Waarom?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Limez het volgende:
Het is meer dat ik dit eerder meegemaakt heb en dat ik gewoon niet op een meid verliefd kan worden wanneer ik dit weet.
Als dat zo is, dan is dat zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Limez het volgende:
Het is meer dat ik dit eerder meegemaakt heb en dat ik gewoon niet op een meid verliefd kan worden wanneer ik dit weet.
Omdat ik gewoon wil weten of ik nu een onredelijke eikel ben of niet? De ene zegt dat ik me aanstel, de ander vind dat het wel gewoon stijl heeft. Ik hou zelf niet van seks zonder liefde, en ik hou er dus ook niet van als iemand anders (waar ik mee ben) daar wel van houdquote:
Hoe iemand anders daar over denkt (of je onredelijk bent of niet) boeit niet. JIJ bent degene die daar een mening over kan hebben. En als je vanaf het begin van daten duidelijk bent dat je serieus bent en niet meteen het bed in wil duiken, is daar niks onredelijks aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil weten of ik nu een onredelijke eikel ben of niet? De ene zegt dat ik me aanstel, de ander vind dat het wel gewoon stijl heeft. Ik hou zelf niet van seks zonder liefde, en ik hou er dus ook niet van als iemand anders (waar ik mee ben) daar wel van houd
Waardoor komt dat dan? Jaloezie, wantrouwen, idee dat ze van seks kan genieten zonder liefde....wat? I don't get itquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil weten of ik nu een onredelijke eikel ben of niet? De ene zegt dat ik me aanstel, de ander vind dat het wel gewoon stijl heeft. Ik hou zelf niet van seks zonder liefde, en ik hou er dus ook niet van als iemand anders (waar ik mee ben) daar wel van houd
Twee keer gebeurd en daarna tot de conclusie gekomen dat dit niks voor mij is bedoelde ikquote:Op donderdag 10 april 2014 13:30 schreef RRD_kiter het volgende:
dus je doet nooit one/-night stands, het is maar twee keer gebeurd...
iets met dubbele mate, pot verwijt ketel of zo.
Wat heeft het met redelijkheid te maken? Je kunt je gevoel toch niet dwingen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik seks niet zie als zomaar even erin en eruit, ik vind dat er meer diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft aan iemand, iemand 100% vertrouwd wanneer je dat doet. Noem me een ouderwetse sok, maar dit is gewoon mijn mening hierover.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan? Jaloezie, wantrouwen, idee dat ze van seks kan genieten zonder liefde....wat? I don't get it
Ik vraag ook niet om een maagd of iets dergelijks. Ik vraag om iemand die seks ook als meer ziet dan alleen maar even beukenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef RRD_kiter het volgende:
ja, dus moet je wellicht accepteren dat een ander ook relaties heeft gehad en besloten heeft dat die niet voor haar de juiste waren...beetje jammer als je de liefde van je leven laat schieten omdat ze voor jou ook een leven heeft gehad.
Wat als zij 10 ONS nodig heeft om daar achter te komen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Limez het volgende:
[..]
Omdat ik seks niet zie als zomaar even erin en eruit, ik vind dat er meer diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft aan iemand, iemand 100% vertrouwd wanneer je dat doet. Noem me een ouderwetse sok, maar dit is gewoon mijn mening hierover.
Absoluut niet, want dan zijn het dus 6 relaties geweest, dan was het niet even zomaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat als zij 10 ONS nodig heeft om daar achter te komen?
Denk je er ook zo over als zij 6 relaties van een jaar heeft gehad en daarom met 6 mannen het bed heeft gedeeld?
Ik word denk ik verkeerd begrepen hier, jij zou niet afgekeurd zijn. Vijf vind ik een redelijk aantal. Neem bijv. mijn vorige vriendin, 3 relaties en 2 ONS. Dan kan ik er prima mee leven omdat die twee keer voor haar ook iets waren waar ze achter moest komen. Zijn het nu 7 ONS dan blokkeert er gewoon iets in mij.. don't know whyquote:Op donderdag 10 april 2014 13:34 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik vind niet dat je kan oordelen over of ze hetzelfde ideaal heeft als jij aan de hand van haar bedpartners? Iemand die bv 6 partners voor jou heeft gehad, kan toch ook veel waarde hechten aan seks? Dat ze ook vind dat er diepgang in zit en dat je jezelf bloot geeft.
Als ik naar mezelf kijk heb ik 5 bedpartners gehad, 2 daarvan een ONS (waar ik niet van plan ben om er meer van te maken) en 3 van een relatie. Maar als ik jou dus zou tegen komen, ben ik afgekeurd omdat ik zogenaamd niet dezelfde waarde aan seks hang als jij (terwijl ik nu ook alleen seks zal hebben als er liefde in het spel is). Beetje krom of achterbaks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |