Dat is lunch voerquote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog niet gegeten. Omelet, of paddenstoelensoep?
Wat ben je van plan in/op je omelet te doen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
Lasagna uit een bakjequote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Ik ga nu echt niet meer koken hoor.
Ik heb niet zo veel. Cherrytomaatjes, gedroogde tomaten, ham, kaas. Maar in kaas heb ik geen zin.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben je van plan in/op je omelet te doen?
Allebeiquote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
Dan zou ik voor de omelet gaan, met ham en cherrytomaatjes.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel. Cherrytomaatjes, gedroogde tomaten, ham, kaas. Maar in kaas heb ik geen zin.
Ei dan, soep eten heb je vannacht weer trek. En trek je de ijskast leegquote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Doe nou niet zo moeilijk. Soep of ei!
Oké dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de omelet gaan, met ham en cherrytomaatjes.
Een van beide is geen avondeten hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet niet of ik dat op krijg.
Dat heb ik net opquote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Doe nou niet zo moeilijk. Soep of ei!
Een flink gevulde omelet met brood vind ik goed te doen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van beide is geen avondeten hoor.
Asperges met ham ei en botersausquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n trek.
Hebben jullie vanavond lekker gegeten?
Ja nou als je naast me zou wonen kreeg je een behoorlijke maaltijdquote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dan.
Kijk Soury, zó geef je advies
Stamppot andijvie met spekjes en een pittige gehaktbalquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n trek.
Hebben jullie vanavond lekker gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |