Voor jou en hier doe ik dat graagquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:53 schreef Inodder het volgende:
Ah mooi, dan neem ik de moeite niet... Dank voor de reacties!
Geen dank! Voor jou, maar doe het liever in de COS!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:53 schreef Inodder het volgende:
Ah mooi, dan neem ik de moeite niet... Dank voor de reacties!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen dank! Voor jou, maar doe het liever in de COS!
Ja dat je in bed COSt dat weten we alquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik doe het liever gewoon in bed, bank/sofa is ook wel een goede optie... saai wellicht maar ja...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat je in bed COSt dat weten we alIk heb gewoon een net bureau met een desktop computert
lol dat kan ook nog, ik vind dat gepriegel niks. Twijfel nu wel om een laptop te kopen, om overal te kunnen werken en wel handig voor vakantie enzoquote:
Welk gepriegel? 47 inch niet groot genoeg? Mijn phone is sneller als mijn desktop. Phone heeft quad (eigenlijk zelfs 5) core processor. Streamt draadloos full HD naar TV. Full size extern toetsenbord er op en klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kan ook nog, ik vind dat gepriegel niks. Twijfel nu wel om een laptop te kopen, om overal te kunnen werken en wel handig voor vakantie enzo
lol dit meen je niet? Sja t wordt wel steeds kleiner en sneller inderdaad, maar op je phone kan toch geen volledige software enzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welk gepriegel? 47 inch niet groot genoeg? Mijn phone is sneller als mijn desktop. Phone heeft quad (eigenlijk zelfs 5) core processor. Streamt draadloos full HD naar TV. Full size extern toetsenbord er op en klaar.
ps En dan heb ik het niet eens over een nieuw vlaggenschip maar een toestel van 2 jaar oud.
Verdiep je eens in Android...quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dit meen je niet? Sja t wordt wel steeds kleiner en sneller inderdaad, maar op je phone kan toch geen volledige software enzo
hmmm ja weet wel dat er voor alles wel een appie is..maar niet volwaardige software of PC games. En hoe zit het met veiligheid?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verdiep je eens in Android...
Open source... Verzin het zo gek en het word er voor ontwikkelt
Wellicht is het moeilijker om er exact de (custom) bedrijfssoftware voor te krijgen waarmee je gewend bent te werken op je PC. Ik ben er echter van overtuigd dat er een goed alternatief voor te vinden is.
quote:
Volwaardige software is er zeker WEL! PC games uiteraard niet...quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm ja weet wel dat er voor alles wel een appie is..maar niet volwaardige software of PC games. En hoe zit het met veiligheid?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:55 schreef Joezi het volgende:
hmmm ja en het wordt beter en beter, als het ook al HD films kan afspelen zal die grafische kaart ook wel wat kunnen..
Ja daar zijn er veel verschillende van... van troep tot mooi spul...quote:je hebt ook iets een volwaardige computer ook op Android, iets groter dan een USB stick, die je zo in je tv kan pluggen.. Weet even niet meer hoe dat heet.
Wat heb je daarvoor op je TV nodig?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:01 schreef Inodder het volgende:
Het ook nog (wireless) streamen naar een TV was ik meer van onder de indruk.
Dat ligt aan je Mobiele Device... de protocollen moeten overeenkomen... voorbeelden zijn zoals eerder genoemd Wireless Display (WiDi), Wi-Fi Direct of Miracastquote:
moet je dus een smarttv hebben? of iets er aan koppelen, playstation of streambox ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat ligt aan je Mobiele Device... de protocollen moeten overeenkomen... voorbeelden zijn zoals eerder genoemd Wireless Display (WiDi), Wi-Fi Direct of Miracast
Bijvoorbeeld ja, en je phone moet het ondersteunen natuurlijk... of er custom software op draaien... Sommige telefoons laten bevoorbeeld enkel toe dat je filmpjes foto's of muziek streamt en niet games of je gewone startscherm/displayquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
moet je dus een smarttv hebben? of iets er aan koppelen, playstation of streambox ofzo
Okay cool, ik heb gewoon een hdmi kabel naar de tv lopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Hieronder uitleg met WiDi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |