Ze zijn nogal aan de prijs maar nog evenquote:
Jij doet alsof het nog winter is. Toegegeven, het was vandaag niet erg warm.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met spekjes en een pittige gehaktbal
Daar ben ik van overtuigd. Ik kom eraan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou als je naast me zou wonen kreeg je een behoorlijke maaltijd
Op de Albert Kuyp viel het enorm meequote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn nogal aan de prijs maar nog even
Ik eet dat hartje zomer ook hoor en zuurkoolquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij doet alsof het nog winter is. Toegegeven, het was vandaag niet erg warm.
Oh dat is wel netjes ik zag ze voor 5 euro verleden weekquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de Albert Kuyp viel het enorm mee2.50 per pond
Ik eet het hele jaar door stamppotten, want waarom alleen in de winter als we het altijd lekker vinden?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij doet alsof het nog winter is. Toegegeven, het was vandaag niet erg warm.
Ik heb snert opquote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet het hele jaar door stamppotten, want waarom alleen in de winter als we het altijd lekker vinden?![]()
Vooral dat tartaartje met champignons en uit spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Copycat het volgende:
Aardappeltjes uit de oven, verse bladspinazie uit de wok en een tartaartje met gebakken champignons en ui.
Morgen weer eens zomersche pasta caprese!
Het was een goed biotartaartje. Nicoline zou trots op me zijn. Omelet van bio-eieren?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
Vooral dat tartaartje met champignons en uit spreekt me wel aan.
Maar de omelet was ook lekker.
Ik eet alleen maar biovlees en bio-eitjes. Dat vlees smaakt ook echt lekkerder, vind je niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een goed biotartaartje. Nicoline zou trots op me zijn. Omelet van bio-eieren?
Ik ben wat aan het minderen qua ei-inname. Betrapte mezelf erop dat ik bijna dagelijks een eitje at. Maar het is zo lekker ... Gekookt, gebakken, geklutst ...
Elke dag een ei is wel wat veel, maar wat je zegt, een eitje is altijd lekkerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een goed biotartaartje. Nicoline zou trots op me zijn. Omelet van bio-eieren?
Ik ben wat aan het minderen qua ei-inname. Betrapte mezelf erop dat ik bijna dagelijks een eitje at. Maar het is zo lekker ... Gekookt, gebakken, geklutst ...
Ik roep Fann evenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Joezi het volgende:
Biologisch eten is niet duurzaam mensen, door jullie hebben we weer extra hongerdoden. Bedankt he
Ons plofkipjequote:
Gevangen in de (van de) legbatterij.quote:
Een poule is een beetje overdrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |