Die heb ik op dit moment eigenlijk nietquote:
nou die was best eng hoor!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een rookmonster, dat is toch wel echt te cheesy.
Zonde van je vakantie!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat een tijd in het buitenland zonder weg van tv enzo ik had lost in een lange marathon gezien elke dag 5 afleveringen ofzo![]()
Ja tof, SOA!quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
SOA, is een serie die ik zelf op het moment erg leuk vind.
Heeft goede en slechte kanten. Maar overall een goede serie ja! Dat uitstapje naar Ierland had ons bespaard mogen blijven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
SOA, is een serie die ik zelf op het moment erg leuk vind.
Oh wij kijken ze ook niet op tv hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die heb ik op dit moment eigenlijk niet![]()
Ik moet ook bekennen dat ik niet zoveel tv kijk, eigenlijk alleen als er iets is wat ik echt wil volgen. Op dit moment heb ik niets van dat alles.
Vond ik inderdaad ook veel te langdradig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft goede en slechte kanten. Maar overall een goede serie ja! Dat uitstapje naar Ierland had ons bespaard mogen blijven.
Waar gaat het over? De titel schrikt me eerder af dan dat het me aantrektquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft goede en slechte kanten. Maar overall een goede serie ja! Dat uitstapje naar Ierland had ons bespaard mogen blijven.
Sons Of Anarchyquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waar gaat het over? De titel schrikt me eerder af dan dat het me aantrekt
Als ik een serie volg, is dat meestal een serie die ik streaming volg. Vaak uit de USA,quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh wij kijken ze ook niet op tv hoordie zijn al oud
En dat de vrouw van Clay (en de regisseur/Peggy) 1 keer een liedje deed was nog tot daar aan toe. Maar ze blijft zingen....quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond ik inderdaad ook veel te langdradig.
Sons of Anarchy, over die motorbende.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waar gaat het over? De titel schrikt me eerder af dan dat het me aantrekt
Lol, lijkt lot wel ...quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dat de vrouw van Clay (en de regisseur/Peggy) 1 keer een liedje deed was nog tot daar aan toe. Maar ze blijft zingen....
Motorbende? Hmmm...quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, over die motorbende.
Is al 2 seizoenen niet leuk meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, over die motorbende.
Echt wel hard maar ook jij kan je daar in vinden. Is echt heel goed geschreven, ook ik had mijn bedenkingen voor ik eraan begon, maar heb met veel plezier gekeken samen met mijn vrouw.quote:
Seizoen 5 met Opi e en Tigs was wel goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is al 2 seizoenen niet leuk meer
Misschien waag ik eens een gok eerdaags, de titel blijft iig wel hangenquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt wel hard maar ook jij kan je daar in vinden. Is echt heel goed geschreven, ook ik had mijn bedenkingen voor ik eraan begon, maar heb met veel plezier gekeken samen met mijn vrouw.
Ik wacht nu ook wel op de ontknoping die ik verwacht had dit laatste seizoen, maar het gaat nog even door zonderquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is al 2 seizoenen niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |