Nee dus. Tot afgelopen januari was het aantal zoenpartners en bedpartners gelijk, nu lopen de zoenpartners er drie voor waarbij het me zou verbazen als een van de drie nog tot bedpartner zou 'upgraden'. Ondanks dat ik ze alle drie af en toe nog zie/spreek. Ik ben daar gewoon niet zo handig in (lees ik mis hints standaard) en misschien is het ook een beetje wat cue zei, een soort angst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:06 schreef habitue het volgende:
Als je eenmaal ah zoenen bent zekers binnenskamers is seks toch zo geregeld lijktme?
Als dat zo is mag die angst van mij snel verdwijnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat angst.. iets anders zou het niet kunnen zijn lijkt me zo
Ik vind vaak die eerste zoen het meest spannende. Ik zou ook niet iemand zoenen waar ik geen seks mee zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus. Tot afgelopen januari was het aantal zoenpartners en bedpartners gelijk, nu lopen de zoenpartners er drie voor waarbij het me zou verbazen als een van de drie nog tot bedpartner zou 'upgraden'. Ondanks dat ik ze alle drie af en toe nog zie/spreek. Ik ben daar gewoon niet zo handig in (lees ik mis hints standaard) en misschien is het ook een beetje wat cue zei, een soort angst.
[..]
Als dat zo is mag die angst van mij snel verdwijnen
Waar laat jeje handen dan. Gewoon af en toe wat laten afdwalen naar haar happy spots totdat je de vloer kan gaan dweilen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus. Tot afgelopen januari was het aantal zoenpartners en bedpartners gelijk, nu lopen de zoenpartners er drie voor waarbij het me zou verbazen als een van de drie nog tot bedpartner zou 'upgraden'. Ondanks dat ik ze alle drie af en toe nog zie/spreek. Ik ben daar gewoon niet zo handig in (lees ik mis hints standaard) en misschien is het ook een beetje wat cue zei, een soort angst.
[..]
Als dat zo is mag die angst van mij snel verdwijnen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook maar een vraag. Misschien viel er geen antwoord te verzinnen op mijn lulverhaal.
Dat teveel nadenken herken ik wel. Alleen verschillen de fases waarin we nadenken nogal. Ik heb dat vooraf al wat mij soms dan weer van bepaalde dingen weerhoud. Dat raad ik ook niemand aan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, misschien denk ik ook wel veel te veel na. Ik ben alleen heel erg bang dat ik in een bepaald patroon blijf hangen. Ik ben nu nog jong, maar ik heb al wel wat relaties achter de rug. Ik zou niet de rest van mijn leven een soort slaaf van verliefdheid willen zijn, maar op een gegeven moment wel een stabiele en langdurige relatie willen. Iets met een toekomst.
Ik vind zowel de eerste date, als de eerste zoen, als de eerste keer seks spannend eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind vaak die eerste zoen het meest spannende. Ik zou ook niet iemand zoenen waar ik geen seks mee zou kunnen hebben.
Dat verschilt, maar meestal op haar rug of om haar heen. Dat laatste zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik ben denk ik toch ergens onbewust nog bang voor een afwijzing als ik dat probeer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar laat jeje handen dan. Gewoon af en toe wat laten afdwalen naar haar happy spots totdat je de vloer kan gaan dweilen.
En dan zegt ze dat ze het liever niet heeft. Doe je je handen weer waar ze waren, ga je door met zoenen.. en heb je niets verloren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef yats het volgende:
Dat verschilt, maar meestal op haar rug of om haar heen. Dat laatste zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik ben denk ik toch ergens onbewust nog bang voor een afwijzing als ik dat probeer.
Tja, ik ben helaas van de 'oude stempel' wat dat betreft. Mijn vader heeft soms net iets teveel 'ridderlijkheid' erin gestampt. Dat laatste zal dus nooit gebeuren (is me zelfs in een extreem zatte bui nooit gebeurd)quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ze het liever niet heeft. Doe je je handen weer waar ze waren, ga je door met zoenen.. en heb je niets verloren.
Als je nou zou grijpen voordat er gezoend werd is het wat anders natuurlijk
Dat laatste moet je dan ook niet doen. Ging daarom ook om het eerste.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben helaas van de 'oude stempel' wat dat betreft. Mijn vader heeft soms net iets teveel 'ridderlijkheid' erin gestampt. Dat laatste zal dus nooit gebeuren (is me zelfs in een extreem zatte bui nooit gebeurd)
Gelukkig. Ik laat soms m'n gedachten de vrije loop, dus het kan soms overkomen als onsamenhangend gebrabbel. Ben ook altijd bang dat mensen denken: "Jezus mens, wat doe je moeilijk".quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]Gelukkig was daar best een reactie op te verzinnen feer.
Ik ben juist in het begin heel erg snel ... Ik word snel verliefd, ik ben impulsief en ga gewoon mee met mijn gevoel. Denken is er dan niet echt bij. Daten is er dan zelfs nauwelijks bij, want al vrij snel is daar het woord ''relatie'' alweer. Het heeft voordelen, want ik kan me vaak vrij snel overgeven aan iemand en iemand toelaten. Ik ben niet bang om gekwetst te worden. Ook ik ben wel eens op mijn bek gegaan, maar ik sta altijd weer op.quote:[..]
Dat teveel nadenken herken ik wel. Alleen verschillen de fases waarin we nadenken nogal. Ik heb dat vooraf al wat mij soms dan weer van bepaalde dingen weerhoud. Dat raad ik ook niemand aan eerlijk gezegd.
Wat ik wel merkte bij mijn laatste relatie is dat als iets echt goed zit je dat ook wel (onbewust) voelt. Anders was ik nooit na een jaar gaan samenwonen en na zes jaar op mijn knieën gegaan. Dat deed ik puur omdat ik op die momenten echt het gevoel had dat dat de persoon was waar ik de rest van mijn leven mee wilde sluiten en waar ik oud mee wilde worden. Gek genoeg was ik op moment 1 net 21, en op moment 2 net 26, dus leeftijd zegt niets.
Ja, ik ook. Maar die eerste zoen is voor mij wel wat heel duidelijk het verschil aanduidt tussen een goede vriend en een potentiële sekspartner. Zoals ik al zei, ik zou niet iemand zoenen waarmee ik mezelf het bed niet zie delen.quote:[..]
Ik vind zowel de eerste date, als de eerste zoen, als de eerste keer seks spannend eigenlijk.
Ik heb dat wel gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leven doet sowieso wel pijn op bepaalde momenten. Maar het genot wat je ervaart is die pijn ook wel waard, ook al lijkt dat vaak niet zo. Toen ik gedumpt werd heb ik ook nooit gedacht: "Ik kap met deze shit, van mij hoeft het niet meer".
Dat zal denk ik wel ons verschil in karakter zijn. Zoals je net zei, het duurt lang voordat jij jezelf open durft te stellen. Ik doe dat weer vrij snel en ben daarom misschien ook weer heel snel ''back in the game''. Terwijl je aan de andere kant juist zou denken dat het me harder zou raken omdat ik heel open ben. Ik laat namelijk elke muur zakken en stel me kwetsbaar op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad.
Was er echt helemaal klaar mee, heeft ook zeker anderhalf jaar geduurd voor ik weer enige interesse had in vrouwen. qua gevoel dan.
Ik bleef ook continue iedere andere vrouw vergelijken met haar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel ons verschil in karakter zijn. Zoals je net zei, het duurt lang voordat jij jezelf open durft te stellen. Ik doe dat weer vrij snel en ben daarom misschien ook weer heel snel ''back in the game''. Terwijl je aan de andere kant juist zou denken dat het me harder zou raken omdat ik heel open ben. Ik laat namelijk elke muur zakken en stel me kwetsbaar op.
Afhankelijk van haar reactie uiteraard. Als je een reactie krijgt van hihi nee dit kan nu eigenlijk toch niet hihihi dan probeer je het uiteraard nog een keer. Alhoewel yats zegt geen hints te snappen dus miss dan ook maar beter om het idd af te kappen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ze het liever niet heeft. Doe je je handen weer waar ze waren, ga je door met zoenen.. en heb je niets verloren.
Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik kan vrij makkelijk praten over mijn diepste gedachten en gevoelens. Ik durf dat al vrij snel met iemand te delen, ik ben niet bang voor oordelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik dat "open stellen" moet zien. De praktijk daarin. Is dat 'gelijk' al je geheimen vertellen en al je emoties erachter tonen?
Of wat bedoelt men/jij daarmee precies.
Ik laat mensen maar een heel klein stukje van mezelf zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik dat "open stellen" moet zien. De praktijk daarin. Is dat 'gelijk' al je geheimen vertellen en al je emoties erachter tonen?
Of wat bedoelt men/jij daarmee precies.
Hmmm ... Ik heb daar dus echt totaal geen ervaring mee. Ik heb dat dus nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bleef ook continue iedere andere vrouw vergelijken met haar.
Je bent een vrouw feer, ik verwacht niet anders van je.quote:Gelukkig. Ik laat soms m'n gedachten de vrije loop, dus het kan soms overkomen als onsamenhangend gebrabbel. Ben ook altijd bang dat mensen denken: "Jezus mens, wat doe je moeilijk".
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste moet je dan ook niet doen. Ging daarom ook om het eerste.
Leuk die ridderlijkheid van vroeger, maar je leeft in het nu. En dat nu heb je zelf in de hand. Letterlijk in dit geval.
Zo zou ik het eigenlijk ook moeten zien, maar zover ben ik (nog) niet. Ik blijf ergens toch onbewust een soort angst voor afwijzing houden.quote:Ja, ik ook. Maar die eerste zoen is voor mij wel wat heel duidelijk het verschil aanduidt tussen een goede vriend en een potentiële sekspartner. Zoals ik al zei, ik zou niet iemand zoenen waarmee ik mezelf het bed niet zie delen.
Idem hier, al was het bij mij na iets meer dan een jaar dat dat gevoel weg was en ik toch wel weer zin in een nieuwe relatie kreeg. Alleen nu de 'juiste persoon' daarvoor nog treffen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad.
Was er echt helemaal klaar mee, heeft ook zeker anderhalf jaar geduurd voor ik weer enige interesse had in vrouwen. qua gevoel dan.
Het heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen om zoals jou te zijn. Wat je zelf al zegt, jij kan je relatief snel over een teleurstelling zetten waar anderen (waaronder ik maar gezien zijn posts royco ook) daar veel langer voor nodig hebben. Je huidige situatie is niet ideaal, maar geloof me, het kan erger. Ik heb serieus nog 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed moeten liggen omdat ze nog geen nieuwe woonruimte had en het te klein was om ergens een matras of iets neer te leggen. Dat is pas awkward.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:29 schreef Fera het volgende:
Ik ben juist in het begin heel erg snel ... Ik word snel verliefd, ik ben impulsief en ga gewoon mee met mijn gevoel. Denken is er dan niet echt bij. Daten is er dan zelfs nauwelijks bij, want al vrij snel is daar het woord ''relatie'' alweer. Het heeft voordelen, want ik kan me vaak vrij snel overgeven aan iemand en iemand toelaten. Ik ben niet bang om gekwetst te worden. Ook ik ben wel eens op mijn bek gegaan, maar ik sta altijd weer op.
Toch zou ik juist op dat moment wat meer willen nadenken. Misschien dat ik dan minder snel mezelf in situaties werk die nogal awkward kunnen worden. Zoals een ex die nu nog bij me in huis woont, terwijl het al anderhalve maand uit is. Maar ja, hij kan nog nergens heen.
Verder moet ik bekennen dat ik wel veel ''mazzel'' heb gehad. M'n moeder zegt altijd dat ze voor me in de rij staan.Wellicht heeft ze gelijk, ik heb nooit een periode gehad waarin ik moeite had een partner te vinden. Terwijl ik ook niet zomaar met Jan en alleman zou gaan. Wat betreft mannen ben ik op mijn eigen, vreemde manier toch vrij kieskeurig. Ik hou sowieso niet van uitgaan, mannen die ik daar tegenkom doen me echt helemaal niets.
Maar het lijkt me mooi om dat te voelen, dat je de komende zestig jaar bij iemand zou willen zijn. Dat het de vader van je kinderen zou kunnen worden. Ik heb dat in het verleden wel gedacht, maar dat schaar ik dan weer onder illusies die ik te danken heb aan mijn roze bril.Hoe weet ik nu wanneer het echt is?
Maar dan weet zij wel dat hij wel zou willen, dus miss zet ze zelf dan als nog de volgende keer die stap. En weer een probleem opgelostquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Afhankelijk van haar reactie uiteraard. Als je een reactie krijgt van hihi nee dit kan nu eigenlijk toch niet hihihi dan probeer je het uiteraard nog een keer. Alhoewel yats zegt geen hints te snappen dus miss dan ook maar beter om het idd af te kappen.
Juist door de dalen ervaar je ook de piekenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leven doet sowieso wel pijn op bepaalde momenten. Maar het genot wat je ervaart is die pijn ook wel waard, ook al lijkt dat vaak niet zo. Toen ik gedumpt werd heb ik ook nooit gedacht: "Ik kap met deze shit, van mij hoeft het niet meer".
Ik kan over veel dingen wel makkelijk praten, al dan vaak emotieloos dat is dan welw eer een dingetje. Maar om nou jankend bij iemand op de bank te gaan zitten. Neh, dat zie je mij niet snel doen. Ook niet bij goede vrienden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik kan vrij makkelijk praten over mijn diepste gedachten en gevoelens. Ik durf dat al vrij snel met iemand te delen, ik ben niet bang voor oordelen.
Ik daarna ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Ik heb daar dus echt totaal geen ervaring mee. Ik heb dat dus nog nooit gehad.
Zoiets vind ik ook lastig om te begrijpen. Als iemand je een vraag stelt geef je daar maar gewoon geen antwoord op, kaats je de vraag gewoon terug dan. Zodat je zelf maar niet aan bod komt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik laat mensen maar een heel klein stukje van mezelf zien.
Een heel erg klein stukje.
Meerdere mislukte rebounds , als ik eenmaal gevoelens krijg, is het net kauwgum blijft maar plakkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Denken dat door andere chicks te zoenen je uw ex "vergeet". Mislukte rebound.
Niet bang zijn, je moet eerder denken dat je haar de meest onvergetelijke zwoele oh zo fijne nacht zal bezorgen. Als je weet dat je haar een fijn gevoel kunt geven, dan zou je daarop moeten focussen, wat jij haar kan geven en dus niet op wat je zou kunnen verliezen. Hou die gedachte maar in uw hoofd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef yats het volgende:
Dat verschilt, maar meestal op haar rug of om haar heen. Dat laatste zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik ben denk ik toch ergens onbewust nog bang voor een afwijzing als ik dat probeer.
Ik lig ook nog steeds, na 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed. En dat terwijl ik eigenlijk alweer aan het daten ben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent een vrouw feer, ik verwacht niet anders van je.
[..]Mooie woordspeling in de laatste zin. Maar je hebt gelijk, alleen nu de theorie nog in praktijk omzetten.
[..]
Zo zou ik het eigenlijk ook moeten zien, maar zover ben ik (nog) niet. Ik blijf ergens toch onbewust een soort angst voor afwijzing houden.
[..]
Idem hier, al was het bij mij na iets meer dan een jaar dat dat gevoel weg was en ik toch wel weer zin in een nieuwe relatie kreeg. Alleen nu de 'juiste persoon' daarvoor nog treffen.
[..]
Het heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen om zoals jou te zijn. Wat je zelf al zegt, jij kan je relatief snel over een teleurstelling zetten waar anderen (waaronder ik maar gezien zijn posts royco ook) daar veel langer voor nodig hebben. Je huidige situatie is niet ideaal, maar geloof me, het kan erger. Ik heb serieus nog 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed moeten liggen omdat ze nog geen nieuwe woonruimte had en het te klein was om ergens een matras of iets neer te leggen. Dat is pas awkward.
En ja, dat gevoel is erg mooi om te hebben. Al denk ik niet dat ik dat heel snel weer zal hebben. Daarvoor ben ik toch net iets teveel 'gebroken' door mijn ex. Een nieuwe vriendin zal wat dat betreft best wat moeite hebben om mijn vertrouwen in de beginperiode terug te winnen en me te overtuigen dat echte liefde wel bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |