Dat is vooral op de Amsterdammers gerichtquote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Alsof de gemiddelde Nederlander een zoveel rijkere vocabulaire heeft
Want iemand die slecht schrijft kan niet bij de slager of in de schoonmaak werken?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dit soort lui kunnen ze beter gewoon doodmaken....niet omdat ze tegen Nederland zijn maar omdat ze gewoon zo intens dom zijn dat er nooit iets van terecht zal komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dit soort lui kunnen ze beter gewoon doodmaken....niet omdat ze tegen Nederland zijn maar omdat ze gewoon zo intens dom zijn dat er nooit iets van terecht zal komen
Het gaat niet om het niveau van de spelling maar om hetgeen dat ze uitkramen. Ik beoordeel in dit geval op gedrag dan op het hebben van bepaalde competenties.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Want iemand die slecht schrijft kan niet bij de slager of in de schoonmaak werken?
Ik durf het bijna niet aan om in jou PoHi te gaan graven wat jij allemaal hebt uitgekraamd en dan toch maar tot dezelfde conclusie te komen als die jij net had...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niveau van de spelling maar om hetgeen dat ze uitkramen. Ik beoordeel in dit geval op gedrag dan op het hebben van bepaalde competenties.
En jij bent diegene die besliste wie zal leven en wie niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Daarom ductape!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef trolley het volgende:
Die Sabrina zou ik wel raken anders hoor
Als ze d'r mond maar houdt
we leven in een vrij landquote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Twiitch het volgende:
Waarom zit je op een pro-wilders pagina
vieze pvv'er
Nee ik weet stiekem zelf ook wel dat dit een domme reactie is, maar dat is m'n eerste onderbuik reactie die bij me opkomt na het lezen van dit soort shit. En ergens meen ik het ook wel, STEL dat ik het kon beslissen. Gingen ze zo de gehaktmolen in.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef thom_05 het volgende:
[..]
En jij bent diegene die besliste wie zal leven en wie niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |