abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 april 2014 @ 20:14:29 #151
154052 RobertVH
I am your father
pi_139120991
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Saviola het volgende:
Tweede paasdag geen feestdag in USA? Had gehoopt op vroege games vandaag, maar helaas. Hawks-Blues wou ik echt graag zien.
Sommige bedrijven waren Vrijdag gesloten, gisteren ook bijna alle winkels dicht (normaal is alles zondag open) Vandaag gewoon weer aan het werk overal in Amerika, gratis vrije dagen zijn ze niet zo van :P

Maar die thuisfluiter in Montreal zal wel lekker geslapen hebben in z'n Habspyjama.. }:|
Killorn was al uit de crease toen de puck naar Callahan kwam.

Ach jammer, misschien als we geluk hebben winnen we morgen in Montreal zodat ik tenminste nog de kans heb om ze een thuiswedstrijd te zien winnen in de playoffs, of gewoon de laatste 4 winnen, maar dat zie ik niet gelijk gebeuren.

Zoalnd Boston of Montreal maar de stanley cup niet winnen vind ik het wel best voor dit jaar :+
  maandag 21 april 2014 @ 20:51:39 #152
107005 Saviola
CM Legend
pi_139123395
Jij woont in Tampa?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_139130580
Other penalties: Roch received a double game misconduct; Mirasty an aggression penalty against officials, a penalty for removing equipment before a fight, a gross misconduct, and a quadruple game misconduct.

:')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139135685
Columbus al 2-0 voor. Jack Johnson alweer raak en al 3 goals in 3 playoff wedstrijden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 03:21:07 #156
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_139136209
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
pi_139138106
Wat een 3de periode bij Pens-CBJ! Na de 1ste periode leek het niet die kant op te gaan maar de Pens hebben zich goed terug geknokt. Crosby speelde het laatste gedeelte een stuk beter alleen Letang was zoooooo slecht. Aanvallend is het wel leuk om te zien maar verdedigend is Letang zo slecht.
pi_139138698
GRANLUND!! :D

Alleen condensed desamenvatting gezien maar de Blues hadden gewoon TE veel kansen om 1-0 voor te verliezen. :{

[ Bericht 26% gewijzigd door emokid op 22-04-2014 10:20:01 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:22:07 #159
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139139014
Gewoon 3 shutouts vannacht, gekkenwerk!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_139139239
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
Gebeurt in Duitsland ook niet maar er gebeurt genoeg, ligt nogal aan de fans, verder wordt je 10 jaar lang of levenslang gebanned.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139139568
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:06:00 #162
107005 Saviola
CM Legend
pi_139140068
Night of the goalies _O_ Mooi dat alle teams in het westen thuis wisten te winnen. Wat een goal ook van Granlund he _O_
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_139142244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:06 schreef Saviola het volgende:
Night of the goalies _O_ Mooi dat alle teams in het westen thuis wisten te winnen. Wat een goal ook van Granlund he _O_
Dat vannacht de uit spelende teams in het westen maar mogen winnen. Go Sharks!
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:22:08 #164
154052 RobertVH
I am your father
pi_139152674
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
True, maar die 20,000 man staan wel op de banken te springen en te joelen als er dan 2 volwassen mannen met elkaar (soms georganisserd) op de vuist gaan - ook niet echt het toonbeeld van beschaving :P

quote:
Duncan Keith werd zelf gisteren ook nog ff in de boarding gebeukt, door Ott als ik het goed herinner, natuurlijk alle Hawks weer klagen maar geen call. (was twijfel maar ze hadden er een kunnen geven)

Daarvoor board Lapierre Brookbank nog, maar ja, het is Lapierre, daar zitten sowieso minimaal 4 draden en schroeven los. }:|

Vanavond TBL@MTL, misschien dat dat nog wat wordt -O-
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:44:28 #165
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139161475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:37 schreef mcbbvb het volgende:
Wat een 3de periode bij Pens-CBJ! Na de 1ste periode leek het niet die kant op te gaan maar de Pens hebben zich goed terug geknokt. Crosby speelde het laatste gedeelte een stuk beter alleen Letang was zoooooo slecht. Aanvallend is het wel leuk om te zien maar verdedigend is Letang zo slecht.
Letang is een mongool, zeker voor 7 miljoen en een herseninfarct verder. Kunnen hem nooit meer traden en zitten jarenlang met een turnover machine die geen hart heeft voor de club.

Eind van het seizoen is Niskanen UFA. Daar hebben we natuurlijk geen geld voor, terwijl hij de beste man was dit seizoen (3e in +/- ofzo). Maar ja.. We hebben Letang! Die was dit seizoen netjes -8 :')

Verder hoop ik dat de Pens verliezen.. want als je slechts 2-1 voorstaat in een serie tegen Columbus en je zuigt dikke aars, dan verdien je niet om door te gaan. Laat ze maar uitgeschakeld worden, dan is het dag Bylsma :W
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_139169963
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft :') . Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_139170027
Over en uit dit voor Tampa. Wedstrijd is maar 5 minuten bezig maar toch.. Bummer.
pi_139170320
livestream of live radio ergens te vinden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139170595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
livestream of live radio ergens te vinden?
Ik kijk via Gamecenter. Probeer wiziwig.tv.

Lekker dan Giroux.. Al 4 wedstrijden geen enkele shot on goal. Ze hebben hem juist het hardst nodig nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door emokid op 23-04-2014 02:41:24 ]
pi_139170702
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139170714
quote:
Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.
pi_139170722
Is te hopen, maar het blijft onterecht dat ze geen 5 minuten iemand minder hadden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 03:04:47 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139170735
Geen idee of ze nu bezig zijn, maar fuck yeah Avalanche *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139170790
Tampa komt terug. en einde verhaal. Montreal sweept Tampa. 4-0.

[ Bericht 29% gewijzigd door emokid op 23-04-2014 03:44:53 ]
  woensdag 23 april 2014 @ 05:49:33 #175
154052 RobertVH
I am your father
pi_139170975
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 02:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.
Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.

maar omdat z'n laatste schorsing ouder dan 18 maanden is, is hij geen 'repeat offender' per nhl regels - schokkend (en dan bedoel ik natuurlijk dat Cooke al 18 maanden niemand het ziekhuis in heeft gewerkt. :/ )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')