Op de billen van Laura is geen plek meerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Urb het volgende:
Gio schrijft iets op Robin's borst en zegt pas erna dat het watervaste stift is.
Nee valt meequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik val net weer met mijn neus in een streamlock, maar was het weer zo'n avond?
Geeft niets, er waren er wel meer voor de Duitsers!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet in het mijne, alleen bij domme schapen
Ik denk inderdaad niet dat ze dat in opdracht doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En dat dan uitgerekend zo'n baggerlul als een Ruud, die schijt aan alles en iedereen heeft omdat het m niet boeit, hem dan de les gaat lezen, waar bemoeit ie zich mee!
[..]
Dus jij denkt dat het plan om de eerste wippartij met zn vriendin en plein public te doen van hemzelf afkomt?
Hij moet eens een paar stompen op zijn ogen van een meisje krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik word een beetje moe van dat "meisje pesten" van Djodjo
Daar kan ik inderdaad ook niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik word beroerd van Gio en die muts.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
Die Robin kickt er wel opquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hij moet eens een paar stompen op zijn ogen van een meisje krijgen.
Nog meer Utopia beelden maar dan van een ander programmaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Urb het volgende:
:euk gesprek net in sporthonk tussen Billy, Ruud en Emil over Sjon Klaver. Emil grapt dat ze mss wel een RLS krijgen "Meet de Klavers"![]()
Genoeg ruimte. Vreemde implantaten trouwens. Je ziet ze zo goed zitten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Urb het volgende:
Gio schrijft iets op Robin's borst en zegt pas erna dat het watervaste stift is.
Popcornquote:
Dat mag nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte. Vreemde implantaten trouwens. Je ziet ze zo goed zitten.
-
Vind d'r aangekleed spannenderquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
-
Lijken mij ronde op de borstspier geplaatste implantaten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
-
Dat is wat Kimmetje vindt, NIET wat Nico heeft gezegd. Nico vindt het juist wel stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vind dat geen rare redenatie eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |