SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderIch hock in meinem Bonker
upgraden van xp naar 7 kan je wel vergeten volgens mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef theguyver het volgende:
poging tot de grootste rampen pc te fiksen in mijn history van PC's fiksen laptop waarvan onder windows de USB en DVD drive niet meer werkt.
Ik doe dit al 10 jaar maar dit is toch wel de ergste laptop die ik ooit heb mee gemaakt.
windows werkt wel maar kreeg eerst 23 pop ups met tools en andere prut in beeld, opera i-explorer zaten zoveel programma's en shit in dat ding gewoon nieuw meer te gebruiken was.
Na 4 uur prutsen dmv deamon tools een win xp drive te maken ben ik nu eindelijks windows xp aan opzetten zodat ik vanuit daar kan upgraden naar windows 7 via een porto dvd drive.. OMFB
werkte prima op mijn 2e pc dus denk dat dit ook wel moet lukkenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
upgraden van xp naar 7 kan je wel vergeten volgens mij.
ok my mistake. Dacht dat zon upgrade niet lukte vanwege totaal verschillende os softwarequote:Op donderdag 10 april 2014 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
werkte prima op mijn 2e pc dus denk dat dit ook wel moet lukken
Nee vorige week nog gedaan werkte super, uit voorzorg gedaan omdat win xp niet meer ondersteund werd, mja hij is nu xp aan het installeren dus, dit gaat wel goedkomen zo te zien, duurt alleen wat langer..quote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok my mistake. Dacht dat zon upgrade niet lukte vanwege totaal verschillende os software
en dan doe je vanuit xp een upgrade? Geen nieuwe installatie maar een upgrade?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee vorige week nog gedaan werkte super, uit voorzorg gedaan omdat win xp niet meer ondersteund werd, mja hij is nu xp aan het installeren dus, dit gaat wel goedkomen zo te zien, duurt alleen wat langer..
ja lief he?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wat schattig Blaadjes je vogeltjes
geen probleem, wat is je schat?quote:
Een grote zak van het heerlijkste vogelvoerquote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen probleem, wat is je schat?
edit: bruidsschat
daar gaat hij voor. Je zit gebakken!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een grote zak van het heerlijkste vogelvoer
Ik mag er naast zitten op de stok. Geef je mij ook wat zangzaad zing ik het hoogste liedquote:Op donderdag 10 april 2014 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daar gaat hij voor. Je zit gebakken!
ja nu ik xp er op heb staan kan ik voor beide kiezen, hij doet nu in ieder geval weer iets.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en dan doe je vanuit xp een upgrade? Geen nieuwe installatie maar een upgrade?
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag er naast zitten op de stok. Geef je mij ook wat zangzaad zing ik het hoogste lied
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag er naast zitten op de stok. Geef je mij ook wat zangzaad zing ik het hoogste lied
Donequote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en dan doe je vanuit xp een upgrade? Geen nieuwe installatie maar een upgrade?
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt serieus niet . Nu ik het zo terug lees zou ik mezelf ook verdenken dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |