Over Lindy.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Urb het volgende:
Er werd door Lot over Jim gepraat en uit voorzorg maar SL?
Nico wordt ook met de dag stommer en stommer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Urb het volgende:
Alle negatieve dingen die worden gezegd zijn stennis-schopperij volgens Nico.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nico wordt ook met de dag stommer en stommer.
Ze is al helemaal ingeburgerd wat dat betreft. Ze heeft toch ook de streams gezien voor ze erin ging?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Nico, ik ben gek met je maar als een bezoeker jou iets probeert duidelijk te maken over stokende medebewoonsters dan is dit GEEN stemmingmakerij maar een waarschuwing!
Zucht, soms zou ik haar wel door elkaar willen rammelen.
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Hoi COS daar ben ik weer, heb ik nog streamlocks gemist?
je valt met je neus in de boterquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
Hoi COS daar ben ik weer, heb ik nog streamlocks gemist?
Nico ten voeten uit: naïef.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef Urb het volgende:
Alle negatieve dingen die worden gezegd zijn stennis-schopperij volgens Nico.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Ze is al helemaal ingeburgerd wat dat betreft. Ze heeft toch ook de streams gezien voor ze erin ging?![]()
![]()
Blijkbaar voelt het toch heel anders als je daar zit.
En dat dan uitgerekend zo'n baggerlul als een Ruud, die schijt aan alles en iedereen heeft omdat het m niet boeit, hem dan de les gaat lezen, waar bemoeit ie zich mee!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!
Dus jij denkt dat het plan om de eerste wippartij met zn vriendin en plein public te doen van hemzelf afkomt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Rienk zijn wensen heeft doorgegeven. Het lijkt me vrij sterk dat de redactie hem opdrachten geeft voor 7/7.
Wat ik dan wel weer aan haar waardeer, en waardoor ze waarschijnlijk ook zo evenwichtig is, is dat zij zich never nooit zal verlagen tot het stookniveau van bijvoorbeeld een Robin. Dat is dan wel weer heel krachtig, ze blijft altijd bij zichzelf en twijfelt niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Ze is al helemaal ingeburgerd wat dat betreft. Ze heeft toch ook de streams gezien voor ze erin ging?![]()
![]()
Blijkbaar voelt het toch heel anders als je daar zit.
Niet in het mijne, alleen bij domme schapenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk iets psychisch ... Als een groep van buitenaf word aangevallen is de tendens meestal dat de groep onderlinge geschillen bij legt en het gezamenlijk tegen de "aanval van buitenaf" op neemt..
Zit in ons DNA
Ik heb het niet gezien maar ze zei vast gozujjjjquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Urb het volgende:
Gio schrijft iets op Robin's borst en zegt pas erna dat het watervaste stift is.
Yep, ik hoop ook dat zeniet meer op de sschopstoel terecht komt. Zijn zoveel gegadigden die het verdienen om genomineerd te worden maar daar zit Nico IMO niet bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer aan haar waardeer, en waardoor ze waarschijnlijk ook zo evenwichtig is, is dat zij zich never nooit zal verlagen tot het stookniveau van bijvoorbeeld een Robin. Dat is dan wel weer heel krachtig, ze blijft altijd bij zichzelf en twijfelt niet.
Vind dat geen rare redenatie eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Nico, ik ben gek met je maar als een bezoeker jou iets probeert duidelijk te maken over stokende medebewoonsters dan is dit GEEN stemmingmakerij maar een waarschuwing!
Zucht, soms zou ik haar wel door elkaar willen rammelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |