Geef een compleet over de top very american gender reveal party! Zoals de tofste eend van fok.doetquote:Op woensdag 9 april 2014 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga het echt van de daken schreeuwen als ik het weet denk ik
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Geef een compleet over de top very american gender reveal party! Zoals de tofste eend van fok.doet
Haha nee, heel veel neutraal nog, we weten het zelf nog maar een weekquote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heb je in huis nu ook een kast met een volledig blauwe/roze inhoud?
nee Henka is van Stormqueen!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef Dyre het volgende:
Hebben jullie nou weer een nieuwe werknaam Kwak?
Zo herkenbaar!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben bang dat ik het dit keer niet mag weten.
Vriend vond het de vorige keer niet zo tof dat sommigen het wel wisten. Wat ook wel logisch is. Maar aangezien ik iemand ben die bij elk amerikaans win programma eerst ga kijken wie er uberhaupt gewonnen heeft, is het niet weten gewoon geen optie.
Overhalen dat ik echt mn mond wel kan houden!
Ondanks dat ik het niet zeggen voor mijzelf gewoon onzin vind.. Lastig.
Digitale nesteldrang kwakz0r
Waah dat is moeilijkquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
Wil Donnie verkerings met mijn Chantasmeralda?en dan samen op de brommert!
ik had vroeger een collega die al 3 dochters had. De vierde was een zoon. Zij wist het, haar man niet. Wat lijkt me dát lastigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef rebel-angel het volgende:
bij de 1e wisten we het beide niet
bij de 2e wist ik het wel enniet
en nu weten we het beide en zeggen we het ook gewoon![]()
zo hebben we de meeste opties wel gehad
Haha wel geweldig, maar dan kan je het echt dus met niemand delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vroeger een collega die al 3 dochters had. De vierde was een zoon. Zij wist het, haar man niet. Wat lijkt me dát lastig
je inbox opruimenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zucht.. de verveling hier is echt op een toppunt. Uiterste bedrust is toch echt nog behoorlijk uitdagend. Iemand suggesties wat ik kan 'doen' om de tijd door te komen?
Download een oud spel van vroeger (Theme Hospital sleept je echt wekenlang thuiszitten doorquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zucht.. de verveling hier is echt op een toppunt. Uiterste bedrust is toch echt nog behoorlijk uitdagend. Iemand suggesties wat ik kan 'doen' om de tijd door te komen?
Lezen, series kijken, haken, breien, andere creatieve handwerkdingen? Snap dat je je verveelt...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
De envelop aan een bakker geven, die het in een taart bakt, die je tijdens een etentje met naasten opent, en er in de envelop dan een echofotootje zit waar je zelf op moet ontdekken wat het is?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil alles tegelijk: het niet weten, het tijdens een echo zelf ontdekken, het door de echoscopist op een.envelop laten schrijven en die samen met mijn vriend tijdens een etentje openen, het niét openen maar de envelop aan een bakker geven die er een taart met blauwe of roze vulling van maakt en die samen met naasten aansnijden...maar zoveel kinderen gaan we denk ik niet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |