Ik had mijn lumia opgestuurd, dinsdag opgehaald door ups, vrijdag erop was die helemaal weer spik en span terug...quote:Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef markimarc het volgende:
Ik moet nog wachten op me nokia lumia...
Me volume buttons deden het opeens niet meer.
Nu 2weken wachten totdat ie weer terug is
Ik heb hem vorige week zaterdag (12-4) af gegeven bij media markt, heb nu zon klote LG leen toestel,,,quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef spenky het volgende:
[..]
Ik had mijn lumia opgestuurd, dinsdag opgehaald door ups, vrijdag erop was die helemaal weer spik en span terug...
Ben hem dus amper 4dagen kwijt geweest.
oww, ik heb het zelf gedaan via de nokia website.. Dat gaat veel snellerquote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef markimarc het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week zaterdag (12-4) af gegeven bij media markt, heb nu zon klote LG leen toestel,,,
Ik hoop dat ik hem dit weekend kan ophalen ze zeiden ongeveer 10werkdagen.
maar heb je dan wel een leentoestel?quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef spenky het volgende:
[..]
oww, ik heb het zelf gedaan via de nokia website.. Dat gaat veel sneller
nee, had nog een oud toestel thuis liggen.. voor die paar dagen..quote:Op maandag 14 april 2014 14:17 schreef markimarc het volgende:
[..]
maar heb je dan wel een leentoestel?
Dat kan ook,quote:Op maandag 14 april 2014 14:19 schreef spenky het volgende:
[..]
nee, had nog een oud toestel thuis liggen.. voor die paar dagen..
quote:Almost done...
...and it will be worth the wait.
Jup, zie afbeelding aantal posts naar bovenquote:Op maandag 14 april 2014 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb je je wel geregistreerd als developer?
Waarom werkt het niet dan?quote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jup, zie afbeelding aantal posts naar boven
ik weet niet, foutmelding krijg ikquote:
Welke lumia heb je?quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo,
Update staat hier ook aan. Het is de laatste kans die ik geef voor WP. Anders ben ik er klaar mee, ga ik terug naar Android en verkoop ik m'n Lumia denk ik.
Gewoon Quick Settings gebruiken.quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef L3viathan het volgende:
De enige toggle die ik gebruik (mobile data) kan ik niet kiezen in action centre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |