Oh ik hoorde juist dat ze een complot aan het smeedden waren tegen de magnetronmaaltijdenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oninteressante gespreksstof hadden die bananen dan zeg. Ik hoorde er laatst twee in de supermarkt het hebben over de mogelijkheid tomaten te gebruiken voor supergeleiding, dat was nog wel leuk.
Zouden ze soms van plan zijn dat te doen over de rug van de tomaten? Dat ze die als slaven gebruiken?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ik hoorde juist dat ze een complot aan het smeedden waren tegen de magnetronmaaltijden
Waarschijnlijk, of ze zorgen dat de kiwi's bondgenoten worden en zo alle roodkleurigen slaven makenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zouden ze soms van plan zijn dat te doen over de rug van de tomaten? Dat ze die als slaven gebruiken?
False! Alle peners zijn krom.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:36 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik heb een banaan in mijn broekAl is die niet zo krom
Het zijn ook altijd de roodhuiden die de dupe zijn van dit soort plannen he, treurig om te zien is dat.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, of ze zorgen dat de kiwi's bondgenoten worden en zo alle roodkleurigen slaven maken
Ja helemaal sinds de opkomst van de PVV (Partij van de Vezels)quote:Op donderdag 10 april 2014 11:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de roodhuiden die de dupe zijn van dit soort plannen he, treurig om te zien is dat.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:11 schreef Starm het volgende:
Heb je de bananen in kwestie gezien?
Zo ja, kan je ze beschrijven, er wordt namelijk momenteel een banaan vermist.
Gr rechercheur Ria
Bahquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1-tje voor je![]()
:0';)
![]()
:00:)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |