Als je je prijs wat naar beneden schroeftquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:02 schreef Façade het volgende:
Xperia T voor 100? Dan kan ik door naar de Nexus 5.
Hm. Met ¤90 kan ik ook nog wel leven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je je prijs wat naar beneden schroeft
Hoe mooi de telefoon is, mijn budget hiervoor ligt gewoon een stuk lager.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:07 schreef Façade het volgende:
[..]
Hm. Met ¤90 kan ik ook nog wel leven.
Budget verhogen, vergroot je kans op een goed toestel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe mooi de telefoon is, mijn budget hiervoor ligt gewoon een stuk lager.
Ik heb tot een paar keer toe een telefoon die ik zoek voor die prijs voorbij zien komen, ik was net elke keer te laat.quote:Op maandag 21 april 2014 09:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Budget verhogen, vergroot je kans op een goed toestel.
Niet wat ik zoek, dank je.quote:
Ik kan later op de dag nog wel even wat foto's maken. Sinds gisteren staat Android 4.3 ook officieel op het toestel (alles draait nu een stuk sneller).quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe mooi de telefoon is, mijn budget hiervoor ligt gewoon een stuk lager.
Ok, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:20 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik kan later op de dag nog wel even wat foto's maken. Sinds gisteren staat Android 4.3 ook officieel op het toestel (alles draait nu een stuk sneller).
Dat is ten eerste illegaal, ten tweede wil ik geen Samsung (of kloon) en ten derde ben ik al voorzienquote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef masterblackmesa het volgende:
Aliexpress trefwoord Samsung S5 1:1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |