abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138651394
Alle geruchten, nieuwtjes, etc rondom Star Wars Episode VII !
Geen idee of er nog een recent topic is, ik kan hem niet vinden in elk geval.

Laatste wat ik gelezen heb is dat de oude karakters Hamill, Ford en Fisher een prominente rol krijgen in de film en dat het niet draait om andere personages. Ook zou Darth Vader weer terugkeren.

quote:
Horn said Episode VII would take place 35 years after The Return of the Jedi, using an original plot outline by George Lucas (who is involved as a creative consultant) as a template. The original script was said to be primarily concerned with the offspring of Luke and of Han and Leia, but that focus has now shifted to the creaky lead actors from the original trilogy, though the Solo and Skywalker nippers will still feature heavily.

The story of Luke, Han and Leia continued, of course, in the books, games and comics of the Extended Universe (most notably in Timothy Zahn's excellent Thrawn Trilogy), but it's been reported that the upcoming film will plough its own furrow instead of adhering to a pre-existing narrative. And, as far as confirmed plot details go, that's... about it.
Ik denk dat het best iets kan worden als men ook de stijl van de jaren 80 films kan aanhouden. Daarmee bedoel ik geen over the top special effects zoals bij deel 1, 2 en 3 en zeker geen Jar Jar Binks taferelen. Less is more !
Doe daar wat stromtroopers bij, verder de scene waarbij Boba uit de Sarlacc wordt gespuugd en ik zie het positief tegemoet.

Fan made poster waarvan je zou kunnen denken dat deze echt is:

dinsdag 8 april 2014 @ 15:10:10 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_138651628
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_138662309
:)
pi_138663634
Zolang ze de Jar jar binks etc maar achterwege laten.
pi_138680203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:08 schreef the_legend_killer het volgende:
pi_138770430
Hoe kan Darth Vader nou weer terugkeren? De beste man is hartstikke dood.
pi_138776023
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:02 schreef noescom2 het volgende:
Hoe kan Darth Vader nou weer terugkeren? De beste man is hartstikke dood.
In Science Fiction kan alles toch?
pi_138789136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:08 schreef the_legend_killer het volgende:
De excuus-negert moet er toch altijd inzitten ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 april 2014 @ 07:07:10 #9
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139171138
quote:
New ‘Star Wars’ Films Won’t Use Expanded Universe
Tuesday, April 22nd, 2014 at 8:45am PST - by TJ Dietsch

Fans who have wondered whether Disney’s upcoming Star Wars films will draw upon the franchise’s vast expanded universe of officially licensed novels, comic books, video games and spinoffs received their answer over the weekend: In short, no.

Simon Kinberg, who’s writing one of the Star Wars spinoff movies and serving as an executive producer of the animated Star Wars Rebels, seemingly put the matter to rest during an interview with IGN at WonderCon Anaheim.

“You know, it’s not off-limits, and it’s certainly inspiring — I’m working on an animated show for [Lucasfilm] as well, Star Wars Rebels, that will take inspiration from everywhere, but — I know for the movies, the canon is the canon, and the canon is the six films that exist,” Kinberg said.

Kinberg also said that for himself, director J.J. Abrams, writers Lawrence Kasdan and Michael Arndt and Lucasfilm President Kathleen Kennedy, the new films are “all about honoring the original movies, and yet wanting to take a step forward, too, and tell a new story.”

Star Wars: Episode VII opens Dec. 18, 2015.
http://spinoff.comicbookr(...)e-expanded-universe/
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 23 april 2014 @ 09:47:41 #10
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139173062
Ben zo ontzettend benieuwd.

Heb wel vertrouwen in JJ Abrams, laat maar komen ^O^
  woensdag 23 april 2014 @ 12:53:31 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139177686
Er worden geen al bestaande boeken/comics/games/etc gebruikt voor het nieuwe verhaal.
George Lucas heeft altijd gezegd dat hij met alles wat hij uitbrengt het Star Wars universum wil uitbreiden en dus niet boeken gaat verfilmen, of games gaat maken van films.
Overigens heeft hij bij dat laatste niet zijn woord helemaal gehouden.

Ik ga dus uit van een compleet nieuw verhaal.
Het orginele aantal films bestond uit 9 die in zijn geheel beschreven zouden zijn dus in principe zou het verhaal er (in grote lijnen) al zijn.

Ik neem trouwens aan dat de oude karakters (Luuk, Solo en Leia) nog wel een rol hebben, maar dat ze wel ondersteunt worden door nieuwe, jongere karakters. Dat kan bijna niet anders. Ik denk dat de film daar te dynamisch voor moet zijn.

Ik ben in ieder geval heel benieuwd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 april 2014 @ 13:19:41 #12
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139178283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:53 schreef Komakie het volgende:

Het orginele aantal films bestond uit 9 die in zijn geheel beschreven zouden zijn dus in principe zou het verhaal er (in grote lijnen) al zijn.

nee, het was origineel zijn plan om 9 films te maken. En dat plan zat in zijn hoofd, evenals het verhaal.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:32:30 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139180446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:19 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee, het was origineel zijn plan om 9 films te maken. En dat plan zat in zijn hoofd, evenals het verhaal.
Het schijnt dat er wel een schets is van wat het zou moeten worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_139295620
En precies wat ik al verwachtte; de oude EU is afgeschreven:

http://starwars.com/news/(...)urns-a-new-page.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:52:30 #15
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139383747
quote:
The Star Wars team is thrilled to announce the cast of Star Wars: Episode VII.

Actors John Boyega, Daisy Ridley, Adam Driver, Oscar Isaac, Andy Serkis, Domhnall Gleeson, and Max von Sydow will join the original stars of the saga, Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill, Anthony Daniels, Peter Mayhew, and Kenny Baker in the new film.

Director J.J. Abrams says, "We are so excited to finally share the cast of Star Wars: Episode VII. It is both thrilling and surreal to watch the beloved original cast and these brilliant new performers come together to bring this world to life, once again. We start shooting in a couple of weeks, and everyone is doing their best to make the fans proud."

Star Wars: Episode VII is being directed by J.J. Abrams from a screenplay by Lawrence Kasdan and Abrams. Kathleen Kennedy, J.J. Abrams, and Bryan Burk are producing, and John Williams returns as the composer.
De facebook van Disney :)
吴 曼 迪
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2014 @ 19:00:44 #16
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139383973
en de bijbehorende foto

pi_139384345
Nu kan het feest beginnen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_139385019
Originele cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:04 schreef TheMercenary976 het volgende:
...
Misschien iets voor aan de OP toe te voegen? Inclusief bekendmaking + foto uit bovenstaande posts?

[ Bericht 4% gewijzigd door lord_bono op 29-04-2014 20:06:55 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:46:50 #19
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139385920
Ben benieuwd of Andy Serkis een mens of een wezen gaat spelen :)

Toevallig dat ik net deze week een soort van marathon had ingelast, iedere avond een Star Wars film, en nu komt dit nieuws O+ Ben echt benieuwd.
吴 曼 迪
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:52:07 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139386162
Ik weet niet zo goed wat ik van die nieuwe cast moet denken, maar goed ik zie het wel :)
Ik ben in ieder geval nu wel heeeeel erg stoked :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:12:45 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139387076
Alvast van de oude cast die weer meedoet (even simpel, moet ook niet te groot zijn voor in een OP):

吴 曼 迪
pi_139387833
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef megamandy het volgende:
Alvast van de oude cast die weer meedoet (even simpel, moet ook niet te groot zijn voor in een OP):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets voor de nieuwe castleden dus :)
pi_139390244
Geen Darth Vader?
pi_139392330
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:46 schreef megamandy het volgende:
Toevallig dat ik net deze week een soort van marathon had ingelast, iedere avond een Star Wars film, en nu komt dit nieuws O+ Ben echt benieuwd.
Whahha hier ook. Ben vanavond bij IV. Wel grappig om te zien hoeveel "referenties" er naar deel 1-3 in zitten. Eerste keer dat ik ze in de juiste volgorde kijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:13 schreef TheMercenary976 het volgende:
Geen Darth Vader?
Deel VI niet gezien? :D
pi_139392930
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:47 schreef Reintji het volgende:

Deel VI niet gezien? :D
In film kan alles toch... zeker in science fiction...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')