abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2014 @ 08:58:21 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138717322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.

Enerzijds verwacht ik niet dat ze dan al vertrokken zijn, anderzijds mogen ze dan niet meer voor een andere club in de Champions League uitkomen toch?
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.

Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138717461
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.

Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
Ik denk dat de achterhoede niet versterkt wordt bij vertrek , middenveld ook niet, maar wel wat in de voorhoede bijkomt.
Rekening houdende met een vertrek van Janmaat, De Vrij, BMI, Clasie, Schaken en Pelle
zal de selectie dan iets zijn als:
------------
Hahn (Mulder)
----
Lopes Cabral - Van Beek - Kongolo - Nelom, (Woudenberg - Mathijsen)
----
Vormer - Immers - Vilhena, (Goosens - Sleegers - Karsdorp,)
----
Manu - 1e spits - Boetius, (Verhoek - Te Vrede - Achahbar)
------------
Ik hoop daarentegen dat er dan verdedigend nog wel wat bij komt en de ook nog iets op de flank, zou ook wel moeten kunnen met 6 vertrekkende spelers (Vermijl wellicht huren als NEC degradeert (=huurling ManU), en aanvallend nog een Ziyech/ Hupperts/Kostic erbij voor de flank)

[ Bericht 1% gewijzigd door ace_eleven op 10-04-2014 09:15:08 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138717471
quote:

[..]

Heeft Gudde ook al gezegd, die verwacht dat we de komende tijd nog schipperen tussen categorie 2 en 3, omdat die eisen wat vreemd opgesteld zijn.

Mag verder aannemen dat Van Geel wel wat schaduwelftallen heeft en al her en der wat aan het polsen is, kunnen iig weer genoeg praten over onmogelijke/onhaalbare spelers :P
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138717730
quote:
Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.

Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.

In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138717792
quote:

[..]

We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.

Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.

Niet heel veel, maar voldoende voor enkele transfervrije spelers en 2 aankopen.

Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138717862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.

Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.

Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
Hupperts is volgens mij niet transfervrij.. Optie tot 2015 die volgens mij ook gelicht is.
Maar hij zal voor een heel beperkt bedrag wegkunnen als Roda degradeert denk ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138718395
quote:

[..]

Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138718463
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Voor zover ik weet kan Ziyech prima op rechtsbuiten. Ik ben het met je eens dat Tonny - Ziyech - Vormer geen succes zou gaan worden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138718465
quote:

[..]

Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.
Voor 10 niet inderdaad.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:27:04 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138719020
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.
Voor 10 niet inderdaad.
Is toch een goeie creatieve middenvelder?
pi_138719129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is toch een goeie creatieve middenvelder?
Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:32:07 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138719160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.
Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.
pi_138719186
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.
Volgens mij begon hij op die plek.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:37:32 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138719282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij begon hij op die plek.
Iig een speler die wat toe kan voegen lijkt het, mag van mij ook naar Amsterdam komen.
pi_138721026
quote:

[..]

Okee, dan zullen ze wel niet alle drie naar Feyenoord komen, want 3 keer een (forse) transfersom betalen zie ik niet gebeuren. Zeker niet als er ook nog een spits moet worden aangetrokken.

Ziyech zie ik wel als aanvallende middenvelder, maar dan vooral op een middenveld met Vormer - Immers en Ziyech, en dan mag Vilhena van mij vertrekken (of banken) aangezien ik Ziyech beter vind. Ookal is Vilhena eigen opleiding en zou dit ten koste gaan van zijn ontwikkeling.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138721579
quote:

[..]

Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138721771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Want?
pi_138721987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

Omdat de schulden dan zijn afgelost bedoel je?

Maar Feyenoord heeft daarnaast ook nog een negatief eigen vermogen (ik meen rond de 6 miljoen euro) die Feyenoord wilt wegwerken.

Daarnaast zal een deel nog naar de investeerders gaan verwacht ik.

Kortom, ik verwacht deze transferperiode niet dat er veel meer uitgegeven kan worden dan een miljoen of 10 in het meest gunstige geval.
pi_138722300
Ik denk dat met die 10 mln dan ook het beste gezocht kan worden naar 1 back, 1 vleugelspeler en 1 spits.(wat al lastig zat zal zijn :) )
  donderdag 10 april 2014 @ 12:30:24 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138722517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat met die 10 mln dan ook het beste gezocht kan worden naar 1 back, 1 vleugelspeler en 1 spits.(wat al lastig zat zal zijn :) )
Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138722853
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.
Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.
Ziyech en Kostic zullen wel wat meer kosten (5-6 mln), en als je je back ook wilt kopen kun je ws geen Nederlandse spits meer aantrekken nee...
pi_138724983
quote:
Ruben Schaken bouwde zijn profloopbaan geleidelijk op. Via SC Cambuur en SC Veendam kwam hij in de Eredivisie terecht met VVV-Venlo. In de zomer van 2010 maakte hij de overstap naar Feyenoord en na twee jaar tekende hij bij, tot medio 2015. Schaken legt in gesprek met ELF Voetbal Magazine uit dat hij daar sowieso één goede reden voor had: hij wilde Oranje halen.

Na zijn eerste twee seizoenen in Rotterdam-Zuid was er interesse vanuit het buitenland voor Schaken. De vleugelaanvaller koos er echter bewust voor in De Kuip te blijven. “Ik zei toen tegen technisch directeur Martin van Geel: 'Ik doe dit, omdat ik hoop op Oranje. Al is het maar één interland'”, geeft Schaken aan. “De kans was toen maar één procent, maar het is me wel gelukt.”

In oktober 2012 riep Louis van Gaal de aanvaller op voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Andorra. Schaken begon in de basis en maakte een van de doelpunten in de 3-0 overwinning. Een maand later deed hij nog eens van begin tot eind mee, bij Nederland-Duitsland. In zijn derde interland volgde weer een treffer, tegen Estland. Inmiddels staat de 32-jarige aanvaller al op 7 caps voor Oranje, maar hij ontbrak in de laatste 5 duels van Nederland.
pi_138725019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.
Ziyech en Kostic zullen wel wat meer kosten (5-6 mln), en als je je back ook wilt kopen kun je ws geen Nederlandse spits meer aantrekken nee...
Wie is Vermijl nu weer?
pi_138725075
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef Typisch het volgende:
Wie is Vermijl nu weer?
Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
pi_138725306
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138725408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
Vormer heeft daar toch ook ooit eens een wedstrijdje gespeeld?
pi_138729954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
Moet je niet willen. Die jongen leeft in zo'n droomwereld dat hij nog altijd denkt volgend jaar wel even een basisplek bij Man United af te dwingen _O- (En verdedigen kan hij niet)
pi_138731582
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
blablablabla
pi_138732278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
pi_138732359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
GMTA
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138732584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 17:12:21 ]
pi_138732748
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:18:59 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138732814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
pi_138732821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij De Vrij en Janmaat valt dat wel mee.
pi_138732919
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Voor die 3 spelers tezamen niet hoor. Ik verwacht dergelijk bedrag eerder voor de verkoop van al onze oranje-internationals + Pellè samen.

Kan zijn dat ik de waarde van onze verdedigers structureel te laag inschat, maar de transferwaarde van De Vrij schat ik op niet meer dan 4 tot 5 miljoen, en van Janmaat tussen 5 tot 6 miljoen. Een Martins Indi schat ik ook rond de 5 miljoen, en Clasie ook tussen de 5 tot 6 miljoen.
pi_138732972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
pi_138733039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:30:29 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138733231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
pi_138733371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
Dat is altijd zo. Ik ben nu alleen wat kritischer dan ten tijde van de echte financiële perikelen.
pi_138733385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
pi_138733392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
Voordeel is wel dat Pelle zelf ook gewoon nog even ordinair wil cashen, en met zijn wagenpark is al het geld dan welkom.
Zou dus ook bij een of andere schijtclub in Rusland kunnen gaan voetballen dat zie ik De Vrij of Janmaat niet snel doen gezien hun leeftijd.
blablablabla
pi_138733412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
blablablabla
pi_138734169
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

De bodem is in zicht.
pi_138736835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Ik denk echter niet aan bedragen van 7-8 mill :') Meer in de 3-4 mill helaas.
pi_138737682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:

[..]

Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Welnee man, hij is voor 3 miljoen aangetrokken. Een spits van zijn kaliber moet echt tussen de 8 en 10 miljoen opleveren. De geruchten die leefden rond Pellè zeggen misschien niet alles, maar gingen ook uit van dergelijke bedragen. Een topspits met status van topscorer in de Eredivisie met een transfer naar een buitenlandse club levert over het algemeen tussen de 7 en 14 miljoen op.
pi_138737778
quote:

[..]

Voor zulke bedragen moet je hem lekker houden.
pi_138739160
quote:

[..]

Nee man, Pellè gaat voor 10 miljoen +
Afgelopen zomer was toch ook al een bod van 10 miljoen afgeslagen ergens uit de zandbak?
pi_138739215
Ik weet niet of 10 miljoen haalbaar is maar 6-8 miljoen zeker. Feyenoord gaat Pellè echt niet wegdoen voor 4 miljoen. _O-
pi_138739336
Als je ziet dat zo'n Luca Toni er op z'n 37ste er nog 20 inschiet in Italië (natuurlijk, Luca Toni is geen Pellè, maar toch), kan Pellè ook nog wel 8-10 jaar mee hoor. Is geen speler à la Schaken, die het puur van z'n snelheid moet hebben, die op z'n 32ste eigenlijk al op is.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:34:30 #200
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138739567
Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.

Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad.

"Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was.
"Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd."

Deze man :') Paar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbahce te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')