Ben toevallig het hele weekeind bezig geweest met slijpen vam Marlux tegels mbv een watergekoeld eslijpmachine.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:36 schreef RoelerMF het volgende:
Dankzij het vroege voorjaar () ben ik bezig om de tuin bij ons grondig te verbouwen. Onderdeel van de verbouwing is om helemaal hip en trendy mee te gaan in de verhoogde plantenborders zoals elke week te zien in een populair tuinprogramma op de campingzender van Nederland.
Omdat ik graag alles goed van tevoren heb uitbedacht loop ik nu tegen een klein probleempje aan. Ik wil dit soort palissades gebruiken om de muren te maken:
[ afbeelding ]
Echter, ik ga natuurlijk nooit helemaal mooi uitkomen op de kanten van de bak. Hoe krijg ik die stenen nu het beste doorgeslepen? Een kleine haakse slijper durf ik nog wel hanteren, maar die grote jongens ga ik echt niet aanraken en een zaagtafel huren lijkt mij ook weer overdreven.
Iemand een handige tip om dit soort betondingen netjes te zagen?
Bij Boels.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:39 schreef RoelerMF het volgende:
Toch maar een zaagtafel dan. Die watergekoelde klinkt goed, had je die lokaal of bij een landelijke partij gehuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ze rondom geslepen met een haakse slijper, tik ertegen met de moker en het laatste stukje wat niet netjes is, bij geslepen. Werkte perfect.
Wel met een diamantschijf trouwens.
Dingen kosten geen drol op internet.Even hartelijk dank voor die tip/linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |