Ik kende dit nog helemaal niet. Maar Hans en Theo komen toch wel het dichtst in de buurt van een Carlin of Hicks, voor Nederlandse begrippen dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn favoriet zijn de ss Mariska verres en amateur aborteur.
Het mooiste vind ik de ingehouden lachjes die je soms hoort.
Ja lachen man.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee sorry, mijn gevatheid slaapt al geloof ik
maar gaan jullie vooral door
Die ken ik niet maar Mannen van de Radio moet je gewoon kennen hoor, Prachtig, jij vermaakt je wel even denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kende dit nog helemaal niet. Maar Hans en Theo komen toch wel het dichtst in de buurt van een Carlin of Hicks, voor Nederlandse begrippen dan.
Ach, als er wat gebeurd dan help ik je graag uit de stront.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
pas nu maar op anders is er dadelijk stront aan de knikker
Ja ik ga me nu afvragen of ik me niet moet schamen.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar Mannen van de Radio moet je gewoon kennen hoor, Prachtig, jij vermaakt je wel even denk ik.
dank je wel hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 01:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, als er wat gebeurd dan help ik je graag uit de stront.
en roodkapje in het bos toch ookquote:Op donderdag 10 april 2014 01:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er is er ook een van een darter die doordraait en pijltjes in het publiek gooit en mensen steekt
Niet zijn beste show maar wel met Aarslikker Danny...quote:Op donderdag 10 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn favoriet zijn de ss Mariska verres en amateur aborteur.
Het mooiste vind ik de ingehouden lachjes die je soms hoort.
quote:Op donderdag 10 april 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We zitten allemaal weleens in de shit.
Nope, moet ik me zeker ook schamen?quote:Op donderdag 10 april 2014 02:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik ga me nu afvragen of ik me niet moet schamen.![]()
George Carlin en Bill Hicks, nooit van gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet zijn beste show maar wel met Aarslikker Danny...![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 02:02 schreef Punkman het volgende:
Ga nu echt ophouden er mee.
Ah, nog eentje dan...wel je laatste dan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet nu al dat ik de slappe lach krijg.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet zijn beste show maar wel met Aarslikker Danny...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |