SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 10-04-2014 13:42:28 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorrysorry egt sorry soms doe ik so ik bedoel het niet so sorry sorry ik zal het niet doen egt sorryquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sorrysorry egt sorry soms doe ik so ik bedoel het niet so sorry sorry ik zal het niet doen egt sorry![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De assist.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar vandaag was gewoon met links, of bedoel je de assist ?![]()
Het is stil. Alle Barca fappers durven hun gezicht natuurlijk niet te laten zien..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je bent zelf un homo.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:17 schreef JoeydeKoala het volgende:
Robben is gay. Als hij die kk goal gewoon had gemaakt tegen spanje was die un baas geweest
grgr
gr gr
Ps: mogguh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Halloquote:Op donderdag 10 april 2014 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent zelf un homo.
gr gr
Ps: mogguhheerlijk uitgeslapen tot half 8 vandaag
![]()
![]()
Dat je ook echt begint met die opmerkingquote:Op donderdag 10 april 2014 07:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Halloheerlijk uitgeslapen tot half 8 vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 10 april 2014 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat je ook echt begint met die opmerking![]()
Wederom een gebroken nacht. Sen krijgt tandjes ofzoquote:Vanaf 3 uur geen oog meer dichtgedaan. En ik was al zo moe: spontaan in slaap gevallen bij Barca - Atleti gisteren, en hetzelfde bij Chelsea - PSG eergisteren. Terwijl dat niet bepaald saaie wedstrijden waren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tsjah, ik kan niet met iedereen rekening houdenquote:Op donderdag 10 april 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wederom een gebroken nacht. Sen krijgt tandjes ofzoVanaf 3 uur geen oog meer dichtgedaan. En ik was al zo moe: spontaan in slaap gevallen bij Barca - Atleti gisteren, en hetzelfde bij Chelsea - PSG eergisteren. Terwijl dat niet bepaald saaie wedstrijden waren
Straks komen de mensen die om 1 uur uit hun nest komen...
![]()
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 10 april 2014 07:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan niet met iedereen rekening houdenStraks komen de mensen die om 1 uur uit hun nest komen...
Ben er wel achter dat je rare dingen gaat doen als je wil slapen maar het toch niet kunt. Ik was bijna in staat extra levens te kopen voor Candy Crush Saga, om mezelf maar een beetje bezig te houden
En ik heb DS2 gespot op FB, dat is me een wilde zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ken je dat spelletje 2048? Die is ook wel leuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Ben er wel achter dat je rare dingen gaat doen als je wil slapen maar het toch niet kunt. Ik was bijna in staat extra levens te kopen voor Candy Crush Saga, om mezelf maar een beetje bezig te houden
En ik heb DS2 gespot op FB, dat is me een wilde zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |