Nee nu niet meerquote:
Nee hoor, maar als lurker laat je je niet kennenquote:
Dat is een lange dag. Ben je al aan je nieuwe baan begonnen?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
![]()
Lange zware dag achter de rug...Kwart voor 6 op, net klein uurtje thuis.. Beetje kapot..
Top harde werkerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
![]()
Lange zware dag achter de rug...Kwart voor 6 op, net klein uurtje thuis.. Beetje kapot..
lol en al bijna weer bedtijd!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
![]()
Een nieuwe baan is ook niet niks. Al die indrukken en nieuwe bezigheden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
![]()
Heftig! Ik mag hopen dat dit geen werkdagelijkse vaste prik wordt?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
![]()
Is dat elke dag zoquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
![]()
Yepquote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een lange dag. Ben je al aan je nieuwe baan begonnen?
Wat dat betreft ben ik al weer redelijk ingeburgerd... Maandag was wel even "spannend"quote:Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Een nieuwe baan is ook niet niks. Al die indrukken en nieuwe bezigheden.
Zonder bloementjesquote:
Wat ik er van begrepen heb komt het wel geregeld voor, maar dagelijks iig niet gelukkig.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heftig! Ik mag hopen dat dit geen werkdagelijkse vaste prik wordt?
Dat is mooi. Nu maar hopen dat je gauw in een ritme komt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik al weer redelijk ingeburgerd... Maandag was wel even "spannend"
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Nu maar hopen dat je gauw in een ritme komt.
Slaap lekkerdt gozer, je bent niet de enigste die soms zulke dagen moet maken ik voel met je mee. Veel koffie en een peuk trekken je er wel doorheen. Bijna weekendquote:Op woensdag 9 april 2014 23:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Ga nu iig maar weer een poging tot slapen doen.![]()
fijne avond/nacht verder!
Aaaah heb je de blues? Wil je er over praten?quote:
Bluesquote:Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaaah heb je de blues? Wil je er over praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |