Lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
So the jet engine works like a high class call girl.
quote:
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hierquote:Studierichting: Iets met beestjessss
Je deed LST?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hier
opgedonderd dan maarquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hier
Okdoei!quote:
Nee IO.quote:
Gisteren ook zo'n tinus. Ging die stoelen aanschuiven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat zij denken is irrelevant, dat het zeker geen positieve invloed heeft op je prestatie is wel relevant. Het energieverbruik van de hersenen is overwegend constant, eender wat je doet, bovendien kan je lichaam meer dan genoeg suiker vrijzetten uit de opgeslagen glycogeen (of eiwitten of vetten als dat nodig zou zijn), je kan daar 30-35 kilometer mee rennen, je kan daar zeker een paar uur lang een examen mee maken.
[..]
Ik had het meer over surveillanten die niet braaf stil zitten, zwijgen, niet bewegen en geen herrie maken. Met andere woorden surveillanten die niet begrijpen dat ze als een vlieg op de muur moeten functioneren. Het beleid is bij ons niet zo streng m.b.t. de surveillanten.
Welk vak?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:35 schreef Novermars het volgende:
Mijn tentamen net
*gaat in een hoekje lopen huilen*
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:41 schreef Novermars het volgende:
[..]
Multivariate Calculus. Een en al drama.
Calculus met meerdere variabelen dus? Altijd een hekel aan gehad (aan meerdere variabelen).quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:41 schreef Novermars het volgende:
[..]
Multivariate Calculus. Een en al drama.
Mehquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je wenst dat je zo'n leuke studie doet
Wil je m'n pincode er ook gelijk bij?quote:
Ligt eraan, hoeveel geld staat er op je rekening en krijg ik pinpas er gratis bij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh
[..]
Wil je m'n pincode er ook gelijk bij?
Ik spreek jou nog wel aan het einde van je studiequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel geld staat er op je rekening en krijg ik pinpas er gratis bij?
Hebt gedaan! Een Delftse uiteraard!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
Kom op man, je kan toch wel even zeggen welke master je doet?
Vrijwel elk fenomeen in de natuur heeft meerdere variabelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Calculus met meerdere variabelen dus? Altijd een hekel aan gehad (aan meerdere variabelen).
Daarom zijn alfa's en gamma's die denken dat wij dit doen om het onszelf moeilijk te maken een beetje onnozel, wij doen het omdat de natuur ons dwingt om hiermee te werken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vrijwel elk fenomeen in de natuur heeft meerdere variabelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ja, klopt. Maar het is fijner rekenen met 1 variabele.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het is niet fijner leven in een tweedimensionale wereld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het is fijner rekenen met 1 variabele.
Jup. Het ging vooral over optimisation. Ik werd helemaal ziek van alle Lagrange multipliersquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Calculus met meerdere variabelen dus? Altijd een hekel aan gehad (aan meerdere variabelen).
En in de Economie/Econometrie ook!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh? Heb jij het ervaren dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet fijner leven in een tweedimensionale wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |