abonnement Unibet Coolblue
pi_139146829
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn natuurlijk een paar aardige tot goede headliners, maar het overall programma..het is zo onder de maat en nietszeggend dat ik telkens vergeet wat er nu toch ook weer staat. Forgettable dus.
ik vind dat je - voor iemand die het allemaal maar kut vind en toch niet gaat - er wel heel veel mee bezig bent...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_139146882
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik vind dat je - voor iemand die het allemaal maar kut vind en toch niet gaat - er wel heel veel mee bezig bent...
Ik zie het als je kind die er met de pet naar gooit op school. Er is natuurlijk liefde voor LL na zoveel jaar, maar ze doen gewoon werkelijk hun best niet meer.
pi_139147386
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik zie het als je kind die er met de pet naar gooit op school. Er is natuurlijk liefde voor LL na zoveel jaar, maar ze doen gewoon werkelijk hun best niet meer.
Maar ik vraag me eerlijk gezegd wat je dan nog verwacht. Als je The National en Portishead niet kwalitatief vind snap ik ook niet. Portishead gaat al wat langer mee. Maar the National heeft een prima groei gemaakt de afgelopen jaren, en is een terechte headliner.

Queens Of The Stoneage staan er idd wat te vaak, maar je kan ook niet zeggen dat het kwalitatief niets is.

The Cat Empire: Prima live band, en hebben ook zeker hun kwaliteiten maar dan in wat vrolijkere platen. Leuk voor de afwisseling

James Holden: Een van de interessante Techno namen van 2014. Zeker live en schijnt ook een meer dan prima show bij zich te hebben. Kwalitatief ook best interessant als je dat laatste album heb gehoord.

Flume: Heeft toch een aparte sound gecreëerd en is binnen 1 jaar toch flink gegroeid in de Dance Scene. Helemaal niets mis mee.

Gregory Porter: Heerlijk om naar te luisteren, de Jazzy/Soul sound is natuurlijk niet nieuw op Lowlands. Maar goed is het zeker wel. Leuk ook voor de afwisseling, weer wat anders.

Jonathan Wilson: Kende ik nog niet voor Lowlands. Maar na het album geluisterd hebben helemaal verkocht. Een heerlijke zweverige sound, en het lijkt me wel in jou straatje te passen n00bie. Een aanrader. Staat bij mij al op het zeker lijstje.

Shlohmo: Heerlijke Ambient sound hebben ze in hun tracks zitten. Verre van commercieel en ook niet al te gemakkelijk. Zeker geen 3FM dance shit.

Dan heb je in de kleinere namen ook wel genoeg leuks bij zitten: Fink, Black Lips. SOHN, Cashmere Cat, Chet Faker, Dub FX, Kaytranada, Royal Blood,

Dus denk dat er kwalitatiefs toch best genoeg keuze hebt dit jaar. Je hoeft natuurlijk niet perse naar Stromae of Volbeat. En ook die zouden nog eens best goed kunnen uitpakken op LL. Leg je de lat niet een beetje te hoog?
pi_139147953
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar ik vraag me eerlijk gezegd wat je dan nog verwacht. Als je The National en Portishead niet kwalitatief vind snap ik ook niet. Portishead gaat al wat langer mee. Maar the National heeft een prima groei gemaakt de afgelopen jaren, en is een terechte headliner.

Queens Of The Stoneage staan er idd wat te vaak, maar je kan ook niet zeggen dat het kwalitatief niets is.
Tot zover mijn eerder genoemde aardige tot goede headliners.

quote:
The Cat Empire: Prima live band, en hebben ook zeker hun kwaliteiten maar dan in wat vrolijkere platen. Leuk voor de afwisseling
Lima band deluxe

quote:
James Holden: Een van de interessante Techno namen van 2014. Zeker live en schijnt ook een meer dan prima show bij zich te hebben. Kwalitatief ook best interessant als je dat laatste album heb gehoord.
Niet echt mijn ding, maar ok.

quote:
Flume: Heeft toch een aparte sound gecreëerd en is binnen 1 jaar toch flink gegroeid in de Dance Scene. Helemaal niets mis mee.

Gregory Porter: Heerlijk om naar te luisteren, de Jazzy/Soul sound is natuurlijk niet nieuw op Lowlands. Maar goed is het zeker wel. Leuk ook voor de afwisseling, weer wat anders.

Jonathan Wilson: Kende ik nog niet voor Lowlands. Maar na het album geluisterd hebben helemaal verkocht. Een heerlijke zweverige sound, en het lijkt me wel in jou straatje te passen n00bie. Een aanrader. Staat bij mij al op het zeker lijstje.

Shlohmo: Heerlijke Ambient sound hebben ze in hun tracks zitten. Verre van commercieel en ook niet al te gemakkelijk. Zeker geen 3FM dance shit.
Allemaal aardig in de marge.
En als iets zweverig is, is het per definitie niet mijn ding ;)

quote:
Dan heb je in de kleinere namen ook wel genoeg leuks bij zitten: Fink, Black Lips. SOHN, Cashmere Cat, Chet Faker, Dub FX, Kaytranada, Royal Blood
Ook daar weinig dingen die we de komende 2 jaar terug gaan zien op DTRH

quote:
Dus denk dat er kwalitatiefs toch best genoeg keuze hebt dit jaar. Je hoeft natuurlijk niet perse naar Stromae of Volbeat. En ook die zouden nog eens best goed kunnen uitpakken op LL. Leg je de lat niet een beetje te hoog?
In retrospect was 2013 een prima jaar voor LL, die 2 jaar ervoor niet zo. Er is dus nog hoop voor komende jaren. Alleen niet deze.
Er is natuurlijk het aanbod. Sowieso weinig goeie nieuwe acts erbij gekomen en in augustus is er ook weinig soeps in de buurt. Dus LL is niet alleen to blame.
Maar zoals we ze kennen, weten ze dan ook weer niet echt de beste krenten uit de pap eruit te halen.

Ik blijf erbij, als het al niet zoveel doubleurs waren, zou DTRH het bandprogramma hebben wat LL zou moeten zijn. Er zou dan alleen nog aan de x-ray en Bravo acts gewerkt moeten worden.
En qua Lima terug naar de beginjaren, wat stijlen betreft.
pi_139148399
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En qua Lima terug naar de beginjaren, wat stijlen betreft.
Waar moet ik dan aan denken?
pi_139148543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waar moet ik dan aan denken?
Gewoon, dat als er een nieuwe naam bekend gemaakt wordt, dat je niet gelijk weet dat die in de Lima staat. Die waren er toen ook wel, maar het is nu alleen maar wereldmuziek.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:48:43 #207
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139151967
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:14 schreef µ het volgende:

[..]

WAT IS DIT
:'( ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139152105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
La Yegros = Vrijdag15 augustus
Volbeat = Vrijdag15 augustus
Waar heb je dat van Volbeat gevonden? :)
pi_139152620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:54 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Waar heb je dat van Volbeat gevonden? :)
Bandsintown
pi_139156470
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bandsintown
Want daar staat vaak de 1e festivaldag. Er staat namelijk ook dat ze de 14e twee festivals doen..
pi_139174529
Zometeen nieuwe pukkelpop namen
pi_139174684
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:56 schreef theodoor9 het volgende:
Zometeen nieuwe pukkelpop namen
+ Tinie Tempah, Jimmy Eat World, American Authors, Dan Croll, FKA Twigs, Horse Thief, Kwabs, Oscar And The Wolf, Ryan Hemsworth en Wallace Vanborn, Actress, Arcane Roots, The Bohicas, Cage The Elephant, Drenge, Kadavar, Eyedress, Kurt Vile & The Violators, Joris Delacroix DJ Set, Raving George, The Van Jets en Wovenwar, Amatorski, BRNS, Float Fall, James Vincent McMorrow en Mapei.
pi_139174728
Niet heel bijzonder.

American Authors lijkt me dan ook wel naar Lowlands komen (hoeft niet persé voor mij, maar lijkt me logisch). En hopelijk dan nog Cage The Elpephant, Kurt Vile 7 The Violators, Joris Delacroix en James Vincet McMorrow komen.
pi_139174729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

+ Tinie Tempah, Jimmy Eat World, American Authors, Dan Croll, FKA Twigs, Horse Thief, Kwabs, Oscar And The Wolf, Ryan Hemsworth en Wallace Vanborn, Actress, Arcane Roots, The Bohicas, Cage The Elephant, Drenge, Kadavar, Eyedress, Kurt Vile & The Violators, Joris Delacroix DJ Set, Raving George, The Van Jets en Wovenwar, Amatorski, BRNS, Float Fall, James Vincent McMorrow en Mapei.
Waardoor Jimmy Eat World en Kurt Vile in ieder geval uitgesloten zijn voor Lowlands. Hiervan mogen Actress, Cage The Elephant, Drenge en James Vincent McMorrow wel door worden gestuurd!
pi_139174750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:06 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Waardoor Jimmy Eat World en Kurt Vile in ieder geval uitgesloten zijn voor Lowlands. Hiervan mogen Actress, Cage The Elephant, Drenge en James Vincent McMorrow wel door worden gestuurd!
Aan Jimmy Eat World mis je niks, vorig jaar gezien op Pinkpop. Alleen The Middle was leuk, verder een verdomd saaie set.
pi_139174770
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Aan Jimmy Eat World mis je niks, vorig jaar gezien op Pinkpop. Alleen The Middle was leuk, verder een verdomd saaie set.
Nee het is ook niet dat ik ze zou missen! Tinie Tempah komt overigens ook niet op Lowlands want die doet ook V-festival.
pi_139174884
Tinie Tempah staat dan ook ieder jaar op Pukkelpop.
pi_139174924
Lijstje met bands die wel touren maar niet op Lowlands kunnen staan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 11:16:01 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139174945
Drenge doorsturen, de rest kan weg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 11:17:04 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139174973
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind overigens het programma van DTRH wel goed. 't Is dat het allemaal recente Lowlands-acts zijn.
Anders was 't met afstand de meest LL-fähige LL opvolger geweest :P
Ik vind het op 2 of 3 namen na (Foals en Uncle Acid had ik graag gezien, de rest niet bijzonder) ook niet fantastisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 23 april 2014 @ 11:19:29 #221
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139175044
James Vincent, kom maar!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139175551
Eerst nog wat straattheater namen.
pi_139175745
Zal ik is een nieuwe naam voor Lowlands bekend maken :P?
pi_139175774
Trommel geroffel
pi_139175775
Nee
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')