abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138768440
N.a.v. de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_138768619
Ja ik vond het echt even geen leuk grapje. Ik kan best wat hebben, maar ik kon hier even niet om lachen.

Die chirurgen doen dus ook de operatie op verschillende manieren. S heeft een openbuik operatie gehad. Die andere chirurg doet scopische operaties. "Ja dan heb je er van allebei één, kun je kijken welke soort beter is." Echt 8)7 Nouja, adem in adem uit, ik hoef toch lekker niet meer terug. *O*
pi_138768780
zo ik had m geklapt zeg... Wat fijn dat het goed gaat!!

ik lurk hier steeds meer mee, in de hoop een beetje ingelezen te zijn als ik in Augustus/september over kom... :@
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:08:30 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138768893
Sorry! Ik moest even mn vriend helpen :@

Klusdagje hier, zodat t huis zondag netjes is voor t feest *O*
pi_138769018
Ik heb net ook de laatste dingen gehaald, want morgen heb ik geen tijd. Feest! *O*

Nikki wat een gevoelloze zakkenwasser :(
pi_138769214
Hier ook alles schoon voor het feestje zondag. Alleen morgen de taarten halen *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:21:12 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138769304
Nikki wat een hork zeg :X
pi_138769577
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef Tally het volgende:
Hier ook alles schoon voor het feestje zondag. Alleen morgen de taarten halen *O*
Oh shit, ik moet nog opruimen natuurlijk :D
Dat wordt dan zondagmorgen..
pi_138769907
Ik heb zelfs de ramen en mijn gordijnen gewassen. Want mijn O+ Oma O+ komt *O*
pi_138770144
Wij hebben zondag ook feest, het 4 jaars feestje van L. O+

Tally, was je alleen de ramen als je oma komt? :D ;)
pi_138770519
Nikki wat een stomme grap! Knap dat je rustig bleef hoor!

En een feestjes weekend voor vele dus *O*! Leuk O+
♥ J & S
pi_138770614
Bluh Nikki, niet tof - tweelinggrappen zijn blijkbaar altijd geoorloofd.

Wat een boel verjaardagen :D
Home is where the O+ is...
pi_138770672
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben zondag ook feest, het 4 jaars feestje van L. O+

Tally, was je alleen de ramen als je oma komt? :D ;)
Ja eigenlijk wel :@
pi_138771265
Nou ja zeg Nikki! Maar fijn dat hij het do goed doet!

En allemaal bijna jarigen! :o Leuk hoor! *O*
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:04:02 #15
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138772017
Typisch chirurgen-humor, Nikki -O- Fijn dat het goed gaat! *O*

En wat een hoop verjaardagen komen er aan! *O*

Edit: Oh, ik zie net dat L0t's baby een dreumes is geworden! Gefeliciteerd! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_138772598
Nikki, wat een mafkees! Gelukkig gaat alles goed met je jongens en hoef je niet terug!

Lot, gefeliciteerd!

Ik las nog wat goede nachten, en ook al wat vooruitgang bij Klap en Dot toch? *O*

Trouwens fijn te lezen dat er meer kindjes zijn die overdag nog niet zo goed slapen. N snurkt de hele nacht door, maar overdag wil ze niet in bed. Ik leg haar wel eens weg, soms valt ze een half uurtje in slaap maar vaker is 't brullen, dus er dan gauw weer uit en lekker knuffelen *; .

En even :{ ;( }:| :
Mijn schoonzus heeft de hele zwangerschap zware shag gerookt, al een klacht op zichzelf. Maar nu is haar zoontje al voor de vierde keer (hij is in december geboren) opgenomen in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen en infecties. En elke keer moet er uitgebreid verslag worden gedaan op Facebook, wat er mis is, wat voor medicijnen hij krijgt, of hij wel of niet aan de 'zonde voeding' (sic) moest en hoe Vreselijk Zielig het wel niet is voor hem maar ook echt wel voor haar, als bezorgde moeder*. En het enige wat ik wil schrijven is: "Zie, dat krijg je van dat roken, domme doos!"
Maar tot nu toe heb ik me in kunnen houden.
* En ja, natuurlijk is zij bezorgd en natuurlijk is het zielig, ik gun het jochie een goede gezondheid!

En om af te sluiten met iets vrolijks: N. lacht tegenwoordig naar me als ik haar 's ochtends uit haar bedje haal O+ !
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_138772773
Ik heb l0t ook nog niet gefeliciteerd! Gefeliciteerd met J! *O*!!

Wat leuk RFR O+! Hier lacht J nog niet echt.. hij heeft ook vrijwel weinig om te lachen nu met al die pijn dus ik ben benieuwd wanneer we de echte echte lach mogen bewonderen :D.
Nou wat dom zeg van je schoonzus, kan me voorstellen dat je er dan even op haar rookgedrag wil aanspreken. Ze rookt nu zeker ook nog lekker door waar haar zoontje bij is :')?

Mijn mini slaapt! Al 2 uur O+ ik ben trots en heb het idee dat het langzaam aan wat beter gaat. (Hiervoor had hij nog een extreme pijn aanval maar 2 uur slaap! Dat is een record sinds ander halve week!)
♥ J & S
pi_138773103
Klap, die eerste lach komt nu vast snel! N. lachte al vanaf de tweede week, echt belachelijk snel :') .
En *O* voor het slapen! Dat gaat de goede kant op!

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef klaprooss het volgende:
Nou wat dom zeg van je schoonzus, kan me voorstellen dat je er dan even op haar rookgedrag wil aanspreken. Ze rookt nu zeker ook nog lekker door waar haar zoontje bij is :')?
Uiteraard. En manlief ook.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_138773613
Super klaproos! Hier was weer alleen het middagdutje een succes en sindsdien is meneer wakker :O

Dat is ook sneu idd RFR! Hopelijk voelt het ventje zich snel beter.
pi_138774051
Nikki fijn dat je mannetje het goed doet. Maar wat stom dat je zo lang heb moeten reizen om vervolgens 3 minuten binnen te zijn en dan ook nog zn opmerking }:|

L0t gefeliciteerd met je dreumes *O*

Wat een hoop verjaardagen! Lijkt me heel speciaal de eerste verjaardag van je kindje O+

rfr een lach, daar smelt je toch elke keer weer van O+
En wat stom van je schoonzus. Roken in je zwangerschap :N Hopelijk is je neefje wel snel beter, arm kind.
Ik stoor me altijd aan moeders/vaders die hun kind al rokend naar school brengen. Kan je dan niet even 10 minuten wachten tot je kind op school zit?

Rooss :o wauw wat goed zeg!

Mijn muppie was straks heerlijk aan het schaterlachen toen ik hem steeds kusjes gaf O+

[ Bericht 12% gewijzigd door ikke_84 op 12-04-2014 18:55:33 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:03:57 #21
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138774680
RFR, raar toch dat ze zelf niet de link leggen. Arm ventje ;(
Wat lief dat N 's ochtends naar je lacht! Dat maakt vast gelijk je ochtend helemaal goed O+

Wat goed van je mini, klap!

Ikke wat een leuk jochie heb je! Met van die heerlijke bolle wangetjes O+

Ik las dat er hier baby's (of inmiddels al dreumessen) waren die de armpjes in de lucht gooien bij 'hierperdepiep, hoera!'. Ik vond dat zo leuk dat ik ook maar alvast begonnen ben met het aanleren zodat ze het misschien kan voor haar eerste verjaardag. En het gaat al best goed! Ze doet nog niet alle keren haar armpjes in de lucht gooien (en ook nog regelmatig zonder dat ik 'hierperdepiep' zeg), maar het begin is er!
En ze schatert er zo lief bij als ze spontaan haar armen in de lucht gooit en ik zeg dan toch 'hoera!' O+
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:07:12 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138774793
Nikki :N wat een sociale vaardigheden weer! Typisch artsen..

Rfr :X leggen dat soort mensen dan zelf die links niet? Ik geloof niet dat ik me in zou kunnen houden. Zelf word ik al kriegel als we op een terras zitten en aan de tafel naast ons wordt er 1 opgestoken }:|
Oh en lachjes O+

Ik zag een mooie foto van i O+ En de uk van ikke O+ En tandjes bij lb O+ En een filmpje van T., die ondanks de zichtbare onrust ook O+ Is!

Klap wat heerlijk! The only way is up O+

Lot, gefeliciteerd!

Tally aan de poets voor oma :D haha! Goed voor je ramen, zulk bezoek! Ik zeem echt nooooit O-)

Wegleggen van babies? Gebeurt hier ook weinig. Wel vaker! Maar box is ook niet meer instant krijsen en soms kan ik haar daar zelfs slapend in leggen voor n half uurtje. Maar hee, zon warm mopje bij je is toch veel fijner? O+ Ze ligt nu ook op me te slapen. Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant weet ik dat we de nacht te danken hadden aan een intensieve avond met wakker kind van 1730 tot 030. (Ik wil niet aan de reflux, maar er zitten dagen tussen ;( ... Zo sneu! Gelukkig is het niet voortdurend zo, want dan wordt het een retourtje ha. )
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138774812
Sylver, ik oefen dit al vier maanden en vandaag deed hij voor het eerst zijn armen omhoog (bij Olf }:| ik kan het zeker niet goed voordoen :( ) !

En ikke, wát een schatje!!! O+
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:12:47 #24
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138774966
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:07 schreef Suikertante het volgende:
Sylver, ik oefen dit al vier maanden en vandaag deed hij voor het eerst zijn armen omhoog (bij Olf }:| ik kan het zeker niet goed voordoen :( ) !

En ikke, wát een schatje!!! O+
Haha, awwwh! Je hebt vast de basis gelegd en Olf deed het toevallig net op het moment dat hij wilde laten zien dat hij het kan ;)
Maar hij is nog ruuuuiiim op tijd voor zijn verjaardag!
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:15:30 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138775041
Denk je aan reflux, Kim?
Het kunnen wellicht ook krampjes zijn? Die schijnen vooral 's avonds de kop op te steken ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')