Dit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:51 schreef Fripsel het volgende:
Praat met elkaar! Vertel haar hoe je je voelt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:32 schreef FuryOverkill het volgende:
hmm, je vrouw dit vertellen helpt denk ik beter dan de mede fokkers gaan doen
Oh wacht... er speelt meer?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:28 schreef Danootje het volgende:
En anders is er altijd nog de optie uit elkaar
Hier schrik ik van. Uit elkaar en dan. Wat lost dat op?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:28 schreef Danootje het volgende:
Praten doen we ook wel over. Echter is en blijft het lastig. Ik voel het als een beetje zeuren. Ik heb zitten zoeken maar het bekende pappa en mamma syndroom komt toch wel om de hoek kijken. Ik ga eens proberen hier wat handvaten voor te vinden en mee verder te gaan.
En anders is er altijd nog de optie uit elkaar
Ik loop ook niet weg van de problemen hoor, is worstel alleen met met gevoel en heb altijd al moeite gehad om dit te uiten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou echt ALLLLLES op ALLESSSS zetten en er aan doen om mijn kind niet op te laten groeien zonder papa... ook na wat moeilijkheden tussen papa en mama.
Het klinkt gewoon weer zo makkelijk, "anders kunnen we altijd nog uit elkaar" als je daar nu al aan denkt....
Maar goed, zo is de maatschappij ook tegenwoordig. Als het een beetje moeilijk word gelijk maar opgeven.
Heel zonde. "Vroeger" bleef men veel meer bij elkaar om problemen op te lossen en liep men veel minder snel weg.
Akkoord. Je steekt er gelukkig wel energie in, dat is inderdaad een prima start.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Danootje het volgende:
[..]
Ik loop ook niet weg van de problemen hoor, is worstel alleen met met gevoel en heb altijd al moeite gehad om dit te uiten.
Ondertussen heb ik vandaag ook niet stil gezeten en een afspraak met maatschappelijk hulp gemaakt om er over te praten. Dit n.a.v. een eerdere reactie zoek prof. hulp.
Ik erken het probleem en dat is naar mijn mening de eerste stap naar een oplossing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |