? Ik heb zelf ook geen auto meer, gebruikte het ding veel te weinig en als ik een keer een auto of busje nodig heb huur ik er ook 1.
Aan het compenseren voor iets met je lengte?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal manlets, dat is geen toeval. Een kerel kleiner dan 170 gaat altijd moeilijk aan de vrouw komen. Gelukkig ben ik 5'11" masterrace.
Dan woonde hij niet in die flat met die poppen, of zou hij een offshore rekening op Guernsey hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Marc is gewoon de eigenaar van borent
Just kidding brah.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:12 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Aan het compenseren voor iets met je lengte?
WTF is een manletquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Just kidding brah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een klein mannetje dat veel aan fitness doet volgens mij:quote:Op zondag 13 april 2014 02:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
WTF is een manlet
En een mooie touch met die agent met zn hitlersnorretje.
Grappige is dat in de eerste aflevering Bo-rent steeds werd geblurred (niet altijd even goed, maar vaak wel).quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
RTL had ook wel even voor een auto kunnen zorgen.. Maar dat doen ze ook wel .. krijgen denk ik flink betaald door bo-rent
Ik snap wel dat Rob nog geen vriendin heeft. Zou ook niet met hem daten als ik heel eerlijk benquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
Die friso, 37 jaar en nog bij je ouders wonen is nou niet bevoorderlijk voor het aantrekken van vrouwen![]()
Zitten best een paar redelijk normale mannen tussen waarvan ik denk: waarom krijg jij geen vrouw zoals die Rob bv, ziet er toch gewoon goed uit en lijkt me een aardige gozer. En alhoewel het uiterlijk van bv Marcel niet super is lijkt ie me wel sociaal redelijk goed en is het ook wel een aardige kerel volgens mij.
En sommige anderen zijn gewoon wereldvreemd
180,34 cm is in Nederland nog steeds manletquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal manlets, dat is geen toeval. Een kerel kleiner dan 170 gaat altijd moeilijk aan de vrouw komen. Gelukkig ben ik 5'11" masterrace.
Dat is manlet in Nederland.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |