ben je getrouwd? hoe haal je het in je hoofdquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt wel hard maar ook jij kan je daar in vinden. Is echt heel goed geschreven, ook ik had mijn bedenkingen voor ik eraan begon, maar heb met veel plezier gekeken samen met mijn vrouw.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben je getrouwd? hoe haal je het in je hoofd
Ik ben na 13 jaar getrouwd, maar moest heel erg wennen om met voorstellen te zeggen dit is mijn vrouw ipv dit is mijn vriendin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]Ik vond het gewoon suf om na 15 jaar nog steeds tegen mensen te zeggen dat we vriend en vriendin waren.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben na 13 jaar getrouwd, maar moest heel erg wennen om met voorstellen te zeggen dit is mijn vrouw ipv dit is mijn vriendin.
Is ook vaak fout gegaan.
Ken ik niet, de moeite?quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
Blacklist iemand hier? James Spader? James Spader.
Heb m wel klaar staan, naast de rest lol.. Dat kut Utopia zuigt al mijn tijd opquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
Blacklist iemand hier? James Spader? James Spader.
Na zo lange tijd mag je inderdaad best wat verantwoordelijkheid voor elkaar gaan dragen. Ook dat is liefde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]Ik vond het gewoon suf om na 15 jaar nog steeds tegen mensen te zeggen dat we vriend en vriendin waren.
Utopiaquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb m wel klaar staan, naast de rest lol.. Dat kut Utopia zuigt al mijn tijd op
Ik ben gescheiden na een half jaar alquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
Ow ik kijk nu ook Brotherhood, maar in seizoen 2 dreigen ze mij een beetje kwijt te raken...quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had ik met Haven, seizoen 1 kon ik nog wel pruimen maar seizoen 2 kwam ik niet doorheen .quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ik kijk nu ook Brotherhood, maar in seizoen 2 dreigen ze mij een beetje kwijt te raken...
Dat is niet veranderd, maar een feestje was long time overdue.... En ik wilde natuurlijk ook geld uit de zak van me schoonpa kloppen voor de huwelijksreis...quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Na zo lange tijd mag je inderdaad best wat verantwoordelijkheid voor elkaar gaan dragen. Ook dat is liefde.
Zonder een COS zou heel dat Utopia mij weinig kunnen boeien. De COS maakt het voor mij leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor James Spader ja, voor de serie in z'n geheel niet, maar vind het wel potentie hebben.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is niet veranderd, maar een feestje was long time overdue.... En ik wilde natuurlijk ook geld uit de zak van me schoonpa kloppen voor de huwelijksreis...
Dit dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Zonder een COS zou heel dat Utopia mij weinig kunnen boeien. De COS maakt het voor mij leuk om te volgen.
Dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee niet echt getrouwd, voor het eerst samenwonen, wat een drama
Nee joh, we zaten er wel over te denken om een huis te kopen dan is dat wel beter.. vind trouwen niet echt meer van deze tijdquote:Op vrijdag 11 april 2014 02:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Tenzij je een samenlevingscontract had, maar dat zal wel niet?
Maar zonder samenlevingcontract is samenwonen toch echt iets totaal anders dan trouwen. Om de simpele reden dat je geen wettelijke verplichtingen en verantwoordelijkheden tov elkaar bent aangegaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh, we zaten er wel over te denken om een huis te kopen dan is dat wel beter.. vind trouwen niet echt meer van deze tijd
quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh, we zaten er wel over te denken om een huis te kopen dan is dat wel beter.. vind trouwen niet echt meer van deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |