Yep, begin eens hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:00 schreef blessed19 het volgende:
Is er een makkelijke manier om een nes emulator erop te draaien? Of een atari 5200?
Ik heb 'm dus ook niet laten liggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef Quihico het volgende:
Dat ziet er goed uit, en voor een kwart van de prijs van HifiBerry, Bijna te cheap om te laten liggen..
Mooi, want ik wilde wat erover vragen: staat dat ie USB1.1 compatible is, maak dat iets uit/merk je daar iets van? En kun je hem makkelijk vastmaken? Heb je toevallig een foto? Als ie in mijn case past, bestel ik hem meteen...quote:
In je case gaat-ie (zonder dremelen) niet passen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef Quihico het volgende:
Mooi, want ik wilde wat erover vragen: staat dat ie USB1.1 compatible is, maak dat iets uit/merk je daar iets van? En kun je hem makkelijk vastmaken? Heb je toevallig een foto? Als ie in mijn case past, bestel ik hem meteen...
Ah! En de xbox controllerset een usb dongel kunnen daarvoor makkelijk gebruikt worden? ik ga me maar eens inlezen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Quihico het volgende:
[..]
Yep, begin eens hier.
Retropie is echt een aanrader voor retro-gaming. De gpio-adapter is redelijk simpel zelf te maken en niet vereist: als je breadboard en wat draadjes hebt liggen is het ook een kwestie van half uurtje om je oude controllers op de gpio aangesloten te krijgen. Je kan ook gewoon voor usb/draadloze-controllers gaan natuurlijk.
tsja, veel films hebben dts als geluidsbron. Als het signaal dan via hdmi in de tv komt en je stuurt hem door naar je surround systeem ben je wel erg afhankelijk of je tv dts ondersteunt. Zo niet is de Pi erg waardeloos.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn, maar zal waarschijnlijk de Pi een stukje duurder maken.
dat valt echt mee. Nee ik ben niet op zoek, had hem wel op het oog maar geen spdif was een afknapper omdat mijn tv zelf geen dts ondersteunt.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef Quihico het volgende:
[..]
Khad ook graag spdif gezien... Is trouwens wel te krijgen met HifiBerry maar ben je weer 30 EUR lichter.
Als je je pi graag of veel voor muziek gebruikt is volumio wellicht iets?
Het zal geen schokkend bedrag zijn, maar op een $35 ding is $5-10 al snel een hoop voor iets wat niet zo heel veel mensen zullen gebruiken (is denk ik de veronderstelling van de pi designers).quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
tsja, veel films hebben dts als geluidsbron. Als het signaal dan via hdmi in de tv komt en je stuurt hem door naar je surround systeem ben je wel erg afhankelijk of je tv dts ondersteunt. Zo niet is de Pi erg waardeloos.
Hoe veel meer zou het kosten dan denk je om spdif toe te voegen?
reciever met hdmi poortenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
tsja, veel films hebben dts als geluidsbron. Als het signaal dan via hdmi in de tv komt en je stuurt hem door naar je surround systeem ben je wel erg afhankelijk of je tv dts ondersteunt. Zo niet is de Pi erg waardeloos.
Hoe veel meer zou het kosten dan denk je om spdif toe te voegen?
Denk persoonlijk dat die een te laag koppel hebben bij jouw snelheid.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:17 schreef xaban06 het volgende:
http://www.dx.com/p/jtron(...)-276224#.U1EJG_l_uSo
Zou je hiermee een auto kunnen laten rijden? Er worden 5 stuks geleverd, draaiend op 3.7V, precies goed voor mijn accu. Een 4-wiel aangedreven auto?
Door.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:51 schreef Chandler het volgende:
Zijn hier ook mensen die hun Raspberry Pi hebben ge 'hacked' en dan doel ik voornamelijk op het minder stroom verbruiken? zoals de chip verwijderen van LAN/USB? vervangen van de lineaire regelaar voor een geschakelde versie? of hoe ze dat ook willen noemen?
http://www.briandorey.com(...)el-A-vs-Model-B.aspx
en dat op de vroege ochtend!quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Door.![]()
Niet 'voor', niet 'met'.
'Vervangen door' en niks anders.
TaalNazi FTW.![]()
Ik heb koelprofieltjes geplakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:40 schreef Chandler het volgende:
En dat op de vroege ochtend!Bedankt!
maar als je nu nog even inhoudelijk op mijn vraag reageert, zou 't helemaal cool zijn.
Haha, maar snap het welquote:Op zaterdag 19 april 2014 03:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb koelprofieltjes geplakt.
Dat vond ik al spannend genoeg.
Ik lees mijn slimme meter uit en maak hier een grafiek van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:33 schreef kree het volgende:
Grappig dingetje wel die Pi
Maar iedereen gebruikt het zo'n beetje als xbmc media speler?
Of nog iemand die er iets leuks mee in elkaar heeft geflanst?
Plug and play. Nou ja, misschien even apt-get install <driverpakket>, maar zo veel werk is dat dus niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:11 schreef kree het volgende:
Leuk hoor, krijg altij zin om een te gaan knutselen dan ermee.
Misschien eens eentje bestellen.
Voor een media speler lijkt het me ook nog wel handig en goedkoop.
Maar zou met wireless moeten dan.
En mijn laatste aanvaring met linux en wireless was nou niet echt positief te noemen
Maar ok, dat is al een tijdje terug, tegenwoordig gaat het geloof ik wat beter met ondersteuning.
Met OpenELEC is het met elk wifi-stickie wat ik heb geprobeerd (4) idd plug&play, soms moet je bij 1e keer opstarten wat lang wachten voor ie mogelijk netwerken laat zien en soms krijg je bij 1e verbindingspoging een foutmelding maar 2e keer is bij mij altijd raak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:11 schreef kree het volgende:
Maar zou met wireless moeten dan.
En mijn laatste aanvaring met linux en wireless was nou niet echt positief te noemen
Meteen doen, zul je echt geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:11 schreef kree het volgende:
Leuk hoor, krijg altij zin om een te gaan knutselen dan ermee.
Misschien eens eentje bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |