Nikki, wat een mafkees! Gelukkig gaat alles goed met je jongens en hoef je niet terug!
Lot, gefeliciteerd!
Ik las nog wat goede nachten, en ook al wat vooruitgang bij Klap en Dot toch?
Trouwens fijn te lezen dat er meer kindjes zijn die overdag nog niet zo goed slapen. N snurkt de hele nacht door, maar overdag wil ze niet in bed. Ik leg haar wel eens weg, soms valt ze een half uurtje in slaap maar vaker is 't brullen, dus er dan gauw weer uit en lekker knuffelen

.
En even

:
Mijn schoonzus heeft de hele zwangerschap zware shag gerookt, al een klacht op zichzelf. Maar nu is haar zoontje al voor de vierde keer (hij is in december geboren) opgenomen in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen en infecties. En elke keer moet er uitgebreid verslag worden gedaan op Facebook, wat er mis is, wat voor medicijnen hij krijgt, of hij wel of niet aan de 'zonde voeding' (sic) moest en hoe Vreselijk Zielig het wel niet is voor hem maar ook echt wel voor haar, als bezorgde moeder*. En het enige wat ik wil schrijven is: "Zie, dat krijg je van dat roken, domme doos!"
Maar tot nu toe heb ik me in kunnen houden.
* En ja, natuurlijk is zij bezorgd en natuurlijk is het zielig, ik gun het jochie een goede gezondheid!
En om af te sluiten met iets vrolijks: N. lacht tegenwoordig naar me als ik haar 's ochtends uit haar bedje haal

!