Naar huis te sturen is wat anders, je hebt zelf ontslag genomen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:59 schreef TonnyK het volgende:
Deze maand heb ik na 7 jaar dienst ontslag genomen bij mijn werkgever. Mensen die slechts 1 keer per week werkte kregen bij ontslag na 2 jaar dienst dikke pakketten mee naar huis. Maar ik, na 7 jaar werkzaam te zijn geweest, en altijd voor iedereen klaargestaan te hebben, heb niet eens een hand gekregen.
Is het normaal om iemand zonder ook maar een bedankje, na 7 jaar trouwe dienst naar huis te sturen?
Die mensen namen ook vrijwillig ontslagquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef _pieterpost het volgende:
[..]
Naar huis te sturen is wat anders, je hebt zelf ontslag genomen.
Bekijk het van de positieve kant, bij die anderen mensen waren ze blijkbaar blij dat ze weggegaan zijn
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Had je maar niet onbeschoft ontslag moeten nemen.
Na 7 jaar keer je je bedrijf de rug toe.
Heb jij hen wel een hand gegeven als bedankje voor het 7 jaar netjes uitbetalen van je salaris? Ik snap niet waar je je druk om maakt. Jij werkt, zij betalen ervoor. Gewoon een zakelijke overeenkomst die jij zelf vrijwillig beëindigd hebt.quote:
Indien anderen bij hetzelfde werk wel bonussen meekregen zou ik ook wel even klagen anders.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Heb jij hen wel een hand gegeven als bedankje voor het 7 jaar netjes uitbetalen van je salaris? Ik snap niet waar je je druk om maakt. Jij werkt, zij betalen ervoor. Gewoon een zakelijke overeenkomst die jij zelf vrijwillig beëindigd hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Heb jij hen wel een hand gegeven als bedankje voor het 7 jaar netjes uitbetalen van je salaris? Ik snap niet waar je je druk om maakt. Jij werkt, zij betalen ervoor. Gewoon een zakelijke overeenkomst die jij zelf vrijwillig beëindigd hebt.
quote:That's what the money is for!
Tranen van geluk jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS was gewoon emotioneel en liep na werktijd huilend naar z'n auto.
Snap ik wel.
Netjes uitbetalen zat er niet eens in, probeerde elke werkdag wel minimaal een halfuur weg te snoepenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee nu niet stoer doen. Anders had je dit topic niet gemaakt.quote:
Ze waren dus blij dat je gingquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef TonnyK het volgende:
Netjes uitbetalen zat er niet eens in, probeerde elke werkdag wel minimaal een halfuur weg te snoepen
Nee dat klopt, maar ik zelf vind het vreemd om iemand zo met lege handen naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:12 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik neem niet aan dat je ontslag hebt genomen om "een dik pakket" te krijgen dus ach ja... Weet je gelijk weer waarom je ontslag hebt genomen, niet?
Ik vind het raar om iemand een 'pakket' mee te geven als ie zelf ontslag neemt. Maar misschien had iemand anders dat ook al opgemerkt binnen het bedrijf en gebeurt het daarom niet meer nu.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:14 schreef TonnyK het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik zelf vind het vreemd om iemand zo met lege handen naar huis te sturen.
De enige reden dat ik er nog (3?) jaar gewerkt heb, was door de gezelligheid van collega's. Helaas waren de hoge pieten allemaal kwallen, gelukkig gaat het enorm slecht met 't bedrijfquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:14 schreef hottentot het volgende:
Collega's moet je niet verwarren met vrienden.
Ik had 't aangegeven, en vervolgens gewoon netjes uitgewerktquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:15 schreef djantje het volgende:
Heb je in 1x ontslag genomen, dus met een maandje opzeg termijn, zonder dit een tijdje van te voren aan te kondigen? Dan kan het voor je werkgever nog wel eens erg koud op zijn dak zijn gekomen,
want hij heeft jou nooit ontslagen, die is nu op z'n minst druk bezig met vervanging zoeken voor jou.
Hoeft geen pakket te zijn, maar een hand/bedankje is een kleine moeite imo!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind het raar om iemand een 'pakket' mee te geven als ie zelf ontslag neemt. Maar misschien had iemand anders dat ook al opgemerkt binnen het bedrijf en gebeurt het daarom niet meer nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |