US versie is op jaquote:Op maandag 12 april 2021 09:15 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi! Ik ben een dikke fan van de UK Shameless maar begrijp dat de USA versie ook echt heel erg leuk is?
Staat deze toevallig op een streamingsdienst? Of moet ik de afleveringen hier en daar 'neerladen'?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een fantastische serie was dit, maar wat een waardeloos laatste seizoen.
En ik had echt een rage moment toen:Idd... lees nu pas de reacties, want had hem nog niet afgekeken. Bleh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik denk waar ik deze serie allemaal heb gekeken is dit ook best wel een groot deel van mijn leven geweest, heeft 5 verhuizingen ofzo overleefd, ergens in seizoen 3 of 4 een relatie gekregen, toen de eerste seizoen alles opnieuw gekeken, het verveelde nooit, tot dit seizoen.
De tering, 1 pagina terug en we zitten weer in 2018, wat een andere wereld toen.
[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 18:39:43 ]
Nog een schopquote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef Danny het volgende:
Megaschop
Sinds een maandje of drie geleden kijken we nu Shameless US. Hebben net gisteren seizoen 8 afgerond. Geweldige serie, zeker de eerste 6 seizoenen, al gaat het wel een beetje downhill nu met dat gay jesus gedoe.
Nog mensen die hier nu toevallig naar kijken? Hij staat zowel op Netflix als op HBO Max.
Niet afgekeken. de latere seizoenen (vanaf het gay jezus gedoe wat ik hierboven al noem) worden een beetje te woke voor mij jammer genoeg. Na enig onderzoek van mijn kant (google en kijkcijferstats) is het begin van de woke-afleveringen en verhaallijnen ook het begin van de snelle afname in kijkcijfers en lagere beoordelingen geweest, wat uiteindelijk heeft geleid tot cancellen ervan. Heb het nog lang volgehouden overigens.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nog een schop![]()
Je zult inmiddels wel klaar zijn. Ik ben er nu aan begonnen en inmiddels bijna bij seizoen 4top serie
Oh ik ben heel benieuwd! Misschien dat ik er wel door kan komen, als ik zo ver benquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet afgekeken. de latere seizoenen worden een beetje te woke voor mij jammer genoeg. Na enig onderzoek van mijn kant (google en kijkcijferstats) is het begin van de woke-afleveringen en verhaallijnen ook het begin van de snelle afname in kijkcijfers en lagere beoordelingen geweest, wat uiteindelijk heeft geleid tot cancellen ervan. Heb het nog lang volgehouden overigens.
Moet nog 'maar' 14 afleveringen, maar kan me er niet toe verzetten die te kijken jammer genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |