Tettenquote:
Lelijke neptieten zeg. En die tepels inderdaad zo groot als schoteltjes, volgens haar door het geven van borstvoeding. Nog nooit van gehoord eigenlijk dat dat kan. Ik heb er dan ook geen last van gehad en toch 3 kinderen gevoed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte. Vreemde implantaten trouwens. Je ziet ze zo goed zitten.
-
Ja lekker fris hė en Gio heeft ook nog een hap gehadquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Vlopje het volgende:
eet ze nou gewoon uit de schaal, en zet het dan weer in de koelkast?
Mu mumumumu mg niet.... zeik muts...weten we en wordt afgehandeld...klikspaan overspaan ga maar in je nakie staan....quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef Jibba het volgende:
[..]
Lelijke neptieten zeg. En die tepels inderdaad zo groot als schoteltjes, volgens haar door het geven van borstvoeding. Nog nooit van gehoord eigenlijk dat dat kan. Ik heb er dan ook geen last van gehad en toch 3 kinderen gevoed.
Ga weg gekquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mu mumumumu mg niet.... zeik muts...weten we en wordt afgehandeld...klikspaan overspaan ga maar in je nakie staan....
Zeker. Gaan ze doen in de B&B, is al afgesproken. Leuk voor de gasten. Hoewel het de fans van Utopia wss niet kan bommen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Urb het volgende:
Billy blijft maar toespelingen maken, dat word weer rampetampen.
Als ik een tiet was zou ik ook verwijderd worden, want er is niks smerigers dan een grote bobbel met een knop er op...quote:
O, oké, zet ik h'm daar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
Al weer snel weg gemodd.. In Scanman mogen ze wel dat soort plaatjes
Klopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
Iets met adverteerders en het niet terug kunnen vinden in google...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
Ze lokt het zelf uit, iedere keer weer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef Jibba het volgende:
Waarom houdt Gio nou toch niet op. Hij doet haar echt pijn.
Die gast gaat echt altijd te ver.
Lot had hem allang met een bezem op z'n kop geramd.
DGK punanis kon ik toen ooit plaatsen...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tepels van het vrouwelijke soort.
[..]
Dit mag al vrij lang niet hoor.
Gaat nog wel een keer mis ...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef Jibba het volgende:
Waarom houdt Gio nou toch niet op. Hij doet haar echt pijn.
Die gast gaat echt altijd te ver.
Lot had hem allang met een bezem op z'n kop geramd.
Het maakt mij niet uit hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik een tiet was zou ik ook verwijderd worden, want er is niks smerigers dan een grote bobbel met een knop er op...
Ze kan dat getreiter uitdagen maar hij hoeft haar niet zo hard te meppen met die theedoek. Weet je hoeveel pijn dat doet? Durf te wedden dat ze de striemen op haar benen heeft staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ze lokt het zelf uit, iedere keer weer.
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ik val er net in, maar heeft Nico het over het doekje van Vanas?
Ze wil vriendjes blijven met Gio. Met wie moet ze anders de hele dag optrekken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat nog wel een keer mis ...
Robin blijft ander s wel íets te verleidelijk terug lachen en in de buurt hangen..
Ik moet je eerlijk bekennen, toen ik die klap met die theedoek hoorde sprong bij mij het kippevel op de wangen. Dat doet inderdaad heel erg zeer. Maar ze blijft hem uitdagen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ze kan dat getreiter uitdagen maar hij hoeft haar niet zo hard te meppen met die theedoek. Weet je hoeveel pijn dat doet? Durf te wedden dat ze de striemen op haar benen heeft staan.
Ik val er ook net in. Kan iemand de Centraal even vertellenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef Persefoneia het volgende:
SV Souryquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val er ook net in. Kan iemand de Centraal even vertellen
Ohquote:
neequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val er ook net in. Kan iemand de Centraal even vertellen
Ow thanks, heb het nog even teruggelezen maar zo staat het er wel! Kimmetjequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat is wat Kimmetje vindt, NIET wat Nico heeft gezegd. Nico vindt het juist wel stemmingmakerij.
Ik hoor het haar zo zeggen, brrrrr.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
Hou oohhooop, Hou oohhooop, ik heb pijhijn, ik heb pijhijn, hihi hihi
Deze vraag mag je gewoon stellen hoor, ik val er ook net in dus weet het antwoord niet. Let maar niet op de starre garde hiero, zoals Soury en consortenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef Persefoneia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |