quote:Volgens mij waren ze daar in 2000 ook al aan het bouwen.
Op zondag 13 oktober 2002 22:10 schreef Henkmanz het volgende:maar ff ontopic, ze zijn toch al heel lang aan het bouwen daar? ik kan me herinneren dat dat al wel een jaar gaande is
quote:Ja, je ziet nu echt dat er elke keer wat af is. De V&D is bijna af, de parkeergarage ook. De Twentec toren is ook zo goed als klaar.
Op zondag 13 oktober 2002 22:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Helemaal leuk! NOT! Maar ja, het resultaat zal er dan waarschijnlijk ook wel naar zijn?
100 meter van mijn huis gaat een hele wijk tegen de vlakte. Allemaal dicht getimmerde huizen.. Voel ik me snachts lekker veilig als ik naar huis fiets vanuit de kroeg
quote:Twee nieuwe winkelcentra. Twentec en de Klanderij. En een compleet nieuw complex naast je huis, Kreator.
Op zondag 13 oktober 2002 22:11 schreef Kreator het volgende:[..]
Toen ik daar anderhalf jaar geleden kwam wonen zijn ze ongeveer begonnen. Sinds die tijd is het dus een grote bouwput.
Volgend jaar zullen ze wel een heel eind opschieten, alhoewel er nog een winkelcentrum en een nieuwe toren gebouwd moet worden dus.
quote:Pathmos?
Op zondag 13 oktober 2002 22:11 schreef Ultrawuft het volgende:
Enschede, The never ending bouwput.100 meter van mijn huis gaat een hele wijk tegen de vlakte. Allemaal dicht getimmerde huizen.. Voel ik me snachts lekker veilig als ik naar huis fiets vanuit de kroeg
[edit]typo[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 13-10-2002 22:13]
quote:Pathmos? Fijne actie is dat. Ik snap er geen hol van dat ze dat doen.
Op zondag 13 oktober 2002 22:11 schreef Ultrawuft het volgende:
Enschede, The never ending bouwput.100 meter van mijn huis gaat een hele wijk tegen de vlakte. Allemaal dicht getimmerde huizen.. Voel ik me snachts lekker veilig als ik naar huis fiets vanuit de kroeg
quote:Ja.... *draagbare raketinstallatie pakt*
Op zondag 13 oktober 2002 22:09 schreef Kreator het volgende:[..]
Moet ik nu bang worden?
Van mijn balkon... de oldenzaalse straat af ff een bochtje om de nieuwe toren en dan BANG ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 13-10-2002 22:14]
quote:Ja, die komt bij mij voor de deur...
Op zondag 13 oktober 2002 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]Spellen kunnen ze iig niet.
quote:Da's zeker om de bevolkingssamenstelling van Enschede te kunnen aanpassen. Enschede is nou niet bepaald een gemeente die geld overhoudt.
Op zondag 13 oktober 2002 22:12 schreef Kreator het volgende:[..]
Pathmos? Fijne actie is dat. Ik snap er geen hol van dat ze dat doen.
En dan helemaal niet omdat ze daar alleen maar dure meuk weer neer gaan zetten.
quote:En omdat ze het doen, is er via 'De Woonplaats' al een tijd geen huurwoning meer te krijgen, want alle Pathmos-bewoners moeten eerst ergens anders worden ondergebracht... (Gelukkig zit ik bij Domijn.)
quote:idd pathmos. Ik woon zelf op de rand van stadsveld/pathmos.
Erg arme buurt is het en die mensen kunnen nu nergens heen. Niets is betaalbaar voor ze.
aan de andere kant, het is nu wel zwaar Ghetto, dus een upgrade is wel erg wenselijk.
quote:Ik heb in de kastanjestraat gewoond...
Op zondag 13 oktober 2002 22:16 schreef Ultrawuft het volgende:iets
Enne Qyroz, leuke foto's....
quote:Zou je ook niet zeggen... (Kom er zelf nooit langs, dus geen idee dat het er nu zo bij lag.)
Op zondag 13 oktober 2002 22:21 schreef Kreator het volgende:
De echte rampplek trouwens:
quote:Daar heb ik vlakbij gewoond.
Op zondag 13 oktober 2002 22:21 schreef Kreator het volgende:
De echte rampplek trouwens:
quote:Ik ben ook geen ramptoerist, dus ik wist ook niet hoe het er nu is. Dat huis op de onderste foto lijkt me wel beschadigd. En voor de rest zie ik een leuk voetbalveld voor de verveelde straatjeugd.
Op zondag 13 oktober 2002 22:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zou je ook niet zeggen... (Kom er zelf nooit langs, dus geen idee dat het er nu zo bij lag.)
quote:ik weet het wel zeker...
Op zondag 13 oktober 2002 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
En volgens mij was ik ook in de buurt toen die foto werd genomen
quote:En half mei 2000 moest je zeker verhuizen...
Op zondag 13 oktober 2002 22:23 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Daar heb ik vlakbij gewoond.
quote:Jij hebt de foto zeker zelf genomen.
En volgens mij was ik ook in de buurt toen die foto werd genomen
quote:Beetje erg groot voetbalveld lijkt me... maarja Enschede heeft ook veel jeugd
Op zondag 13 oktober 2002 22:25 schreef Light het volgende:[..]
Ik ben ook geen ramptoerist, dus ik wist ook niet hoe het er nu is. Dat huis op de onderste foto lijkt me wel beschadigd. En voor de rest zie ik een leuk voetbalveld voor de verveelde straatjeugd.
quote:Genoeg ruimte om sociale woningbouw voor alle Pathmossers neer te flikkeren. Het was voor 13 mei 2000 toch al een kutbuurt.
Op zondag 13 oktober 2002 22:25 schreef Light het volgende:[..]
Ik ben ook geen ramptoerist, dus ik wist ook niet hoe het er nu is. Dat huis op de onderste foto lijkt me wel beschadigd. En voor de rest zie ik een leuk voetbalveld voor de verveelde straatjeugd.
quote:maar je raam staat open ...
Op zondag 13 oktober 2002 22:04 schreef Kreator het volgende:[..]
Ehm...ik heb een 3 dubbel slot op de voordeur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |