Wat heb je allemaal qua medicatie? Ik heb nu mirtazepine (30mg) en oxazepa (10mg)quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat kan best maar ik kan geen twee ad's slikken en blijkbaar kan ook zo'n kleine dosis al effectief zijn. Maar in mijn geval zal dat vast niet zo zijn.
Verder alleen 40 mg citalopram.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal qua medicatie? Ik heb nu mirtazepine (30mg) en oxazepa (10mg)
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. Heb t weer es effe helemaal gehad met mezelfWil niemand ermee "lastig" vallen, wil het er eig ook neit over hebben. Maar toch wil je het ergens kwijt. Dus gooi ik hier maar even deze 2/3/4 zinnen neer.. en hoop dat dat wat helpt
Tnx!
Luchtte het een beetje op?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. Heb t weer es effe helemaal gehad met mezelfWil niemand ermee "lastig" vallen, wil het er eig ook neit over hebben. Maar toch wil je het ergens kwijt. Dus gooi ik hier maar even deze 2/3/4 zinnen neer.. en hoop dat dat wat helpt
Tnx!
Ik ben nieuwsgierig dus je mag ons/mij lastig vallen hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Tnx!
Waarom zou je geen 2 AD's kunnen slikken? Ik heb mirtezapine ook geprobeerd in een lage dosis naast de paroxetine. Om te slapen ook. Maar ik kreeg nog meer honger dan ik al had en vond die bijwerking niet fijn dus ben weer gestopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat kan best maar ik kan geen twee ad's slikken en blijkbaar kan ook zo'n kleine dosis al effectief zijn. Maar in mijn geval zal dat vast niet zo zijn.
Yep. Hier temazepam om in te slapen en oxazepam om door te slapen. Wel 50 mg ipv 10mg. Maar in goede periodes bouw ik af naar 10mg. ( in slechte periodes ook wel op 150mg gezeten, maar dat is een ander verhaal.)quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb oxazepam gevraagd (assistente) en gekregen. Iemand beter bekend met dit middel?
Haha, klote is dat he. De wereld verwacht dat je de carrièregerichte, gemotiveerde en blije werknemer bent, terwijl je er gewoon zit om je werk te doen, geld te verdienen en je echte interesses heel ergens anders liggen dan bij werk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Detroit het volgende:
Goedemorgen all!
Bwegh. Er worden wat hengels naar mij uitgegooid v.w.b. werk, maar dan moet er soms een motivatie aangegeven worden. Zo vervelend als er totaal geen motivatie is..
Hoe doen jullie dat in zo'n *bwegh* modus? Maar een beetje de boel aandikken? Een werkelijkheid creëeren waarin jij die medewerker bent met een werk-ethiek van heb ik jou daar? ook al ben je in werkelijkheid meer een 'ik werk om te leven' medewerker..
Ik ben stiekem trouwens ook wel benieuwd naar meer dan 3 of 4 regels van Cue_ waarom ze nou zo baalt van zichzelf..
Just fake it till you make it (or not).. Da's mijn manier iigquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Haha, klote is dat he. De wereld verwacht dat je de carrièregerichte, gemotiveerde en blije werknemer bent, terwijl je er gewoon zit om je werk te doen, geld te verdienen en je echte interesses heel ergens anders liggen dan bij werk.Je kunt je talenten wel gebruiken en ontplooien, alleen je echte plezier ligt bij iets heel anders.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Haha, klote is dat he. De wereld verwacht dat je de carrièregerichte, gemotiveerde en blije werknemer bent, terwijl je er gewoon zit om je werk te doen, geld te verdienen en je echte interesses heel ergens anders liggen dan bij werk.Je kunt je talenten wel gebruiken en ontplooien, alleen je echte plezier ligt bij iets heel anders.
Gaat het een beetje meis?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Tnx!
Aah dat is kutquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh.. Merk dat ik weer in m'n gezellige (wss langdurige) dip kom te zitten.
Tnx, maar nee. Merk dat als ik er over ga praten het nog meer realiteit wordt en ik er nog langer in blijf steken. Daarbij zit de oplossing toch bij mezelf, dus heeft het weinig nutquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah dat is kutAls je er over wilt praten...
Dan moet je dat niet doen nee. Voor mezelf merk ik dat het juist niet goed is als ik alles binnen hou..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, maar nee. Merk dat als ik er over ga praten het nog meer realiteit wordt en ik er nog langer in blijf steken. Daarbij zit de oplossing toch bij mezelf, dus heeft het weinig nut
Niet alles natuurlijk en ook niet altijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:17 schreef missbehavin het volgende:
Dan moet je dat niet doen nee. Voor mezelf merk ik dat het juist niet goed is als ik alles binnen hou..
Gewoon je eigen weg erin vinden. Wel goed om te lezen dat je iig dingen kwijt kan hier of bij die vriendin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alles natuurlijk en ook niet altijd.
Af en toe gooi ik er hier wat kreten uit of vertel ik globaal wat aan een vriendin.
Hoe is het met u vanochtend miss? Betere start dan gisteren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen nee. Voor mezelf merk ik dat het juist niet goed is als ik alles binnen hou..
Iets gaan doen, helpt dat misschien?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alles natuurlijk en ook niet altijd.
Af en toe gooi ik er hier wat kreten uit of vertel ik globaal wat aan een vriendin.
Daar zit ook een gedeelte van het probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |