abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2014 @ 11:46:41 #1
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_138684808
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Welkom in het FUT 14 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: enkele profielschetsen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
SPOILER
*O* *O* *O* www.wefut.com *O* *O* *O*
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_138684818
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Maver24 het volgende:
Welke formatie is het beste voor if mkhytiarian en tif james rodriquez. De eerste heb ik alvast gehaald maar nu nog wachten tot vanavond
James kan echt overal spelen, maar het hangt ook van je eigen spel af. Zijn stats zijn echt geniaal goed nu en hij is ook snel genoeg voor wide CAM en sterk genoeg om centraal te spelen. Enige nadeel is die 3* weak foot (voor mij persoonlijk dan..bij linkspoten heb ik daar meer last van dan rechspoten). Naar binnen komen vanaf RCAM lijkt me wel soepel met hem, maar centraal kan dus ook prima..zo allround..

Mkh zou ik wel centraal alleen gebruiken en met die stats kan hij op CM ook prima mee.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 april 2014 @ 11:47:50 #3
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_138684847
:'(

Ik had een rijmpje in gedachten als TT: DS2, voor de draad ermee.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_138684848
It's going down, DS2 is yelling tinder
You better move, you better dance
Let's make a night, you won't remember
C1000 kassameisje is the one, you won't forget

*O*
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 april 2014 @ 11:48:36 #5
356424 PrideoftheSouth
pi_138684873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:47 schreef Tim86 het volgende:
It's going down, DS2 is yelling tinder
You better move, you better dance
Let's make a night, you won't remember
C1000 kassameisje is the one, you won't forget

*O*
Whoo-ooo-ooo-ooh, whoo-ooo-ooo-ooh _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_138684921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

James kan echt overal spelen, maar het hangt ook van je eigen spel af. Zijn stats zijn echt geniaal goed nu en hij is ook snel genoeg voor wide CAM en sterk genoeg om centraal te spelen. Enige nadeel is die 3* weak foot (voor mij persoonlijk dan..bij linkspoten heb ik daar meer last van dan rechspoten). Naar binnen komen vanaf RCAM lijkt me wel soepel met hem, maar centraal kan dus ook prima..zo allround..

Mkh zou ik wel centraal alleen gebruiken en met die stats kan hij op CM ook prima mee.
Heb de 84 versie gehad van james op rm in 352 en dat was echt geniaal. Afstandschoten van hem zijn heel erg goed maar ik ben er nog niet uit welke formatie ik nu moet gaan spelen. 4222 misschien met hun allebei op wide CAM
pi_138684949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Heb de 84 versie gehad van james op rm in 352 en dat was echt geniaal. Afstandschoten van hem zijn heel erg goed maar ik ben er nog niet uit welke formatie ik nu moet gaan spelen. 4222 misschien met hun allebei op wide CAM
Mkh lijkt me wat minder fijn in die rol eigenlijk. Paupercrossing, lage sprint speed o.a.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 april 2014 @ 11:51:59 #8
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_138684967
Hot or Not* maar goed.

Ik was dus een gesprek begonnen en ik was gewoon aan het praten. Toen zei ze dat ik moest ophouden met prsten (maar ik snapte het niet) dus toen vroeg ik wat ze bedoelde. Ze bedoelde praten.

Toen ging ze meteen onaardige dingen zeggen dus toen zei ik wat terug.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 9 april 2014 @ 11:52:36 #9
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_138684988
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hot or Not* maar goed.

Ik was dus een gesprek begonnen en ik was gewoon aan het praten. Toen zei ze dat ik moest ophouden met prsten (maar ik snapte het niet) dus toen vroeg ik wat ze bedoelde. Ze bedoelde praten.

Wat zei ze dan?
Dit is wel een kleine anti-climax.
pi_138684992
quote:
Hot or Not* maar goed.

Screenshots aub
  woensdag 9 april 2014 @ 11:53:47 #11
356424 PrideoftheSouth
pi_138685022
quote:
Hot or Not* maar goed.

Je hebt gewoon de verkeerde getroffen DS2. Trek het je niet aan, het is gewoon een hoerig kutwijf.
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 9 april 2014 @ 11:54:30 #12
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_138685044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je hebt gewoon de verkeerde getroffen DS2. Trek het je niet aan, het is gewoon een hoerig kutwijf.
Zeker weer zo'n snol zonder boerka. :')
pi_138685060
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mkh lijkt me wat minder fijn in die rol eigenlijk. Paupercrossing, lage sprint speed o.a.
ja klopt. Hij is meer voor een centrale rol

Heb jij een idee wat voor team ik zou moeten maken. Misschien Falcao erbij betrekken?
pi_138685068
4-5-1 bitches

(sorry, er was een rap liedje op de radio, #slechteinvloeden)
  woensdag 9 april 2014 @ 11:56:20 #15
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_138685095
Ze zei ben je dom ofzo maar ze maakte zelf een fout en ik wist niet wat ze bedoelde.

Toen moest ik mijn mond houden dus ik zei dat ze zelf een grote mond heeft en toen heb ik het gesprek verwijderd. Nu heb ik -1 connecties.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_138685130
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:54 schreef Maver24 het volgende:

[..]

ja klopt. Hij is meer voor een centrale rol

Heb jij een idee wat voor team ik zou moeten maken. Misschien Falcao erbij betrekken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138685144
Adriaantje Ramos kan ook nog als bindmiddel
pi_138685179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Adriaantje Ramos kan ook nog als bindmiddel
Monaco heeft naast Falcao maar weinig goede compensatiespelers. Moutinho evt maar dat schiet ook niet op hier. Dus je zit al snel aan Falcao'tje vast.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138685182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oeh die is sick. Die gaan we maken
pi_138685191
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zei ben je dom ofzo maar ze maakte zelf een fout en ik wist niet wat ze bedoelde.

Toen moest ik mijn mond houden dus ik zei dat ze zelf een grote mond heeft en toen heb ik het gesprek verwijderd. Nu heb ik -1 connecties.
_O-
Had je een spelfout gecorrigeerd ofzo ? :P
pi_138685216
inderdaad. waarom zei ze ineens dat je moest stoppen met praten? :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 9 april 2014 @ 12:00:34 #22
356424 PrideoftheSouth
pi_138685221
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:

Laat je niet kisten vent.

Dit is ook niet het type waar jij naar op zoek bent. Je bent beter af zonder haar. Je moet een heel lief meisje hebben.

SPOILER
SPOILER
SPOILER
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_138685226
Gaat lekker zo..Skype, Whatsapp, nu dit..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138685249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Laat je niet kisten vent.

Dit is ook niet het type waar jij naar op zoek bent. Je bent beter af zonder haar. Je moet een heel lief meisje hebben.

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Zo groot is het verschil niet tussen fappen op Monster of fappen op een monster toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138685259
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo groot is het verschil niet tussen fappen op Monster of fappen op een monster toch?
lol
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')