oh, niet opzettelijk hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 18:44 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het vorige week al over, maar mijn vraag erover werd toen genegeerd
[..]
Leuk zo die collage! Zo te zien ook al een draaikont bij julliequote:Op woensdag 9 april 2014 19:07 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat leuk trouwens, al die foto's van die echo's. Wij dachten op de 12 wkn gezien te hebben dat het een jongetje was, en de echoscopist zei dat hij een vermoeden had, maar sprak niet uit of hij een jongetje of meisje vermoedde. Het blijkt een meisje te zijn, en nu ben ik erg benieuwd of hij gelijk had
Wij hebben we erg veel geluk met onze echo's. De foto's zijn zo duidelijk!
[ afbeelding ]
Oef Kursor, vervelend he, zulke dingen
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh, niet opzettelijk hoorzal je zo een pm sturen
Is altijd op dinsdag volgens mij
en bij de meeste mag je als het niet lukt nog eens gratis terug komenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoera hier! Mijn man wil toch ook een geslachtsbepaling! Dus die ga ik morgen inplannen voor over twee weken, dat is met 16 en een halve week. Dan is het goed te zien toch?
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar na de 20 weken gaat het weer langzamer vind ik
ik heb even op de site gekeken maar "mijn" echocentrum doet het vanaf 16 weken. Gelukkig maar want drie weken is veels te veel!!!!quote:Op woensdag 9 april 2014 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Die ik had gemaild doet het pertinent niet vóór 17 weken trouwens. Maar goed, dat ben ik al over 3 weken. (Wtf wtf wtf)
weet het nog niet, hoewel ik een hele grote flapuit ben... maar ik weet niet wat mijn man er van vindtquote:
heb je in huis nu ook een kast met een volledig blauwe/roze inhoud?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef Dyre het volgende:
Wij vinden het heel leuk om het een verrassing te houden, maar ik kan je wel vertellen dat het érg moeilijk is.
Ik kan ook niet echt leuk voor kleertjes e.d. gaan shoppen met mijn zusjes bijvoorbeeld, blijft toch allemaal heel neutraal en als ik dan toevallig een supertof jongenstruitje/meisjesjurkje zie kan ik daar niks mee.
ik lees het nog een keer door en denk: first world problems![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |