Klopt het is heel uitgebreid. Ik had t vorig jaar al op mijn telefoon staan, maar toen had nog niemand anders in NL die appquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb het even gedownload maar hij pakt echt alle informatie van je FB, je werk, al je interesses (boeken,films,likes) Er staat dat ze niets posten op je wall maar bij venster 4 vraagt hij toch of je FB vrienden je kaart willen zien (staat automatisch op Ja) en of je twitter & instagram wil koppelen.
Je hebt ook maar 3 naam keuzes stel je heet Anne Belle van Bruin
Dan kan je kiezen uit: Anne Belle, Anne Belle van Bruin of Anne Belle v.
Wel is het véél uitgebreider dan Tinder, je kan bijvoorbeeld iemand die je geliket hebt een "flirt" sturen, dus je kan al contacten voordat je terug geliket bent. Ook iedereen die je liket komt gelijk in je lijst "crushes".
Sterker nog, als je iemand matched kan het zijn dat zij 160 km verder op zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb tinder op <30km ingesteld maar als dan iemand like en het is direct een match dan toch vaak dat ze >50km weg woont..
Leukquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Buffell het volgende:
Ik heb maandag ook alweer de 5e date met dezelfde meid, van Tinder. Nooit gedacht dat ik dat zou doen. Maar het klikt en het is gezellig; so why not?
Hoezo niet? Komt hier ook weleens voorquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:06 schreef New_Pope het volgende:
Ik ben al twee vrouwen uit mijn vriendenlijst tegen gekomen, dat zou toch niet kunnen?
Verder niet belangrijk, maar ik had het idee dat mensen uit je vriendenlijst jouw profiel niet te zien kregen en vice versa.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoezo niet? Komt hier ook weleens voor
dat actief sinds klopt nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:33 schreef VacaLoca het volgende:
Vermoed wel dat sommige matches glitches in systeem zijn. Meerdere die laatst actief in februari waren, terwijl ik sinds maart tinder heb. Wat klopt er nog meer niet vraag je je dan af
Hij ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Staat dat "actief sinds" niet gewoon voor de datum dat gebruiker Tinder heeft aangemaakt?
Dan klopt dat toch gewoon![]()
@New_Pope, ik heb er idd meerdere over gehoord.
Vanochtend kwam mijn nieuwe collega naar mij toe "Hé jij zit op Tinder!" Fossieltje heeft gewoon zijn filter op 21-25 staan en is zelf 43
Meen je niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Staat dat "actief sinds" niet gewoon voor de datum dat gebruiker Tinder heeft aangemaakt?
Dan klopt dat toch gewoon![]()
@New_Pope, ik heb er idd meerdere over gehoord.
Vanochtend kwam mijn nieuwe collega naar mij toe "Hé jij zit op Tinder!" Fossieltje heeft gewoon zijn filter op 21-25 staan en is zelf 43
hij dacht tof te doen, alleen realiseerde zich inderdaad niet dat de conclusie is dat hij zielige pedo isquote:
Euh? Jij zou op je 43ste niet een mooie jonge meid tussen de 21-25 willen ontmoeten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij dacht tof te doen, alleen realiseerde zich inderdaad niet dat de conclusie is dat hij zielige pedo is
tuurlijk wel, ik gok op een categorie laterquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euh? Jij zou op je 43ste niet een mooie jonge meid tussen de 21-25 willen ontmoeten?
Als je knap bent dan mag hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euh? Jij zou op je 43ste niet een mooie jonge meid tussen de 21-25 willen ontmoeten?
Bij deze mijn excuses aan alle vrouwen onder de 6.5. U bent het aankijken niet waard en vies.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je knap bent dan mag hetIk heb net een hele knappe man van 40 gespot, zulke mannen mogen dat.
![]()
Echter is dit een gremlinDan mag het niet en ben je vies.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je knap bent dan mag hetIk heb net een hele knappe man van 40 gespot, zulke mannen mogen dat.
![]()
Echter is dit een gremlinDan mag het niet en ben je vies.
Onbeperkt pussy voor jou?quote:
In welk tijdsbestek? Onderhand flink serieus of niet dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Buffell het volgende:
Ik heb maandag ook alweer de 5e date met dezelfde meid, van Tinder. Nooit gedacht dat ik dat zou doen. Maar het klikt en het is gezellig; so why not?
Jaquote:
Vrouwen...quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ben je al 3 dagen met iemand aan het praten via tinder, gezellige gesprekken, licht flinterig, vraag je om har whatsapp, krijg je als antwoord;
nu heb je het verpest.
En ze negeert nu ook.
oh, nu geeft ze ineens haar nummer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |