Precies. Heb ook maar twee fotos, maar genoeg matches.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde als eerste foto
Een zwembad pic tussen alle foto's mag best, maar ik ben er geen fan van
sowieso niet van al die foto's die gaan van 'kijk ik snowboard! en ik doe leuke dingen! en ik ga ook wel eens met mensen om!!'
gewoon een foto van je hoofd en 1 waar je helemaal op staat
Wil jij zo graag een relatie dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang het geen relatiemateriaal is...boeiend.
Verder ook nog iets mee gedaan of?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Sheldon. het volgende:
Echt opvallend hoeveel 18 jarige chicks ik match als 25 jarige![]()
Had er onlangs zelfs 1 waar 18 bij stond, maar dat is kennelijk de minimale leeftijd die je in kunt vullen op tinder. Stond er in de omschrijving : * is eigenlijk 15,![]()
Heb nog nooit gedate met een tinder chickquote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Verder ook nog iets mee gedaan of?
Je kan het ook gewoon doen voor een keer een leuke avond he...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:00 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Heb nog nooit gedate met een tinder chick
Aan de ene kant zit ik wel eens te zeiken dat ik een vriendin wil, aan de andere kant is het me ook te veel moeite om daadwerkelijk de trein naar utrecht ofzo te pakken om daar helemaal geforceerd met een tinderdate af te gaan spreken...
Heb tinder eigenlijk ook meer voor de chicks die ik al persoonlijk ken, en als je dan een match hebt met elkaar en het is een leuke chick, is dat een goede reden om eens af te spreken..
Maar met een totaal onbekende? Zo erg zit ik kennelijk ook niet op een relatie te wachten..
Dat is toch ook gewoon daten? En ik denk dat je de stelletjes die via tinder onderhand zijn ontstaan niet de kost wil geven..quote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef theunderdog het volgende:
Tinder is geen datingsite te noemen.
Er ontstaan hoogstens eens per zoveel tijd one night stands uit..
1: Ach.. is dat "daten"?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon daten? En ik denk dat je de stelletjes die via tinder onderhand zijn ontstaan niet de kost wil geven..
Wat is daten dan volgens jou? Is dat altijd een kennismakingsgesprek met als doel een huwelijk, huis, volvo, twee kinderen en een hond?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ach.. is dat "daten"?
Als je puur gaat afspreken met een meid/vrouw, en een meid met een jonge/man voor de seks, dan date je toch niet?
Dat is gewoon gratis prostitutie.![]()
2: En ik heb geen cijfers van de echte relaties die zijn ontstaan vanuit tinder, dus dat weet ik niet.
Naja, als ik afspreek met een meid puur om die dag/avond een leuke tijd te hebben, dan komt het geen moment in mij op dat ik aan het daten ben..quote:Op donderdag 10 april 2014 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat is daten dan volgens jou? Is dat altijd een kennismakingsgesprek met als doel een huwelijk, huis, volvo, twee kinderen en een hond?
Daten is gewoon afspreken. Of dat nou een keer een biertje drinken is, een ijsje eten of het loopt uit in een wip...lekker belangrijk. Niet elke date overigens eindigt in of draait om seks.
De insteek is het niet maar het kan wel het begin zijn. Ik ga morgen voor de 2e keer met iemand daten en dan kijken we wel maar ik denk dat er nog wel meer gaat komenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef theunderdog het volgende:
Tinder is geen datingsite te noemen.
Er ontstaan hoogstens eens per zoveel tijd one night stands uit.. maar verder is het vooral een app waar pubers op kunnen trollen.
Meer in de zin van een leuke avond, of echt een relatie?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De insteek is het niet maar het kan wel het begin zijn. Ik ga morgen voor de 2e keer met iemand daten en dan kijken we wel maar ik denk dat er nog wel meer gaat komen
Beide. De eerste keer was natuurlijk ook kijken of het in het echt net zo leuk is als in de gesprekken, het was nog leuker zelfs waardoor nu al snel de 2e date komt..en nee, niet gezoend of verder..dus ja het kan uitlopen op een relatie wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meer in de zin van een leuke avond, of echt een relatie?
Kun jij mij nou vertellen, want ik begrijp dat nog niet zo goed. Waarom dat via datingsites (en dus voor jou ook tinder) voor veel mensen zo makkelijk gaat, maar dat wanneer ze die datingsites niet hadden gehad dat ze dan voor altijd Sigle gebleven waren.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beide. De eerste keer was natuurlijk ook kijken of het in het echt net zo leuk is als in de gesprekken, het was nog leuker zelfs waardoor nu al snel de 2e date komt..en nee, niet gezoend of verder..dus ja het kan uitlopen op een relatie wel.
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef theunderdog het volgende:
Waarom dat via datingsites (en dus voor jou ook tinder) voor veel mensen zo makkelijk gaat, maar dat wanneer ze die datingsites niet hadden gehad dat ze dan voor altijd Sigle gebleven waren.
Dat slaat op heel veel. Er zijn talloze mensen die een relatie hebben gekregen via een datingsite, maar wanneer die datingsite er niet was geweest dan waren ze single gebleven.quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun jij mij nou vertellen, want ik begrijp dat nog niet zo goed. Waarom dat via datingsites (en dus voor jou ook tinder) voor veel mensen zo makkelijk gaat, maar dat wanneer ze die datingsites niet hadden gehad dat ze dan voor altijd Sigle gebleven waren.
Waar zit het um in?
Waarom denk je dat? Zijn mensen totaal anders dan 15 jaar geleden, toen er nog geen datingsites bestonden? Daarvan kreeg toch ook het merendeel een relatie?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
maar wanneer die datingsite er niet was geweest dan waren ze single gebleven.
Die mensen geven dat zelf toe..quote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Zijn mensen totaal anders dan 15 jaar geleden, toen er nog geen datingsites bestonden? Daarvan kreeg toch ook het merendeel een relatie?
Ohnee. maar nu lijkt het alsof ik het aan het veroordelen ben ofzo, zo bedoel ik het absoluut niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet ik veelIk weet alleen dat ik veel meer met buitenlanse dames heb, deze is ook niet Nederlands
Wat ik al zeg, ik zat er voor de lol op maar deze klikte van beide kanten zo goed en is precies mijn type dat ik echt niet ga denken oh het is via Tinder dus ik laat dit schieten. Zonder Tinder had ik haar nooit ontmoet dus ik ben er alleen maar blij mee, het is ook de eerste match waar ik een goed gesprek mee had.
Ooh ok. Mja, ik kan het niet echt goed beantwoorden. Het is van een leuke avond naar meer aan het worden, die leuke avond zonder dat er iets gebeurde duurde dan ook wel lang. Nja, ik laat wel weten hoe het morgen is gegaanquote:Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohnee. maar nu lijkt het alsof ik het aan het veroordelen ben ofzo, zo bedoel ik het absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |