Geef een compleet over de top very american gender reveal party! Zoals de tofste eend van fok.doetquote:Op woensdag 9 april 2014 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga het echt van de daken schreeuwen als ik het weet denk ik
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Geef een compleet over de top very american gender reveal party! Zoals de tofste eend van fok.doet
Haha nee, heel veel neutraal nog, we weten het zelf nog maar een weekquote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heb je in huis nu ook een kast met een volledig blauwe/roze inhoud?
nee Henka is van Stormqueen!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef Dyre het volgende:
Hebben jullie nou weer een nieuwe werknaam Kwak?
Zo herkenbaar!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben bang dat ik het dit keer niet mag weten.
Vriend vond het de vorige keer niet zo tof dat sommigen het wel wisten. Wat ook wel logisch is. Maar aangezien ik iemand ben die bij elk amerikaans win programma eerst ga kijken wie er uberhaupt gewonnen heeft, is het niet weten gewoon geen optie.
Overhalen dat ik echt mn mond wel kan houden!
Ondanks dat ik het niet zeggen voor mijzelf gewoon onzin vind.. Lastig.
Digitale nesteldrang kwakz0r
Waah dat is moeilijkquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
Wil Donnie verkerings met mijn Chantasmeralda?en dan samen op de brommert!
ik had vroeger een collega die al 3 dochters had. De vierde was een zoon. Zij wist het, haar man niet. Wat lijkt me dát lastigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef rebel-angel het volgende:
bij de 1e wisten we het beide niet
bij de 2e wist ik het wel enniet
en nu weten we het beide en zeggen we het ook gewoon![]()
zo hebben we de meeste opties wel gehad
Haha wel geweldig, maar dan kan je het echt dus met niemand delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vroeger een collega die al 3 dochters had. De vierde was een zoon. Zij wist het, haar man niet. Wat lijkt me dát lastig
je inbox opruimenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zucht.. de verveling hier is echt op een toppunt. Uiterste bedrust is toch echt nog behoorlijk uitdagend. Iemand suggesties wat ik kan 'doen' om de tijd door te komen?
Download een oud spel van vroeger (Theme Hospital sleept je echt wekenlang thuiszitten doorquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zucht.. de verveling hier is echt op een toppunt. Uiterste bedrust is toch echt nog behoorlijk uitdagend. Iemand suggesties wat ik kan 'doen' om de tijd door te komen?
Lezen, series kijken, haken, breien, andere creatieve handwerkdingen? Snap dat je je verveelt...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
De envelop aan een bakker geven, die het in een taart bakt, die je tijdens een etentje met naasten opent, en er in de envelop dan een echofotootje zit waar je zelf op moet ontdekken wat het is?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil alles tegelijk: het niet weten, het tijdens een echo zelf ontdekken, het door de echoscopist op een.envelop laten schrijven en die samen met mijn vriend tijdens een etentje openen, het niét openen maar de envelop aan een bakker geven die er een taart met blauwe of roze vulling van maakt en die samen met naasten aansnijden...maar zoveel kinderen gaan we denk ik niet krijgen
bloated headquote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef Dyre het volgende:
[..]
Download een oud spel van vroeger (Theme Hospital sleept je echt wekenlang thuiszitten door)
Seriemarathon houden?
Dat heb ik toevallig vandeweek al gedaan! Haha.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je inbox opruimen
(ben nu bij de mailtjes tussen mij en mn ex toen t net aan was)
haken!
breien!
ik zou gaan voor de taart, maar alleen maar omdat ik een reuze vreetbui heb en niks onverstandigs... dus lekker in huisquote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil alles tegelijk: het niet weten, het tijdens een echo zelf ontdekken, het door de echoscopist op een.envelop laten schrijven en die samen met mijn vriend tijdens een etentje openen, het niét openen maar de envelop aan een bakker geven die er een taart met blauwe of roze vulling van maakt en die samen met naasten aansnijden...maar zoveel kinderen gaan we denk ik niet krijgen
Als ik het kan (haken dan) kan jij het ook! Mbv YouTube kom je echt heel ver. Een babydekentje haken <3quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig vandeweek al gedaan! Haha.
Haken en/of breien is misschien ook wel een idee ja. Of ik dat ook kan is een ander verhaal
Goeie! Ik maak notitiesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
De envelop aan een bakker geven, die het in een taart bakt, die je tijdens een etentje met naasten opent, en er in de envelop dan een echofotootje zit waar je zelf op moet ontdekken wat het is?
Ik ben zo'n seriefreak dat ik helaas met zo ongeveer alles bij loopquote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef Dyre het volgende:
[..]
Download een oud spel van vroeger (Theme Hospital sleept je echt wekenlang thuiszitten door)
Seriemarathon houden?
Een 'eigen' serie? Zo heb ik op mijn vrije dagen Gossip Girl gekeken, dat vindt hij toch niksquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben zo'n seriefreak dat ik helaas met zo ongeveer alles bij loopen ik kijk alles samen met vriend. Dus overdag kan ik dat niet kijken, dan krijg ik ruzie
Soesa heeft de vlaggetjes voor de eerste verjaardag van mijn zoon gehaaktquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Als ik het kan (haken dan) kan jij het ook! Mbv YouTube kom je echt heel ver. Een babydekentje haken <3
Ik ga me er eens in verdiepen! En vriendje zover krijgen dat ie materiaal regeltquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Als ik het kan (haken dan) kan jij het ook! Mbv YouTube kom je echt heel ver. Een babydekentje haken <3
Ohja! Dat was mijn allereerste project ook. Bloed, zweet en tranen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Soesa heeft de vlaggetjes voor de eerste verjaardag van mijn zoon gehaakt![]()
Ik keek gossip girl metquote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Een 'eigen' serie? Zo heb ik op mijn vrije dagen Gossip Girl gekeken, dat vind hij toch niks
Yo! Afvaller hier ookquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
spees!
ik heb te weinig gegeten vandaagen ik heb écht geen zin meer... en nu ben ik bang dat t toch slecht is dat ik afval doordat ik zulke dagen heb ongeveer om de dag. 7,5 kg eraf in 8 weken is best veel, en de gyn zei dat t prima was maar stomme betweters op school maken me onzeker
Wel echt alleen in den bosch bij dat centrum hoor! De rest was fantastischquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Spees nooit geweten dat je zo behandeld was met je vorige zwangerschap. Ongelofelijk kut zeg, wat een onempatische mensen.![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel echt alleen in den bosch bij dat centrum hoor! De rest was fantastisch![]()
Ik ga ook een dekentje haken voor deze babynooit gehaakt maar het ziet er écht uit alsof het wel gaat lukken als ik zo wat instructiefilmpjes kijk
Ik ga er nog niet echt mooier uitzien, maar ik heb morbide obesitas dus dat gaat ook niet zo snel. Ik zie wel echt aan mijn gezicht dat ik slanker word, daar tekent t altijd t eerste. T is meer dat ze steeds zeggen "als je maar gezond eet", en dat doe ik dus niet echt want ik eet vaak echt te weinig nu. niet vanwege lijnen, maar vanwege gebrek aan eetlust. ik zoek steeds nieuwe dingen die ik misschien wel wil eten, soms werkt dat wel. liever rauwkost en vlees overdag dan brood, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Yo! Afvaller hier ook
Ik was erg ongerust voor die mini, maar na bloedtests, urinetests en een echo bleek alles in orde, en had alleen ik "last" van het afvallen (dwv zwak en duizelijk, maar mijn figuur werd met de dag mooier)
Zolang ik mijn eten binnen hield en dus voedingsstoffen binnen kreeg, was er weinig aan de hand.
Vertrouw op je gyn!
lukt vast, zo heb ik t een paar jaar geleden ook geleerd!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel echt alleen in den bosch bij dat centrum hoor! De rest was fantastisch![]()
Ik ga ook een dekentje haken voor deze babynooit gehaakt maar het ziet er écht uit alsof het wel gaat lukken als ik zo wat instructiefilmpjes kijk
draadje afknippen, door het lusje trekken, beginnen met een nieuwe kleur tadaaaaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me wel af hoe je kleurtjes moet wisselen want dat lijkt me keimoeilijk. Maar dat zal ik tzt eens youtuben
okquote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik at ook echt heel weinig hoor, kwak. Twee krieltjes, 3 happen vlees en een broccolistronk en ik had mezelf volgepropt. Ik gaf niet over, maar werd overal zo beroerd van.
Probeer te eten wat je binnen houdt, en dan het liefst gezonde dingen natuurlijk. Maar al is het ongezond - het is beter dan niets.
En zoals mijn gyn ook tegen mij zei: als je 50 kg had gewogen had ik me meer zorgen gemaakt dan nu (ik had ook wat reserves)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |