Sinds Louis van Gaal geen bijdrage meer bleek te hebben, toen ging het pas bergafwaarts.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:42 schreef gniffie het volgende:
Sinds Cruyff er weg is gaat het steeds slechter en slechter, met dit als diepte punt.![]()
Wat blijkt maar weer, Cruyff heeft altijd gelijk
Je hebt gelijk. De guardiola jaren waren gewoon na-effecten van onze Louisquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
![]()
![]()
[..]
Sinds Louis van Gaal geen bijdrage meer bleek te hebben, toen ging het pas bergafwaarts.
oprottequote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
Verder alles behalve fan van Barca maar dit blijven toch sneue topics. Niet toevallig altijd geopend door dezelfde treurige figuren.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
Verder alles behalve fan van Barca maar dit blijven toch sneue topics. Niet toevallig altijd geopend door dezelfde treurige figuren.
Ik juich alleen als er weer reden is tot het roepen van : "minder minder minder"quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oprotte
jij juigt ook als spanje tege nederland skoort zeker???????
Eh ja. Logisch natuurlijk. Sorry, ik ben anti-Barca maar dat maakt posters van dit soort topics niet minder mongoloïde. Vraag je moeder even of ze je kwijl wil wegvegen.quote:
Rens weetquote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Dit soort topics
TS
Verder gun ik het Atletico wel.
Ik denk dat je nu ongeveer hier bent, nog even volhouden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Eh ja. Logisch natuurlijk. Sorry, ik ben anti-Barca maar dat maakt posters van dit soort topics niet minder mongoloïde. Vraag je moeder even of ze je kwijl wil wegvegen.
Nee, je zit er naast. Het is niet toevallig dat je enkel bijval krijgt van FOK!s onderklasse in de vorm van Jahr00n en die zwijnkapitein.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu ongeveer hier bent, nog even volhouden.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |