Deze? Omnom.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Da's een superheld
En ik heb zo'n shirt, en dan dat plus rode skinny jeans en een leren jas... is zowat cosplay. En daar geilt Kugje op
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Deze? Omnom.
[ afbeelding ]
Enjoy the burgers! (....sizequeen.).
Kunnen we ook met onze fiets door de gangen crossen?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:51 schreef Dirk. het volgende:
Wooooooooo, kijk eens wat er in de brievenbus zat!
[ afbeelding ]
Wie heeft er zin om een sneeuwpop te makeeeeeeeeeeeeen?.
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]maar dan zijn andere outfit, met leren jas en rode broek.
Ik ga ook helemaal niet posten wat eruit kwam bij mij.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:31 schreef Cosmo. het volgende:
Suppose your boyfriend/girlfriend is horribly burned in a car accident that was totally your fault. They are badly mutilated and *pissed off*. Is it time to say goodbye?
Uhhh weet ik het? Wat een vragen
'Je type is een waterpoloër met Franse achtergrond'?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal niet posten wat eruit kwam bij mij.
Ik denk alleen dat het sowieso erg onwaarschijnlijk zou zijn dat ik ergens ongewenste kinderen zou hebben.quote:The Slow Dancer
Deliberate Gentle Love Dreamer (DGLD)
Steady, reliable, and cradling him tenderly. Take a deep breath, and let it out real easy...you are The Slow Dancer
Your focus is love, not sex, and for your age, you have average experience. But you’re a great, thoughtful guy, and your love life improves every year. There’s also a powerful elimination process working in your favor: most Playboy types get stuck raising unwanted kids before you even begin settling down. The men left over will be hot and yours. Your ideal man is someone intimate, intelligent, and very supportive.
While you’re not exactly the life of the party, you do thrive in small groups of smart people. Your circle of friends is extra tight and it’s HIGHLY likely they’re just like you. You appreciate symmetry in relationships.
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
'Je type is een waterpoloër met Franse achtergrond'?
Meer jongeren op twitter dan in de totale populatie, ergo meer hormonen, ergo meer rukkers... toch?quote:
Wat had je op die clitorisvraag geantwoord?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond het antwoorden op de vraag of ik liever 10/10.000 random mensen dood wilde hebben of mezelf een erg toffe vraag.
Verder heb ik persoonlijk geen moeite met het posten van m'n resultaat, het komt aardig in de buurt.
[..]
Ik denk alleen dat het sowieso erg onwaarschijnlijk zou zijn dat ik ergens ongewenste kinderen zou hebben.
Dat ik hem weet te vinden. Als je tijdens biologie op de middelbare school een beetje hebt opgelet en niet het geheugen van een aardappel hebt is dat echt niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat had je op die clitorisvraag geantwoord?
Heel, heeeeeel lang geleden. Maar vooral op foto's.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:36 schreef wonderer het volgende:
Heb je er weleens eentje van dichtbij gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |