Ken ik niet, maar lijkt meer een standupper... Zal hem eens checken. En natuurlijk Ronald Goedemondt is de beste van deze bodem momenteel.quote:
Net gehoord, heb nu die Hans Teeuwen verzameling opstaan op YT waar 50 beste in zitten. Nu over Gggggristus...quote:
Ja, 100% standup.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar lijkt meer een standupper... Zal hem eens checken. En natuurlijk Ronald Goedemondt is de beste van deze bodem momenteel.
Vond ik vroeger dus erg leuk, maar kan hem niet meer velen, geen idee waarom niet...quote:
Awkward, die broer ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:21 schreef waxmask het volgende:
En deze was ook grappig door het niet grappig zijn en zijn zaal te irriteren... Hier laat hij heel zijn familie opdraven maar het is totaal net grappig terwijl de zaal daar wel voor betaald heeft...
Apart jaquote:Op donderdag 10 april 2014 02:21 schreef waxmask het volgende:
En deze was ook grappig door het niet grappig zijn en zijn zaal te irriteren... Hier laat hij heel zijn familie opdraven maar het is totaal net grappig terwijl de zaal daar wel voor betaald heeft...
Waar Youp Buckler kapot heeft gemaakt, zo heeft Hans er voor gezorgd dat we verlost werden van deze Meiden...quote:
Heel sterk jaquote:Op donderdag 10 april 2014 02:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar Youp Buckler kapot heeft gemaakt, zo heeft Hans er voor gezorgd dat we verlost werden van deze Meiden...
Blijft ook leuk om te kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar Youp Buckler kapot heeft gemaakt, zo heeft Hans er voor gezorgd dat we verlost werden van deze Meiden...
Weinig is tegen een kat bestand.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een bassist had meer kans gemaakt.
Word je niet moe van jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |