Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.
Enerzijds verwacht ik niet dat ze dan al vertrokken zijn, anderzijds mogen ze dan niet meer voor een andere club in de Champions League uitkomen toch?
Ik denk dat de achterhoede niet versterkt wordt bij vertrek , middenveld ook niet, maar wel wat in de voorhoede bijkomt.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.
Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
Heeft Gudde ook al gezegd, die verwacht dat we de komende tijd nog schipperen tussen categorie 2 en 3, omdat die eisen wat vreemd opgesteld zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.
Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
quote:Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.
Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.
In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Hupperts is volgens mij niet transfervrij.. Optie tot 2015 die volgens mij ook gelicht is.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.
Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.
Niet heel veel, maar voldoende voor enkele transfervrije spelers en 2 aankopen.
Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denkquote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.
Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.
Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
Voor zover ik weet kan Ziyech prima op rechtsbuiten. Ik ben het met je eens dat Tonny - Ziyech - Vormer geen succes zou gaan wordenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Is toch een goeie creatieve middenvelder?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.
Voor 10 niet inderdaad.
Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch een goeie creatieve middenvelder?
Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.
Volgens mij begon hij op die plek.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.
Okee, dan zullen ze wel niet alle drie naar Feyenoord komen, want 3 keer een (forse) transfersom betalen zie ik niet gebeuren. Zeker niet als er ook nog een spits moet worden aangetrokken.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Omdat de schulden dan zijn afgelost bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat met die 10 mln dan ook het beste gezocht kan worden naar 1 back, 1 vleugelspeler en 1 spits.(wat al lastig zat zal zijn)
Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.
quote:Ruben Schaken bouwde zijn profloopbaan geleidelijk op. Via SC Cambuur en SC Veendam kwam hij in de Eredivisie terecht met VVV-Venlo. In de zomer van 2010 maakte hij de overstap naar Feyenoord en na twee jaar tekende hij bij, tot medio 2015. Schaken legt in gesprek met ELF Voetbal Magazine uit dat hij daar sowieso één goede reden voor had: hij wilde Oranje halen.
Na zijn eerste twee seizoenen in Rotterdam-Zuid was er interesse vanuit het buitenland voor Schaken. De vleugelaanvaller koos er echter bewust voor in De Kuip te blijven. “Ik zei toen tegen technisch directeur Martin van Geel: 'Ik doe dit, omdat ik hoop op Oranje. Al is het maar één interland'”, geeft Schaken aan. “De kans was toen maar één procent, maar het is me wel gelukt.”
In oktober 2012 riep Louis van Gaal de aanvaller op voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Andorra. Schaken begon in de basis en maakte een van de doelpunten in de 3-0 overwinning. Een maand later deed hij nog eens van begin tot eind mee, bij Nederland-Duitsland. In zijn derde interland volgde weer een treffer, tegen Estland. Inmiddels staat de 32-jarige aanvaller al op 7 caps voor Oranje, maar hij ontbrak in de laatste 5 duels van Nederland.
Wie is Vermijl nu weer?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.
Ziyech en Kostic zullen wel wat meer kosten (5-6 mln), en als je je back ook wilt kopen kun je ws geen Nederlandse spits meer aantrekken nee...
Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)quote:
Vormer heeft daar toch ook ooit eens een wedstrijdje gespeeld?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
Moet je niet willen. Die jongen leeft in zo'n droomwereld dat hij nog altijd denkt volgend jaar wel even een basisplek bij Man United af te dwingenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
GMTAquote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Bij De Vrij en Janmaat valt dat wel mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Voor die 3 spelers tezamen niet hoor. Ik verwacht dergelijk bedrag eerder voor de verkoop van al onze oranje-internationals + Pellè samen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
Dat is altijd zo. Ik ben nu alleen wat kritischer dan ten tijde van de echte financiële perikelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
Voordeel is wel dat Pelle zelf ook gewoon nog even ordinair wil cashen, en met zijn wagenpark is al het geld dan welkom.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
De bodem is in zicht.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
Welnee man, hij is voor 3 miljoen aangetrokken. Een spits van zijn kaliber moet echt tussen de 8 en 10 miljoen opleveren. De geruchten die leefden rond Pellè zeggen misschien niet alles, maar gingen ook uit van dergelijke bedragen. Een topspits met status van topscorer in de Eredivisie met een transfer naar een buitenlandse club levert over het algemeen tussen de 7 en 14 miljoen op.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Ik denk echter niet aan bedragen van 7-8 millMeer in de 3-4 mill helaas.
Voor zulke bedragen moet je hem lekker houden.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Nee man, Pellè gaat voor 10 miljoen +quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |