Voor mezelf ben ik daar altijd wel eerlijk in. Ik heb vrij snel al voor mezelf een beeld of ik iemand echt leuk vind, of dat het 'hoogstens voor even' zou zijn. Dat weet ik alleen voor de buitenwereld goed te verbergen (uitgezonderd mijn twee beste vrienden, die vertel ik eigenlijk vrijwel alles daarover).quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste heeft iedereen denk ik wel. Het duurt altijd even voordat je toegeeft dat je iemand heel erg leuk vindt. Maar ik schijn het niet echt te kunnen verbergen, wat ik voel. Mensen hebben wel meer dan eens gezegd dat ik een open boek ben. Helaas ook als ik me wat minder voel, wat in sommige situaties niet erg handig is.
Ik sta daar dus nu wat langer bij stil, maar dat doe ik dus expres. Nu wil ook gewoon wat langer daten en niet te snel van alles roepen en een relatie aangaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik daar altijd wel eerlijk in. Ik heb vrij snel al voor mezelf een beeld of ik iemand echt leuk vind, of dat het 'hoogstens voor even' zou zijn. Dat weet ik alleen voor de buitenwereld goed te verbergen (uitgezonderd mijn twee beste vrienden, die vertel ik eigenlijk vrijwel alles daarover).
Inmiddels al een keer warm zaad diep in je kutje gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar je zoent maar durft niets extra te geven en onderschat dus het feit dat ze wel seks zou willen.
Lijkt me een goede zet eerlijk gezegd. Al komt dat met hep vast wel goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta daar dus nu wat langer bij stil, maar dat doe ik dus expres. Nu wil ook gewoon wat langer daten en niet te snel van alles roepen en een relatie aangaan.
Ik heb geen relatie, dus nee!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inmiddels al een keer warm zaad diep in je kutje gehad?
Goede vraag welquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inmiddels al een keer warm zaad diep in je kutje gehad?
Het voelt wel heel goed, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zet eerlijk gezegd. Al komt dat met hep vast wel goed
Haha, dat eerste vermoedde ik al feer. En nee, geen helderziende hier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het voelt wel heel goed, moet ik eerlijk zeggen.Maar ik wil het toch wat langer aanvoelen, om het zeker te weten. Om niet weer diezelfde fout te begaan, dat iemand dus totaal niet op me aansluit.
Maar ligt er ook wat op haar lippen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vraag die op iedereens lippen ligt.
Zou ook wel saai zijn trouwens, als we van tevoren allemaal wisten hoe het zou aflopen. Dan zou je er negen van de tien keer niet eens aan beginnen, hoewel de reis vaak erg leuk en tof kan zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, dat eerste vermoedde ik al feer. En nee, geen helderziende hier.
Is ie wel flink gespierd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het voelt wel heel goed, moet ik eerlijk zeggen.Maar ik wil het toch wat langer aanvoelen, om het zeker te weten. Om niet weer diezelfde fout te begaan, dat iemand dus totaal niet op me aansluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |